Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI – Malé crossovery letí

18/93
Zavřít
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Výbornému rozmístění ovladačů odpovídá i dobrá čitelnost klasických analogových přístrojů.
    Výbornému rozmístění ovladačů odpovídá i dobrá čitelnost klasických analogových přístrojů.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Uvnitř hyundaie vládnou jednoduché tvary, které v případě nejvyšší výbavy oživují barevné doplňky.
    Uvnitř hyundaie vládnou jednoduché tvary, které v případě nejvyšší výbavy oživují barevné doplňky.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Také multimedální systém s navigací si ponechal klasická tlačítka.
    Také multimedální systém s navigací si ponechal klasická tlačítka.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Automatickou klimatizaci dostanete u hyundaie až v nejvyšším provedení Premium, ale bude jen jednozónová. U základního provedení ji nemůžete ani dokoupit.
    Automatickou klimatizaci dostanete u hyundaie až v nejvyšším provedení Premium, ale bude jen jednozónová. U základního provedení ji nemůžete ani dokoupit.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Pozice za volantem je ideální a sedadla dobře tvarovaná.
    Pozice za volantem je ideální a sedadla dobře tvarovaná.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Uvnitř kony jsme se cítili velmi příjemně. Ve všech směrech totiž nabízí dostatek místa i pro vysoké postavy. V zadní části je o něco širší než volkswagen, takže se tam spíše vejde trojice cestujících. U druhé řady bychom ale ocenili, aby se hlavové opěrky vysouvaly výš, a líbily by se nám i delší sedáky.
    Uvnitř kony jsme se cítili velmi příjemně. Ve všech směrech totiž nabízí dostatek místa i pro vysoké postavy. V zadní části je o něco širší než volkswagen, takže se tam spíše vejde trojice cestujících. U druhé řady bychom ale ocenili, aby se hlavové opěrky vysouvaly výš, a líbily by se nám i delší sedáky.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Mezi kužely se kony prosmýkne bez větších náklonů. Na drobných nerovnostech ale lehce poskakuje.
    Mezi kužely se kony prosmýkne bez větších náklonů. Na drobných nerovnostech ale lehce poskakuje.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Objemem 361 litrů patří kufr kony k průměru segmentu.
    Objemem 361 litrů patří kufr kony k průměru segmentu.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Pod podlahou má lehce vyjímatelný organizér a vyšší výbavy zcela dole dojezdovou rezervu.
    Pod podlahou má lehce vyjímatelný organizér a vyšší výbavy zcela dole dojezdovou rezervu.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Pod podlahou má lehce vyjímatelný organizér a vyšší výbavy zcela dole dojezdovou rezervu.
    Pod podlahou má lehce vyjímatelný organizér a vyšší výbavy zcela dole dojezdovou rezervu.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Přestože v jiných modelech jihokorejský litrový tříválec znatelně drnčí a umí auto slušně rozvibrovat, v koně se chová mnohem kultivovaněji. Bohužel i v ní je ale docela žíznivý, což povrdilo přímé srovnání s volkswagenem. Výkon 88 kW a dynamika jsou přitom dostačující.
    Přestože v jiných modelech jihokorejský litrový tříválec znatelně drnčí a umí auto slušně rozvibrovat, v koně se chová mnohem kultivovaněji. Bohužel i v ní je ale docela žíznivý, což povrdilo přímé srovnání s volkswagenem. Výkon 88 kW a dynamika jsou přitom dostačující.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Pneumatiky v testu: Continental ContiPremiumContact5 215/55 R17
    Pneumatiky v testu: Continental ContiPremiumContact5 215/55 R17| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Za příplatek 8900 Kč můžete mít displej místo klasických přístrojů, který umí zobrazit i navigaci.
    Za příplatek 8900 Kč můžete mít displej místo klasických přístrojů, který umí zobrazit i navigaci.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Zevnitř t-cross nepůsobí tak fádně jako zvenku.
    Zevnitř t-cross nepůsobí tak fádně jako zvenku.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Mutimediální systém sice nabídne dva otočné ovládače, ale na listování v menu máte jen dotykové ikony.
    Mutimediální systém sice nabídne dva otočné ovládače, ale na listování v menu máte jen dotykové ikony.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Ve volkswagenu si za dvouzónovou připlatíte 8300 Kč, u verze Style je v základu.
    Ve volkswagenu si za dvouzónovou připlatíte 8300 Kč, u verze Style je v základu.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Vzhledem k šířce přední části se nám zdá, že sedíme nalepeni moc uprostřed, takže to k výplním dveří máme daleko, a pravé noze lehce překáží středový panel
    Vzhledem k šířce přední části se nám zdá, že sedíme nalepeni moc uprostřed, takže to k výplním dveří máme daleko, a pravé noze lehce překáží středový panel| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Sedadla v t-crossu nemají chybu.
    Sedadla v t-crossu nemají chybu.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Přestože t-cross měří na délku jen 4108 mm, ukrývá se v něm nebývale prostorná kabina. Spousta volného místa nad hlavou je samozřejmostí, a navíc redaktorovi s výškou 174 cm zbývá před koleny úctyhodných 14 cm.
    Přestože t-cross měří na délku jen 4108 mm, ukrývá se v něm nebývale prostorná kabina. Spousta volného místa nad hlavou je samozřejmostí, a navíc redaktorovi s výškou 174 cm zbývá před koleny úctyhodných 14 cm.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • A i když si posune zadní lavici zcela dopředu, aby maximalizoval zavazadelník, mohl by takto bez problémů cestovat.
    A i když si posune zadní lavici zcela dopředu, aby maximalizoval zavazadelník, mohl by takto bez problémů cestovat.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Opěradlo spolujezdce se standardně sklápí, takže uvnitř převezete 227 cm dlouhé předměty. Navíc je pod ním úložný šuplík.
    Opěradlo spolujezdce se standardně sklápí, takže uvnitř převezete 227 cm dlouhé předměty. Navíc je pod ním úložný šuplík.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Opěradlo spolujezdce se standardně sklápí, takže uvnitř převezete 227 cm dlouhé předměty. Navíc je pod ním úložný šuplík.
    Opěradlo spolujezdce se standardně sklápí, takže uvnitř převezete 227 cm dlouhé předměty. Navíc je pod ním úložný šuplík.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • To t-cross poskytne více komfortu, ale zase ztrácí v ovladatelnosti. Rozdíly jsou však minimální.
    To t-cross poskytne více komfortu, ale zase ztrácí v ovladatelnosti. Rozdíly jsou však minimální.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • T-Cross zákazníky mate. Deklarovaný objem kufru 455 litrů se vztahuje na druhou řadu posunutou úplně dopředu. Normálně tak nabídne 385 l. Ale když si dopřejete audiosoustavu Beats se subwooferem (na obrázku vlevo), zmenší se na 375 l.
    T-Cross zákazníky mate. Deklarovaný objem kufru 455 litrů se vztahuje na druhou řadu posunutou úplně dopředu. Normálně tak nabídne 385 l. Ale když si dopřejete audiosoustavu Beats se subwooferem (na obrázku vlevo), zmenší se na 375 l.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Navíc potom nelze dát dvojitou podlahu do nižší pozice, takže se výška kufru smrskne na 43 cm.
    Navíc potom nelze dát dvojitou podlahu do nižší pozice, takže se výška kufru smrskne na 43 cm.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Tříválec 1.0 TSI využívá řada modelů v celém koncernu Volkswagen. Německým konstruktérům se povedl. Výkon 85 kW zajišťuje slušnou dynamiku, i když do hranice 2000 otáček se rozbíhá pozvolněji. Příjemně nás překvapil nejen kultivovaností, ale i spotřebou v reálném provozu.
    Tříválec 1.0 TSI využívá řada modelů v celém koncernu Volkswagen. Německým konstruktérům se povedl. Výkon 85 kW zajišťuje slušnou dynamiku, i když do hranice 2000 otáček se rozbíhá pozvolněji. Příjemně nás překvapil nejen kultivovaností, ale i spotřebou v reálném provozu.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Pneumatiky v testu: Hankook Ventus Prime3 215/45 R18
    Pneumatiky v testu: Hankook Ventus Prime3 215/45 R18| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
    Volkswagen T-Cross 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Výbornému rozmístění ovladačů odpovídá i dobrá čitelnost klasických analogových přístrojů.
Uvnitř hyundaie vládnou jednoduché tvary, které v případě nejvyšší výbavy oživují barevné doplňky.
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Také multimedální systém s navigací si ponechal klasická tlačítka.
Automatickou klimatizaci dostanete u hyundaie až v nejvyšším provedení Premium, ale bude jen jednozónová. U základního provedení ji nemůžete ani dokoupit.
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Pozice za volantem je ideální a sedadla dobře tvarovaná.
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Uvnitř kony jsme se cítili velmi příjemně. Ve všech směrech totiž nabízí dostatek místa i pro vysoké postavy. V zadní části je o něco širší než volkswagen, takže se tam spíše vejde trojice cestujících. U druhé řady bychom ale ocenili, aby se hlavové opěrky vysouvaly výš, a líbily by se nám i delší sedáky.
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Mezi kužely se kony prosmýkne bez větších náklonů. Na drobných nerovnostech ale lehce poskakuje.
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Objemem 361 litrů patří kufr kony k průměru segmentu.
Pod podlahou má lehce vyjímatelný organizér a vyšší výbavy zcela dole dojezdovou rezervu.
Pod podlahou má lehce vyjímatelný organizér a vyšší výbavy zcela dole dojezdovou rezervu.
Přestože v jiných modelech jihokorejský litrový tříválec znatelně drnčí a umí auto slušně rozvibrovat, v koně se chová mnohem kultivovaněji. Bohužel i v ní je ale docela žíznivý, což povrdilo přímé srovnání s volkswagenem. Výkon 88 kW a dynamika jsou přitom dostačující.
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Pneumatiky v testu: Continental ContiPremiumContact5 215/55 R17
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Za příplatek 8900 Kč můžete mít displej místo klasických přístrojů, který umí zobrazit i navigaci.
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Zevnitř t-cross nepůsobí tak fádně jako zvenku.
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Mutimediální systém sice nabídne dva otočné ovládače, ale na listování v menu máte jen dotykové ikony.
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Ve volkswagenu si za dvouzónovou připlatíte 8300 Kč, u verze Style je v základu.
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Vzhledem k šířce přední části se nám zdá, že sedíme nalepeni moc uprostřed, takže to k výplním dveří máme daleko, a pravé noze lehce překáží středový panel
Sedadla v t-crossu nemají chybu.
Přestože t-cross měří na délku jen 4108 mm, ukrývá se v něm nebývale prostorná kabina. Spousta volného místa nad hlavou je samozřejmostí, a navíc redaktorovi s výškou 174 cm zbývá před koleny úctyhodných 14 cm.
A i když si posune zadní lavici zcela dopředu, aby maximalizoval zavazadelník, mohl by takto bez problémů cestovat.
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Opěradlo spolujezdce se standardně sklápí, takže uvnitř převezete 227 cm dlouhé předměty. Navíc je pod ním úložný šuplík.
Opěradlo spolujezdce se standardně sklápí, takže uvnitř převezete 227 cm dlouhé předměty. Navíc je pod ním úložný šuplík.
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
To t-cross poskytne více komfortu, ale zase ztrácí v ovladatelnosti. Rozdíly jsou však minimální.
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
T-Cross zákazníky mate. Deklarovaný objem kufru 455 litrů se vztahuje na druhou řadu posunutou úplně dopředu. Normálně tak nabídne 385 l. Ale když si dopřejete audiosoustavu Beats se subwooferem (na obrázku vlevo), zmenší se na 375 l.
Navíc potom nelze dát dvojitou podlahu do nižší pozice, takže se výška kufru smrskne na 43 cm.
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Tříválec 1.0 TSI využívá řada modelů v celém koncernu Volkswagen. Německým konstruktérům se povedl. Výkon 85 kW zajišťuje slušnou dynamiku, i když do hranice 2000 otáček se rozbíhá pozvolněji. Příjemně nás překvapil nejen kultivovaností, ale i spotřebou v reálném provozu.
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Pneumatiky v testu: Hankook Ventus Prime3 215/45 R18
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI