Test: Fiat Doblo Maxi Natural Power - Nejúspornější
12
/
24
Prohlédnout znovu
Test: Fiat Doblo Maxi Natural Power - Nejúspornější
Test: Fiat Doblo Maxi Natural Power - Nejúspornější
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Nebýt ropné lobby, vozidla CNG spojující ekonomiku a ekologii by na silnicích byla vidět mnohonásobně více
|
acz
Rezervní kolo uvolnilo místo v podvozku nádržím CNG
|
acz
Pod kapotou pracuje přeplňovaná čtrnáctistovka, která umožňuje využít vysoké oktanové číslo metanu 128
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Plnění metanem se děje přírubou ukrytou pod běžným víčkem nádrže
|
acz
Doblo používá tři druhy zadní nápravy, což je obrovská výhoda pro umístění co největších nádrží CNG
|
acz
Ramena přední nápravy včetně stabilizátoru nedoznala vůči konvenčním pohonům Dobla žádné změny
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Doblo CNG na kratším rozvoru má čtyři nádrže pro 16,2 kg CNG.
|
acz
Prodloužené provedení Maxi může mít navíc pátou nádrž o objemu 35 litrů.
|
acz
Alpine chystá nové SUV a dvoumístný sporťák. Už jen na elektřinu
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!