Hyundai Kona Electric Eco Future vs. JAC iEV7S – Korea vs. Čína
35
/
108
Prohlédnout znovu
Hyundai Kona Electric Eco Future vs. JAC iEV7S – Korea vs. Čína
JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai dokáže řidiči zobrazit vše podstatné přímo na přístrojovém štítu, a to včetně stylu jízdy řidiče.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai má opačný přístup, odkládací místa jsou prostorná a po ruce. Skvělá je přihrádka s USB, kde se dá připojený mobil uzavřít. Nejpraktičtější jsou velké prostory ve středovém tunelu a loketní opěrce.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai spoléhá na tlačítka, na něž se nám zvyká hůře. Méně praktická jsou obzvláště při potřebě rychlého přeřazení ze zpátečky.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vozy si pro ovládání klimatizace a topení ponechávají samostatná fyzická tlačítka. Topení je u obou rychlé a účinné, výhodu kony představuje možnost zapnout proudění vzduchu jen pro řidiče. JAC ani Kona Eco bohužel nemají tepelné čerpadlo, což znamená vyšší spotřebu energie.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Multimediální systém tak je uvolněn například pro zrcadlení mobilních telefonů. Umí ale prozradit také historii jízd a jejich průměrnou spotřebu či čas potřebný k dobití dle typu použité nabíječky. Reaguje na dotyk rychleji, lépe se proto ovládá za jízdy.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vpředu ale kolenem narážíme do příliš širokého středového tunelu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kona boduje trochu širším interiérem a také větším prostorem nad hlavou.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kona má kufr sice menší, pod dvojitou podlahou jsou ale navíc mělké přihrádky plus jedna větší na nabíjecí kabel. Ani k tomuto elektromobilu se rezerva nedodává.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
U kony to vypadá velmi podobně, tato zvládá nabíjet střídavě výkonem 7,2 kW, od modelového roku 2020 už dokonce 11 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Falken Eurowinter HS01 215/55 R17
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zadní světla JAC jsou asijsky protáhlá do boků, logo iEV má velmi zvláštní font. Kona rozděluje světla i na zádi, za příplatek umějí být diodová.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Denní svícení LED je u JAC integrováno do nárazníku k mlhovkám, zatímco u hyundaie dostalo vlastní světlomety na kapotě
|
Svět motorů/Petr Homolka
Stejné konektory jako soupeř má i hyundai, rychlonabíjení reálně zvládá vyšším výkonem, zpomalovat začne kolem 70 %
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Displej před řidičem je jednoduchý a zobrazuje jen okamžitou spotřebu a procento nabití baterie, průměr či zbývající dojezd vyčtete pouze z multimediálního systému.
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC dopřává řidiči více prostoru, zejména vertikálně, avšak na úkor odkládacích míst, kterých moc není. Držák nápojů je nelogicky umístěn pod vystupující palubní deskou, což omezuje přístup a například mobil zapojený do USB není kde odložit.
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
K řazení používá JAC výkyvný volič, na kterém ale podobně jako u nového Renaultu Zoe chybí poloha P a zajištění vozu obstarává parkovací brzda.
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vozy si pro ovládání klimatizace a topení ponechávají samostatná fyzická tlačítka. Topení je u obou rychlé a účinné, výhodu kony představuje možnost zapnout proudění vzduchu jen pro řidiče. JAC ani Kona Eco bohužel nemají tepelné čerpadlo, což znamená vyšší spotřebu energie.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Multimediální systém JAC má jednoduchou grafi ku, je pomalejší a pouze v angličtině. Stejně jako třeba auta dovezená individuálně z Ameriky přehrává videa i za jízdy, což běžně automobilky z bezpečnostních důvodů blokují.
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tempomat JAC má jednoduché ovládání na volantu, není adaptivní a nejrychleji umí jet 120 km/h, rychlost navíc nedrží konstantní, ale lehce kolísá
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vpředu nám chybělo podélné nastavení volantu, najít vhodnou pozici je složitější.
|
Svět motorů/Petr Homolka
I přes kratší rozvor je na zadních sedačkách JAC více prostoru na nohy než v koně.
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kufr iEV7S má o 100 litrů větší kapacitu než kona, nevýhodou je ale vyšší nákladová hrana. Pod podlážkou sice najdete místo pro rezervu, importér ji ale k vozu nedodává.
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pod nezvykle těžkou přední kapotou se ukrývá střídavá palubní nabíječka, zvládající výkon 6,6 kW, výkonová elektronika a 12V baterie, napájející palubní systémy
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nokian WR Snowproof 205/55 R16
|
Svět motorů/Petr Homolka
Denní svícení LED je u JAC integrováno do nárazníku k mlhovkám, zatímco u hyundaie dostalo vlastní světlomety na kapotě
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zadní světla JAC jsou asijsky protáhlá do boků, logo iEV má velmi zvláštní font. Kona rozděluje světla i na zádi, za příplatek umějí být diodová.
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nabíjecí konektory Mennekes a CCS Combo se nacházejí pod velkými výklopnými dvířky na přídi. Rychlonabíjení zvládá JAC zhruba do 80 %, kdy začne zpomalovat.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid