Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT vs. Škoda Fabia 1.0 TSI DSG – Podruhé ve stejné řece

21/73
Zavřít
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT vs. Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT vs. Škoda Fabia 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT vs. Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT vs. Škoda Fabia 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT vs. Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT vs. Škoda Fabia 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT vs. Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT vs. Škoda Fabia 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT vs. Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT vs. Škoda Fabia 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Jednoduchý přístrojový štít snad už ani přehlednější být nemůže.
    Jednoduchý přístrojový štít snad už ani přehlednější být nemůže.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Masivní palubní deska, velké plastové plochy nebo obří středový panel byly designově v kurzu před několika lety.
    Masivní palubní deska, velké plastové plochy nebo obří středový panel byly designově v kurzu před několika lety.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • U hyundaie můžete mít vestavěnou navigaci jen s paketem Premium za nemalý příplatek šedesáti tisíc
    U hyundaie můžete mít vestavěnou navigaci jen s paketem Premium za nemalý příplatek šedesáti tisíc| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Automatické klimatizace najdete v obou vozech od výbavy Style. Je zajímavé, že tento název používá i20 i fabia. Dvouzónovou ani u jednoho nedostanete. Vyhřívání volantu ale zůstává výsadou Jihokorejce.
    Automatické klimatizace najdete v obou vozech od výbavy Style. Je zajímavé, že tento název používá i20 i fabia. Dvouzónovou ani u jednoho nedostanete. Vyhřívání volantu ale zůstává výsadou Jihokorejce.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Delší převody se u i20 negativně odrazily na horším pružném zrychlení, ale příznivější spotřebu mu nepřinesly
    Delší převody se u i20 negativně odrazily na horším pružném zrychlení, ale příznivější spotřebu mu nepřinesly| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ani vpředu si na místo nemůžeme stěžovat, jen křesla by mohla mít poddajnější polstrování.
    Ani vpředu si na místo nemůžeme stěžovat, jen křesla by mohla mít poddajnější polstrování.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pokud často vozíte více lidí a zaplníte i druhou řadu sedadel, vyberte si i20. Na zadní lavici totiž budou mít kolem sebe a hlavně před koleny dostatek prostoru. V tomto směru jde o jeden z největších vozů mezi malými hatchbacky
    Pokud často vozíte více lidí a zaplníte i druhou řadu sedadel, vyberte si i20. Na zadní lavici totiž budou mít kolem sebe a hlavně před koleny dostatek prostoru. V tomto směru jde o jeden z největších vozů mezi malými hatchbacky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mnohem jistější a stabilnější při vyhýbacím manévru mezi kužely, ale ne tak pohodlný. To jsou základní charakteristiky malého Jihokorejce.
    Mnohem jistější a stabilnější při vyhýbacím manévru mezi kužely, ale ne tak pohodlný. To jsou základní charakteristiky malého Jihokorejce.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zavazadelník i20 je s 326 litry jen o málo menší než u fabie. Může se však pochlubit lepší využitelností, protože do něj tolik nazasahují podběhy zadních kol.
    Zavazadelník i20 je s 326 litry jen o málo menší než u fabie. Může se však pochlubit lepší využitelností, protože do něj tolik nazasahují podběhy zadních kol.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Na druhou stranu nám u něj vadí vysoká nakládací hrana. Rezervní kolo dostanete za příplatek 1790 Kč.
    Na druhou stranu nám u něj vadí vysoká nakládací hrana. Rezervní kolo dostanete za příplatek 1790 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Litrový tříválec v i20 není příliš kultivovaný a vyvolává chvění, které prostupuje celou karoserií. Plochá výkonová křivka mu zajisťuje zátah v širokém spektru otáček a dostatek síly prakticky již od volnoběhu.
    Litrový tříválec v i20 není příliš kultivovaný a vyvolává chvění, které prostupuje celou karoserií. Plochá výkonová křivka mu zajisťuje zátah v širokém spektru otáček a dostatek síly prakticky již od volnoběhu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Po faceliftu má maska chladiče dovnitř prohnuté boky, ještě více tak vyniknou vystouplé kapsy po stranách nárazníku
    Po faceliftu má maska chladiče dovnitř prohnuté boky, ještě více tak vyniknou vystouplé kapsy po stranách nárazníku| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pneumatiky v testu: Nokian WR04 195/55 R16
    Pneumatiky v testu: Nokian WR04 195/55 R16| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Na zpracování detailů si dala Škodovka více záležet a analogové přístroje jsou také dobře čitelné.
    Na zpracování detailů si dala Škodovka více záležet a analogové přístroje jsou také dobře čitelné.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Palubní deska fabie je vizuálně odlehčena širokým okrasným panelem, který je v případě provedení Monte Carlo červený.
    Palubní deska fabie je vizuálně odlehčena širokým okrasným panelem, který je v případě provedení Monte Carlo červený.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fabia má sice o půl palce menší obrazovku, ale navigaci do ní pořídíte za dostupných 17 500 Kč
    Fabia má sice o půl palce menší obrazovku, ale navigaci do ní pořídíte za dostupných 17 500 Kč| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Sedmistupňový dvouspojkový automat funguje stejně jako u jihokorejského konkurenta jemně, přesně a rychle
    Sedmistupňový dvouspojkový automat funguje stejně jako u jihokorejského konkurenta jemně, přesně a rychle| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škodovka si libuje v chytrých řešeních, která mají za cíl usnadnit cestujícím život v autě. Paket Simply Clever za 3500 Kč obsahuje i tento úchyt na multimediální přístroje, který vsunete do držáku na nápoje.
    Škodovka si libuje v chytrých řešeních, která mají za cíl usnadnit cestujícím život v autě. Paket Simply Clever za 3500 Kč obsahuje i tento úchyt na multimediální přístroje, který vsunete do držáku na nápoje.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vpředu Škodovka s Jihokorejcem drží krok, a hlavně sedadla Monte Carlo se jí povedla.
    Vpředu Škodovka s Jihokorejcem drží krok, a hlavně sedadla Monte Carlo se jí povedla.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kratší celková délka i rozvor náprav nedává fabii příliš šancí na vytvoření kabiny, která by velikostí mohla hyundaii konkurovat. Omezené možnosti jsou znát hlavně vzadu, kde cestujícím před koleny zbývá jen minimum místa.
    Kratší celková délka i rozvor náprav nedává fabii příliš šancí na vytvoření kabiny, která by velikostí mohla hyundaii konkurovat. Omezené možnosti jsou znát hlavně vzadu, kde cestujícím před koleny zbývá jen minimum místa.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fabia preferuje pohodlí posádky a měkké nastavení velmi dobře fi ltruje nerovnosti. Platí za to většími náklony karoserie a brzkým zásahem ESP.
    Fabia preferuje pohodlí posádky a měkké nastavení velmi dobře fi ltruje nerovnosti. Platí za to většími náklony karoserie a brzkým zásahem ESP.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Přepravní kapacitou 330 l může fabia konkurovat i některým hatchbackům nižší střední třídy. Škodovka pro ni nabízí i bohatý přepážkový a síťový program. K uložení drobností jsou praktické také kapsa a polička na levé straně.
    Přepravní kapacitou 330 l může fabia konkurovat i některým hatchbackům nižší střední třídy. Škodovka pro ni nabízí i bohatý přepážkový a síťový program. K uložení drobností jsou praktické také kapsa a polička na levé straně.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dojezdová rezerva stojí 1600 Kč.
    Dojezdová rezerva stojí 1600 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Svůj potenciál zážehový tříválec 1.0 TSI s výkonem 81 kW ukáže až po překročení dvou tisíc otáček, do té doby je línější. Chválíme ho za klidný chod, odhlučnění a také celkem slušnou spotřebu.
    Svůj potenciál zážehový tříválec 1.0 TSI s výkonem 81 kW ukáže až po překročení dvou tisíc otáček, do té doby je línější. Chválíme ho za klidný chod, odhlučnění a také celkem slušnou spotřebu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS860 215/45 R16
    Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS860 215/45 R16| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Po modernizaci má fabia útlejší světlomety a vystouplejší žebrování v masce, která je protažena více dolů
    Po modernizaci má fabia útlejší světlomety a vystouplejší žebrování v masce, která je protažena více dolů| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT vs. Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT vs. Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT vs. Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT vs. Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT vs. Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
Jednoduchý přístrojový štít snad už ani přehlednější být nemůže.
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
Masivní palubní deska, velké plastové plochy nebo obří středový panel byly designově v kurzu před několika lety.
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
U hyundaie můžete mít vestavěnou navigaci jen s paketem Premium za nemalý příplatek šedesáti tisíc
Automatické klimatizace najdete v obou vozech od výbavy Style. Je zajímavé, že tento název používá i20 i fabia. Dvouzónovou ani u jednoho nedostanete. Vyhřívání volantu ale zůstává výsadou Jihokorejce.
Delší převody se u i20 negativně odrazily na horším pružném zrychlení, ale příznivější spotřebu mu nepřinesly
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
Ani vpředu si na místo nemůžeme stěžovat, jen křesla by mohla mít poddajnější polstrování.
Pokud často vozíte více lidí a zaplníte i druhou řadu sedadel, vyberte si i20. Na zadní lavici totiž budou mít kolem sebe a hlavně před koleny dostatek prostoru. V tomto směru jde o jeden z největších vozů mezi malými hatchbacky
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
Mnohem jistější a stabilnější při vyhýbacím manévru mezi kužely, ale ne tak pohodlný. To jsou základní charakteristiky malého Jihokorejce.
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
Zavazadelník i20 je s 326 litry jen o málo menší než u fabie. Může se však pochlubit lepší využitelností, protože do něj tolik nazasahují podběhy zadních kol.
Na druhou stranu nám u něj vadí vysoká nakládací hrana. Rezervní kolo dostanete za příplatek 1790 Kč.
Litrový tříválec v i20 není příliš kultivovaný a vyvolává chvění, které prostupuje celou karoserií. Plochá výkonová křivka mu zajisťuje zátah v širokém spektru otáček a dostatek síly prakticky již od volnoběhu.
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
Po faceliftu má maska chladiče dovnitř prohnuté boky, ještě více tak vyniknou vystouplé kapsy po stranách nárazníku
Pneumatiky v testu: Nokian WR04 195/55 R16
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
Na zpracování detailů si dala Škodovka více záležet a analogové přístroje jsou také dobře čitelné.
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
Palubní deska fabie je vizuálně odlehčena širokým okrasným panelem, který je v případě provedení Monte Carlo červený.
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
Fabia má sice o půl palce menší obrazovku, ale navigaci do ní pořídíte za dostupných 17 500 Kč
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
Sedmistupňový dvouspojkový automat funguje stejně jako u jihokorejského konkurenta jemně, přesně a rychle
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
Škodovka si libuje v chytrých řešeních, která mají za cíl usnadnit cestujícím život v autě. Paket Simply Clever za 3500 Kč obsahuje i tento úchyt na multimediální přístroje, který vsunete do držáku na nápoje.
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
Vpředu Škodovka s Jihokorejcem drží krok, a hlavně sedadla Monte Carlo se jí povedla.
Kratší celková délka i rozvor náprav nedává fabii příliš šancí na vytvoření kabiny, která by velikostí mohla hyundaii konkurovat. Omezené možnosti jsou znát hlavně vzadu, kde cestujícím před koleny zbývá jen minimum místa.
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
Fabia preferuje pohodlí posádky a měkké nastavení velmi dobře fi ltruje nerovnosti. Platí za to většími náklony karoserie a brzkým zásahem ESP.
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
Přepravní kapacitou 330 l může fabia konkurovat i některým hatchbackům nižší střední třídy. Škodovka pro ni nabízí i bohatý přepážkový a síťový program. K uložení drobností jsou praktické také kapsa a polička na levé straně.
Dojezdová rezerva stojí 1600 Kč.
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
Svůj potenciál zážehový tříválec 1.0 TSI s výkonem 81 kW ukáže až po překročení dvou tisíc otáček, do té doby je línější. Chválíme ho za klidný chod, odhlučnění a také celkem slušnou spotřebu.
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS860 215/45 R16
Po modernizaci má fabia útlejší světlomety a vystouplejší žebrování v masce, která je protažena více dolů
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG