Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Interiér není nikterak originální, vrchní část se inspirovala u Mercedesu. Působí však hodnotně na pohled a i na dotyk je na tom lépe než u starších dongfengů. Příjemně se drží volant s klasickými tlačítky, ovládajícími audio a tempomat.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Ani dvouspojková převodovka nemá původ v Číně, ale u firmy Magna. Naladění už má obstojné a zůstala jí i možnost manuální změny stupňů.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Před voličem převodovky je malá odkládací přihrádka a také USB-A k připojení telefonu|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Klimatizace má vlastní panel a dá se přes ni nastavovat i teplota pro zadní pasažéry (ti mají svůj panel ve druhé řadě), část nastavení je však i na displeji multimédií. 16 Svět|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Multimediální systém nevypadá špatně a na dotyk reaguje docela spolehlivě, moc toho však neumí. Zrcadlení mobilu je zatím možné pouze přes čínskou aplikaci.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Malá otvírací přihrádka uprostřed palubní desky slouží k uchycení držáku na mobilní telefon|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pro čtyři cestující je u-tour komfortním korábem, s velkými sedačkami a také opěrkami – jejich okraje lze ohnout dopředu, ať lépe drží hlavu.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Horší to mají pasažéři úplně vzadu. I zde se však pro dva najde dostatek místa, zejména pokud se druhá řada posune více dopředu. V autě je navíc spousta světla, protože má vždy velké panoramatické okno, jehož přední část lze otevřít.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Všechny čtyři velké sedačky mají elektrické ovládání, ty ve druhé řadě mohou zapínat výhřev a ventilaci tlačítky. Sedačka předního spolujezdce má ovládání polohy zdvojené – druhé je na levé straně opěrky, ať ji může ovládat i řidič.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Oba pasažéři v druhé řadě mají své USB i s odkládací přihrádkou na mobil a totéž platí i pro dva boční cestující úplně vzadu. Ti mají navíc k dispozici hned tři kapsy na opěrce před sebou a také držáky na nápoje v loketní opěrce.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Ve středovém tunelu se ukrývá rozměrná přihrádka s jedním USB, druhé je nahoře v menší otvírací skříňce|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Oba stolky pro druhou řadu sedaček mají držák nápojů a působí velmi bytelně.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Ambientní osvětlení k dongfengu patří a dokáže měnit barvy či pulzovat. V noci se ale odráží od oken, stejně jako displeje.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Ačkoliv rozhodně nemá sportovní ambice, v losím testu si auto vede obstojně. Náklon karoserie není nijak velký, vůz reaguje rychle a elektronická stabilizace zasahuje spíše decentně, ani sklon k nedotáčivosti není velký.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Na veliké karoserii možná působí 18“ kola jako malá, spolu s vysokým profi lem ale pomáhají k lepšímu komfortu jízdy. Výhrady nemáme ani k fungování brzd.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Kufr je v sedmimístné konfiguraci vskutku maličký, v pětimístné je už mnohem použitelnější. Přesný objem bohužel neznáme.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Je však škoda, že auto nenabídne lepší variabilitu interiéru, nemožnost sklopit či snadno vymontovat sedačky ve druhé řadě jistě mnohé zájemce nepotěší.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pod podlážkou je místo na základní příslušenství, na podvozku si ale auto vozí i 17“ náhradní kolo.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng stále sází na motory s původem u Mitsubishi, jak to dříve měla ve zvyku většina čínských značek. Přeplňovaná čtyřválcová patnáctistovka 4A95TD patří do rodiny motorů uváděných od roku 2004 a setkali jsme se s nimi i v japonských vozech určených pro Evropu.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pneumatiky v testu: LingLong GreenMax 4x4 HP 215/55 R18|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vozy Dongfeng mají standardně vestavěnou kameru, která nahrává dění před autem a dokáže také pořídit fotky – k tomu se dá nastavit tlačítko s hvězdičkou na volantu. Do kamery stačí strčit kartu SD k ukládání záznamu.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Velkou boční plochu designéři vylepšují kromě chromovaných linek také zvláštním sloupkem D|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
DFM znamená Dongfeng Motor a pod touto zkratkou značka vystupuje ve státech západní Evropy. Všechny čtyři blinkry na světlech jsou dynamické.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Ve standardní výbavě jsou světlomety LED, která svítí velmi solidně, a také denní svícení LED, naopak přední mlhovky zde chybějí|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Při otevření dveří se na zem promítnou loga značky Forthing.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Na přídi vozu je pod logem Dongfengu také jakýsi svítící emblém modelu, který po zastavení nebo rozjezdu pulzuje.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert