Dlouhodobý test Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV – Zůstává tolik normálních věcí!

17/70
Přehled fotografií
Zavřít
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pracoviště řidiče je přehledné, intuitivní. Palubní desce dominuje 10,25‘‘ displej zobrazení navigace a dalších funkcí. To důležité od vyhřívání sedadel a volantu po hlasitost rádia můžete nastavit klasickými ovladači. Za to píšeme dvakrát bravo! K nejvyšší výbavě patří i přístrojový štít s 12,3‘‘ displejem za volantem.
    Pracoviště řidiče je přehledné, intuitivní. Palubní desce dominuje 10,25‘‘ displej zobrazení navigace a dalších funkcí. To důležité od vyhřívání sedadel a volantu po hlasitost rádia můžete nastavit klasickými ovladači. Za to píšeme dvakrát bravo! K nejvyšší výbavě patří i přístrojový štít s 12,3‘‘ displejem za volantem.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vpředu se nám líbí pozice za volantem i natočení středového panelu i obrazovky směrem k řidiči.
    Vpředu se nám líbí pozice za volantem i natočení středového panelu i obrazovky směrem k řidiči.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kombík nabízí dostatek místa na všech sedadlech. Hodně prostoru zbývá před koleny i nad hlavou většině redaktorů. Máte-li do 180 centimetrů, budete se cítit královsky i vzadu.
    Kombík nabízí dostatek místa na všech sedadlech. Hodně prostoru zbývá před koleny i nad hlavou většině redaktorů. Máte-li do 180 centimetrů, budete se cítit královsky i vzadu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Největším minusem plug-in hybridní verze je zmenšení zavazadelníku z 625 na pouhých 437 litrů kvůli zastavěným bateriím
    Největším minusem plug-in hybridní verze je zmenšení zavazadelníku z 625 na pouhých 437 litrů kvůli zastavěným bateriím| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • V kufru u pravého blatníku se skrývá i startovací baterie
    V kufru u pravého blatníku se skrývá i startovací baterie| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Po dobití do 100 % nám ceed ukáže úplně vždycky dojezd přes padesát kilometrů
    Po dobití do 100 % nám ceed ukáže úplně vždycky dojezd přes padesát kilometrů| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Využití pětiny kapacity, tedy pád na 80 % baterie, přichází po deseti dvanácti ujetých kilometrech
    Využití pětiny kapacity, tedy pád na 80 % baterie, přichází po deseti dvanácti ujetých kilometrech| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ač kapacita baterie ukazuje ještě 58 %, z původně jednapadesátikilometrového dojezdu už nezbývá ani polovina.
    Ač kapacita baterie ukazuje ještě 58 %, z původně jednapadesátikilometrového dojezdu už nezbývá ani polovina.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Při 40 % zásoby šťávy ze zásuvky zbývá ujet čistě na elektřinu posledních dvanáct kilometrů
    Při 40 % zásoby šťávy ze zásuvky zbývá ujet čistě na elektřinu posledních dvanáct kilometrů| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Když klesne kapacita akumulátorů pod 20 %, jízda čistě na elektřinu končí, ceed si totiž nechává vždy aspoň kolem 10 % na výpomoc ke spalovacímu motoru
    Když klesne kapacita akumulátorů pod 20 %, jízda čistě na elektřinu končí, ceed si totiž nechává vždy aspoň kolem 10 % na výpomoc ke spalovacímu motoru| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ze standardní zásuvky nabíjíme oranžovým kabelem. Je dost dlouhý, prodlužovačky se nedoporučují.
    Ze standardní zásuvky nabíjíme oranžovým kabelem. Je dost dlouhý, prodlužovačky se nedoporučují.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů
  • Redaktor vysoký 173 cm má dostatek místa vpředu i vzadu.
    Redaktor vysoký 173 cm má dostatek místa vpředu i vzadu.| Zdroj: Svět motorů
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů
  • Líbí se nám dostatek odkládacích míst, denně využíváme poličku s bezdrátovým nabíjením a schránku na brýle.
    Líbí se nám dostatek odkládacích míst, denně využíváme poličku s bezdrátovým nabíjením a schránku na brýle.| Zdroj: Svět motorů
  • Líbí se nám dostatek odkládacích míst, denně využíváme poličku s bezdrátovým nabíjením a schránku na brýle.
    Líbí se nám dostatek odkládacích míst, denně využíváme poličku s bezdrátovým nabíjením a schránku na brýle.| Zdroj: Svět motorů
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů
  • Střešní okno se otevírá ven, dojem z prostoru umocňuje.
    Střešní okno se otevírá ven, dojem z prostoru umocňuje.| Zdroj: Svět motorů
  • Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
    Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT| Zdroj: Svět motorů
  • Pod kobercem kufru se skrývají další úložné prostory, do krajního dáváme kabely
    Pod kobercem kufru se skrývají další úložné prostory, do krajního dáváme kabely| Zdroj: Svět motorů
  • Malý, prostřední slouží pro výstražný trojúhelník, nám se k němu vejde i deštník
    Malý, prostřední slouží pro výstražný trojúhelník, nám se k němu vejde i deštník| Zdroj: Svět motorů
  • Největší část však zabírají trakční baterie
    Největší část však zabírají trakční baterie| Zdroj: Svět motorů
  • Nechybí ani takzvaný síťový program.
    Nechybí ani takzvaný síťový program.| Zdroj: Svět motorů
  • Spotřeba během testu
    Spotřeba během testu| Zdroj: Svět motorů
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Pracoviště řidiče je přehledné, intuitivní. Palubní desce dominuje 10,25‘‘ displej zobrazení navigace a dalších funkcí. To důležité od vyhřívání sedadel a volantu po hlasitost rádia můžete nastavit klasickými ovladači. Za to píšeme dvakrát bravo! K nejvyšší výbavě patří i přístrojový štít s 12,3‘‘ displejem za volantem.
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Vpředu se nám líbí pozice za volantem i natočení středového panelu i obrazovky směrem k řidiči.
Kombík nabízí dostatek místa na všech sedadlech. Hodně prostoru zbývá před koleny i nad hlavou většině redaktorů. Máte-li do 180 centimetrů, budete se cítit královsky i vzadu.
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Největším minusem plug-in hybridní verze je zmenšení zavazadelníku z 625 na pouhých 437 litrů kvůli zastavěným bateriím
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
V kufru u pravého blatníku se skrývá i startovací baterie
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Po dobití do 100 % nám ceed ukáže úplně vždycky dojezd přes padesát kilometrů
Využití pětiny kapacity, tedy pád na 80 % baterie, přichází po deseti dvanácti ujetých kilometrech
Ač kapacita baterie ukazuje ještě 58 %, z původně jednapadesátikilometrového dojezdu už nezbývá ani polovina.
Při 40 % zásoby šťávy ze zásuvky zbývá ujet čistě na elektřinu posledních dvanáct kilometrů
Když klesne kapacita akumulátorů pod 20 %, jízda čistě na elektřinu končí, ceed si totiž nechává vždy aspoň kolem 10 % na výpomoc ke spalovacímu motoru
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Ze standardní zásuvky nabíjíme oranžovým kabelem. Je dost dlouhý, prodlužovačky se nedoporučují.
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Redaktor vysoký 173 cm má dostatek místa vpředu i vzadu.
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Líbí se nám dostatek odkládacích míst, denně využíváme poličku s bezdrátovým nabíjením a schránku na brýle.
Líbí se nám dostatek odkládacích míst, denně využíváme poličku s bezdrátovým nabíjením a schránku na brýle.
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Střešní okno se otevírá ven, dojem z prostoru umocňuje.
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
Pod kobercem kufru se skrývají další úložné prostory, do krajního dáváme kabely
Malý, prostřední slouží pro výstražný trojúhelník, nám se k němu vejde i deštník
Největší část však zabírají trakční baterie
Nechybí ani takzvaný síťový program.
Spotřeba během testu