Test: Citroën Jumpy Travel L2H1 2.0 HDi AT - Nejsilnější proměna
5
/
10
Prohlédnout znovu
Test: Citroën Jumpy Travel L2H1 2.0 HDi AT - Nejsilnější proměna
Test: Citroën Jumpy Travel L2H1 2.0 HDi AT - Nejsilnější proměna
|
acz
Přehledný přístrojový štít zůstal nezměněný, což považujeme za klad
|
acz
Variabilita samostatných křesel dosahuje maximální úrovně
|
acz
Samostatné nastavení klimatizace pro zadní cestující přineslo pohodu všem
|
acz
Citroën Jumpy
|
acz
Travel a transport lidí k rekreačním objektům si rozumí
|
acz
Za třetí řadou sedadel zůstává u verze L2 dost místa pro zavazadla
|
acz
Dvoulitrový agregát s jedním turbodmychadlem příjemně táhl a rychle reagoval na pohyb plynového pedálu
|
acz
Napojení chromované mřížky chladiče až ke světlometům vypadá velmi vkusně
|
acz
Citroën Jumpy
|
acz
Konec V8 Hellcat neznamená konec drsných pick-upů. Přivítejte Ram 1500 RHO
Nesmyslné protlačování elektromobilů? V Británii o tom ví své
Elektrické mercedesy budou vypadat jako běžná auta. Změní se i jména
Co vás zajímá o novém Dusteru: Diesel, krátká jednička i prostornost
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo