Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i – Nerovný boj?
92
/
95
Prohlédnout znovu
Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i – Nerovný boj?
Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Palubní počítač na přístrojovém štítu i10 slouží také k nastavení asistenčních systémů a dalších funkcí vozu a ovládá se snadno pomocí tlačítek na volantu
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Oproti tomu Hyundai i10 se mnohem více přibližuje větším vozům značky, volně stojící displej opticky navazuje na přístrojový štít, jak je teď populární u německých automobilek. Materiály i zpracování působí lépe než u japonského konkurenta.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Multimediální systém i10 je větší, rychlejší, lépe reaguje na dotyk a umí i Android Auto a Apple CarPlay. Grafi ka je více inspirovaná mobilními telefony a nedělá potíže displej používat i během jízdy.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Telefony bez možnosti bezdrátového dobíjení hyundai dobije pomocí USB hned dva najednou.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai se nebojí ani svého prcka bohatě vybavit, v nejvyšší výbavě je možné mít vyhřívané sedačky a volant a také indukční nabíjení mobilních telefonů
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai se nebojí ani svého prcka bohatě vybavit, v nejvyšší výbavě je možné mít vyhřívané sedačky a volant a také indukční nabíjení mobilních telefonů
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Vepředu je místa také dostatek, a to i na šířku.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Zásadní výhodou i10 je výrazně větší nabídka místa pro nohy na zadních sedačkách. Prostor srovnatelný s vozy vyšších tříd poskytuje i 186 cm vysokému redaktorovi slušnou rezervu před koleny a také na hlavu, a navíc je díky velkému otvoru dveří skvěle přístupný.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Delší přejezdy i10 usnadňuje tempomatem s jednoduchým ovládáním na volantu, a to už od nejnižší výbavy Start
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 poskytuje ve vyšších verzích také elektrické otevírání zadních oken, zatímco pětidveřové aygo má jen jednoduchá výklopná okna
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Ani rychlejší průlety zatáček nedělají malému Korejci problém, na čemž mají zásluhu i 16“ kola
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Také v prostornosti zavazadlového prostoru vítězí hyundai, který nabídne standardně o 84 litrů více, po složení sedaček pak o 238 litrů.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Pod podlahou (za příplatek dvojitou) se navíc může ukrývat dojezdová rezerva.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kryt kufru v i10 z nějakého důvodu postrádá zavěšení na páté dveře a musí se zvedat ručně. Pokud jej ale zapomete dát dolů před zavřením kufru, brání ve výhledu dozadu.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Korejský atmosférický litrový tříválec Kappa má o 3,7 kW méně (49,3 kW) než ten japonský, přesto si řekne v průměru o půl litru paliva na sto kilometrů více, zvukovým projevem a kultivovaností také příliš nepotěší
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai se na sloupku C pojetím toyotě podobá, má ale klasičtěji umístěné světlomety, hezkým detailem je název modelu za posledním oknem
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Pneumatiky v testu: Hankook Ventus Prime 3 165/45 R16
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Jak hyundai, tak toyota mají velmi podobný naštvaný výraz předních světlometů, doplněný o kulaté mlhovky. Kulaté světlo v masce i10 je LED denní svícení, které je u toyoty řešeno klasičtěji lištou přímo v hlavním světlometu.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Prostoru před řidičem dominuje velký kulatý rychloměr s jednoduchým palubním počítačem. Ten se ovládá pomocí dvou otočných ovladačů a umí zobrazit jen ty nejzákladnější údaje.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Interiér ayga je opravdu velmi strohý. Středová část palubní desky kromě displeje ukrývá už jen ovládání klimatizace, jejíž výdechy jsou jen po stranách. Materiály jsou tvrdé a nepůsobí hodnotně, zpracování je ale pro třídu adekvátní.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Na dotykovém displeji multimediálního systému je dobře vidět věk vozu. Neposkytuje moc možností, grafi ka je jednoduchá a reakce na dotyk pomalá. Umí ale zobrazit například historii spotřeby a ve vyšších verzích dostal i funkce Apple CarPlay a Android Auto.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Telefony bez možnosti bezdrátového dobíjení hyundai dobije pomocí USB hned dva najednou, aygo má USB pouze jedno, ale zato nabídne 12V zásuvku a audio vstup
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Vepředu je to lepší a díky tenkým výplním dveří není problémem ani užší stavba karoserie než u i10.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Aygo cestující vzadu místem zrovna nerozmazluje, redaktor se hlavou dotýká stropu a kolena má zaražena hluboko do čalounění sedačky řidiče, omezující je i úzký vstupní prostor a malý úhel otevírání dveří.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Měkčí naladění podvozku znamená méně stabilní průlety zatáčkami, při kterých si aygo zaklekne na přední vnější kolo a zadní občas zvedne ze země
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kufr ayga je opravdu jen na pár tašek nákupu, který se obtížněji nakládá přes vysokou hranu.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Pod podlahou je sice prostor na uložení alespoň dojezdové rezervy, v ceníku ji však hledáme marně.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Litrový tříválec ayga pochází od Daihatsu (které Toyota vlastní) a používají jej i dva francouzští sourozenci. Původem francouzský tříválec o objemu 1,2 litru v nabídce nikdy nebyl a z ceníku jej už vypustili i zbývající dva sourozenci z kolínské trojice.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
i když zvedající se linka oken znamená omezený výhled pro cestující vzadu
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Pneumatiky v testu: Continental ContiEcoContact 165/60 R15
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Jak hyundai, tak toyota mají velmi podobný naštvaný výraz předních světlometů, doplněný o kulaté mlhovky. Kulaté světlo v masce i10 je LED denní svícení, které je u toyoty řešeno klasičtěji lištou přímo v hlavním světlometu.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1