Dlouhodobý test Volkswagen ID.3 Pro S – Zimu nemá rád
5
/
49
Prohlédnout znovu
Dlouhodobý test Volkswagen ID.3 Pro S – Zimu nemá rád
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů
Displej před řidičem zobrazuje jen to nejnutnější, a navíc to samé jako průhledový displej.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na nezvykle minimalistický interiér ID.3 si zvykáme pomalu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Grafika multimediálního systému je přehledná a po chvíli jízdy je displej, který se hned po startu zasekává, i rychlý. Menu klimatizace nám zase přijde zbytečně překomplikované.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volič jízdních režimů je skryt za volantem, takže není pořádně vidět a zároveň jinak než na něm nelze upravovat rekuperaci. Páčky pod volantem v ID.3 chybějí.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Naše varianta je pouze čtyřmístná, za auto se stejnou technikou a pěti místy k sezení se připlácí 4000 Kč
|
Svět motorů/Petr Homolka
V interiéru už se setkáváme pouze s konektory USB typu C, ke kterým je potřeba si pořídit speciální kabel s tímto připojením na obou koncích
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
I přes uložení elektromotoru u zadní nápravy zbývá v kufru dostatek místa. Navíc má pravidelný tvar a rovné boky plus dvojitou podlahu, kde vozíme změť nabíjecích kabelů.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pod přední kapotou se volkswagenu na rozdíl od konkurence místo na další ukládací prostory nalézt nepodařilo
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Specifikem vozů na platformě MEB jsou zadní bubnové brzdy. Rozměr kol je u ID.3 od 18“ do 20“ (testovaný vůz).
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Příplatkové vrcholné světlomety Matrix LED velmi dobře vykrývají okolní provoz a svítí daleko
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen ID.3 Pro S
|
Svět motorů
V zimních podmínkách dojezd klesl zhruba na 250 km, na typické 50kW nabíječce trvá dobití vybité baterie do plna kolem dvou hodin. Nejvyšší podporovaný výkon testované vrcholné verze Pro S je 125 kW.
|
Svět motorů
Měření na válcové zkušebně
|
Svět motorů
Měření na válcové zkušebně
|
Svět motorů
Průměrná spotřeba elektrické energie VW ID.3 Pro S
|
Svět motorů
Průměrná spotřeba elektrické energie VW ID.3 Pro S
|
Svět motorů
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid