Test: Citroën Jumper Travel Bus 30 2.2 HDi Euro 5 - Za půl milionu

18/18
Přehled fotografií
Zavřít
  • Test: Citroën Jumper Travel Bus 30 2.2 HDi Euro 5 - Za půl milionu
    Test: Citroën Jumper Travel Bus 30 2.2 HDi Euro 5 - Za půl milionu| Zdroj: acz
  • Jízda na dynamiku při užívání ekonomických otáček motoru přinesla průměrnou spotřebu 7,4 l/100 km
    Jízda na dynamiku při užívání ekonomických otáček motoru přinesla průměrnou spotřebu 7,4 l/100 km| Zdroj: acz
  • Přístrojová deska získala po modernizaci jen jednobarevné plasty
    Přístrojová deska získala po modernizaci jen jednobarevné plasty| Zdroj: acz
  • Tempomat a ovládání audiosoustavy na volantu patří do standardního vybavení pouze verze Travel Bus 30
    Tempomat a ovládání audiosoustavy na volantu patří do standardního vybavení pouze verze Travel Bus 30| Zdroj: acz
  • Přístup ke třetí řadě sedadel je zásluhou odklopitelného sedadla slušný
    Přístup ke třetí řadě sedadel je zásluhou odklopitelného sedadla slušný| Zdroj: acz
  • Standard Jumperu kombi tvoří plastové kryty zadní části předních sedadel – jak praktické
    Standard Jumperu kombi tvoří plastové kryty zadní části předních sedadel – jak praktické| Zdroj: acz
  • Samostatná sedadla používaly loketní opěrky a integrované pásy
    Samostatná sedadla používaly loketní opěrky a integrované pásy| Zdroj: acz
  • Citroën Jumper
    Citroën Jumper| Zdroj: acz
  • Citroën Jumper
    Citroën Jumper| Zdroj: acz
  • Citroën Jumper
    Citroën Jumper| Zdroj: acz
  • Citroën Jumper
    Citroën Jumper| Zdroj: acz
  • Citroën Jumper
    Citroën Jumper| Zdroj: acz
  • Citroën Jumper
    Citroën Jumper| Zdroj: acz
  • Zavazadlový prostor nejkratší verze nabízí velice skromný 1 m3 a délku 59 cm
    Zavazadlový prostor nejkratší verze nabízí velice skromný 1 m3 a délku 59 cm| Zdroj: acz
  • Citroën Jumper
    Citroën Jumper| Zdroj: acz
  • Schránka na pravé straně ložného prostoru je určena na drobnosti
    Schránka na pravé straně ložného prostoru je určena na drobnosti| Zdroj: acz
  • Základní motor 2.2 HDi/81 kW sice nabízí nižší emise a vyšší výkon než předchozí provedení 2.2/74 kW, ale hodí se spíše jen do městského a příměstského provozu
    Základní motor 2.2 HDi/81 kW sice nabízí nižší emise a vyšší výkon než předchozí provedení 2.2/74 kW, ale hodí se spíše jen do městského a příměstského provozu| Zdroj: acz
  • Citroën Jumper
    Citroën Jumper| Zdroj: acz
Test: Citroën Jumper Travel Bus 30 2.2 HDi Euro 5 - Za půl milionu
Jízda na dynamiku při užívání ekonomických otáček motoru přinesla průměrnou spotřebu 7,4 l/100 km
Přístrojová deska získala po modernizaci jen jednobarevné plasty
Tempomat a ovládání audiosoustavy na volantu patří do standardního vybavení pouze verze Travel Bus 30
Přístup ke třetí řadě sedadel je zásluhou odklopitelného sedadla slušný
Standard Jumperu kombi tvoří plastové kryty zadní části předních sedadel – jak praktické
Samostatná sedadla používaly loketní opěrky a integrované pásy
Citroën Jumper
Citroën Jumper
Citroën Jumper
Citroën Jumper
Citroën Jumper
Citroën Jumper
Zavazadlový prostor nejkratší verze nabízí velice skromný 1 m3 a délku 59 cm
Citroën Jumper
Schránka na pravé straně ložného prostoru je určena na drobnosti
Základní motor 2.2 HDi/81 kW sice nabízí nižší emise a vyšší výkon než předchozí provedení 2.2/74 kW, ale hodí se spíše jen do městského a příměstského provozu
Citroën Jumper