Test: Fiat Doblo Maxi Natural Power - Nejúspornější
24
/
24
Přehled fotografií
Zavřít
Test: Fiat Doblo Maxi Natural Power - Nejúspornější
|
Zdroj: acz
Fiat Dobló
|
Zdroj: acz
Fiat Dobló
|
Zdroj: acz
Fiat Dobló
|
Zdroj: acz
Fiat Dobló
|
Zdroj: acz
Fiat Dobló
|
Zdroj: acz
Fiat Dobló
|
Zdroj: acz
Fiat Dobló
|
Zdroj: acz
Fiat Dobló
|
Zdroj: acz
Fiat Dobló
|
Zdroj: acz
Nebýt ropné lobby, vozidla CNG spojující ekonomiku a ekologii by na silnicích byla vidět mnohonásobně více
|
Zdroj: acz
Rezervní kolo uvolnilo místo v podvozku nádržím CNG
|
Zdroj: acz
Pod kapotou pracuje přeplňovaná čtrnáctistovka, která umožňuje využít vysoké oktanové číslo metanu 128
|
Zdroj: acz
Fiat Dobló
|
Zdroj: acz
Plnění metanem se děje přírubou ukrytou pod běžným víčkem nádrže
|
Zdroj: acz
Doblo používá tři druhy zadní nápravy, což je obrovská výhoda pro umístění co největších nádrží CNG
|
Zdroj: acz
Ramena přední nápravy včetně stabilizátoru nedoznala vůči konvenčním pohonům Dobla žádné změny
|
Zdroj: acz
Fiat Dobló
|
Zdroj: acz
Fiat Dobló
|
Zdroj: acz
Fiat Dobló
|
Zdroj: acz
Fiat Dobló
|
Zdroj: acz
Fiat Dobló
|
Zdroj: acz
Doblo CNG na kratším rozvoru má čtyři nádrže pro 16,2 kg CNG.
|
Zdroj: acz
Prodloužené provedení Maxi může mít navíc pátou nádrž o objemu 35 litrů.
|
Zdroj: acz
Zavřít