Palubní deska vypadá a je vybavená jako v luxusním autě. Ovládání je trochu krkolomné a vyžaduje zvyk, velká tlačítka se dobře mačkají i v rukavicích.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Honda Gold Wing DCT|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Honda Gold Wing DCT|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Honda Gold Wing DCT|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Honda Gold Wing DCT|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Honda Gold Wing DCT|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Honda Gold Wing DCT|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Honda Gold Wing DCT|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Gold Wing má tolik funkcí, až se v nich napoprvé sotva vyznáte. Automatická převodovka se ovládá pravou rukou, kde můžete zvolit i manuální řazení tlačítky, jež pak najdete vlevo. S jejich pomocí se také popojíždí vpřed i vzad při parkování.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Gold Wing má tolik funkcí, až se v nich napoprvé sotva vyznáte. Automatická převodovka se ovládá pravou rukou, kde můžete zvolit i manuální řazení tlačítky, jež pak najdete vlevo. S jejich pomocí se také popojíždí vpřed i vzad při parkování.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Honda Gold Wing DCT|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Honda Gold Wing DCT|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Honda Gold Wing DCT|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Honda Gold Wing DCT|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Honda Gold Wing DCT|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Honda Gold Wing DCT|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Honda Gold Wing DCT|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Honda Gold Wing DCT|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Honda Gold Wing DCT|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Honda Gold Wing DCT|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Honda Gold Wing DCT|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Honda Gold Wing DCT|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Honda Gold Wing DCT|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Honda Gold Wing DCT|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Honda Gold Wing DCT|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Honda Gold Wing DCT|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
To snad ani není motor, ale reaktor. Šest válců naplocho, objem 1,8 litru, výkon 93 kW a krouťák 170 Nm. Když to ve sportovním módu rozbalí, máte pocit, že vás nasává černá díra. V cestovním režimu je krásně jemný a táhne jak lokomotiva.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Honda Gold Wing DCT|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Honda Gold Wing DCT|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Honda Gold Wing DCT|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Honda Gold Wing DCT|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Honda Gold Wing DCT|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Honda Gold Wing DCT|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Kufry verze bagger jsou úzké a mají nepravidelný tvar, takže se do nich moc nevejde. Líbí se nám otevírání lehkým stiskem spínače.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš