Test Hondy Gold Wing DCT: Jak funguje obr s automatem?

32/50
Zavřít
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Palubní deska vypadá a je vybavená jako v luxusním autě. Ovládání je trochu krkolomné a vyžaduje zvyk, velká tlačítka se dobře mačkají i v rukavicích.
    Palubní deska vypadá a je vybavená jako v luxusním autě. Ovládání je trochu krkolomné a vyžaduje zvyk, velká tlačítka se dobře mačkají i v rukavicích.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Gold Wing má tolik funkcí, až se v nich napoprvé sotva vyznáte. Automatická převodovka se ovládá pravou rukou, kde můžete zvolit i manuální řazení tlačítky, jež pak najdete vlevo. S jejich pomocí se také popojíždí vpřed i vzad při parkování.
    Gold Wing má tolik funkcí, až se v nich napoprvé sotva vyznáte. Automatická převodovka se ovládá pravou rukou, kde můžete zvolit i manuální řazení tlačítky, jež pak najdete vlevo. S jejich pomocí se také popojíždí vpřed i vzad při parkování.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Gold Wing má tolik funkcí, až se v nich napoprvé sotva vyznáte. Automatická převodovka se ovládá pravou rukou, kde můžete zvolit i manuální řazení tlačítky, jež pak najdete vlevo. S jejich pomocí se také popojíždí vpřed i vzad při parkování.
    Gold Wing má tolik funkcí, až se v nich napoprvé sotva vyznáte. Automatická převodovka se ovládá pravou rukou, kde můžete zvolit i manuální řazení tlačítky, jež pak najdete vlevo. S jejich pomocí se také popojíždí vpřed i vzad při parkování.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • To snad ani není motor, ale reaktor. Šest válců naplocho, objem 1,8 litru, výkon 93 kW a krouťák 170 Nm. Když to ve sportovním módu rozbalí, máte pocit, že vás nasává černá díra. V cestovním režimu je krásně jemný a táhne jak lokomotiva.
    To snad ani není motor, ale reaktor. Šest válců naplocho, objem 1,8 litru, výkon 93 kW a krouťák 170 Nm. Když to ve sportovním módu rozbalí, máte pocit, že vás nasává černá díra. V cestovním režimu je krásně jemný a táhne jak lokomotiva.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Kufry verze bagger jsou úzké a mají nepravidelný tvar, takže se do nich moc nevejde. Líbí se nám otevírání lehkým stiskem spínače.
    Kufry verze bagger jsou úzké a mají nepravidelný tvar, takže se do nich moc nevejde. Líbí se nám otevírání lehkým stiskem spínače.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Honda Gold Wing DCT
    Honda Gold Wing DCT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Palubní deska vypadá a je vybavená jako v luxusním autě. Ovládání je trochu krkolomné a vyžaduje zvyk, velká tlačítka se dobře mačkají i v rukavicích.
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Gold Wing má tolik funkcí, až se v nich napoprvé sotva vyznáte. Automatická převodovka se ovládá pravou rukou, kde můžete zvolit i manuální řazení tlačítky, jež pak najdete vlevo. S jejich pomocí se také popojíždí vpřed i vzad při parkování.
Gold Wing má tolik funkcí, až se v nich napoprvé sotva vyznáte. Automatická převodovka se ovládá pravou rukou, kde můžete zvolit i manuální řazení tlačítky, jež pak najdete vlevo. S jejich pomocí se také popojíždí vpřed i vzad při parkování.
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
To snad ani není motor, ale reaktor. Šest válců naplocho, objem 1,8 litru, výkon 93 kW a krouťák 170 Nm. Když to ve sportovním módu rozbalí, máte pocit, že vás nasává černá díra. V cestovním režimu je krásně jemný a táhne jak lokomotiva.
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Kufry verze bagger jsou úzké a mají nepravidelný tvar, takže se do nich moc nevejde. Líbí se nám otevírání lehkým stiskem spínače.
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT
Honda Gold Wing DCT