Test: Fiat Doblo Maxi Natural Power - Nejúspornější
14
/
24
Prohlédnout znovu
Test: Fiat Doblo Maxi Natural Power - Nejúspornější
Test: Fiat Doblo Maxi Natural Power - Nejúspornější
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Nebýt ropné lobby, vozidla CNG spojující ekonomiku a ekologii by na silnicích byla vidět mnohonásobně více
|
acz
Rezervní kolo uvolnilo místo v podvozku nádržím CNG
|
acz
Pod kapotou pracuje přeplňovaná čtrnáctistovka, která umožňuje využít vysoké oktanové číslo metanu 128
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Plnění metanem se děje přírubou ukrytou pod běžným víčkem nádrže
|
acz
Doblo používá tři druhy zadní nápravy, což je obrovská výhoda pro umístění co největších nádrží CNG
|
acz
Ramena přední nápravy včetně stabilizátoru nedoznala vůči konvenčním pohonům Dobla žádné změny
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Fiat Dobló
|
acz
Doblo CNG na kratším rozvoru má čtyři nádrže pro 16,2 kg CNG.
|
acz
Prodloužené provedení Maxi může mít navíc pátou nádrž o objemu 35 litrů.
|
acz
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz