Hyundai Kona Electric Eco Future vs. JAC iEV7S – Korea vs. Čína
99
/
108
Prohlédnout znovu
Hyundai Kona Electric Eco Future vs. JAC iEV7S – Korea vs. Čína
JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai dokáže řidiči zobrazit vše podstatné přímo na přístrojovém štítu, a to včetně stylu jízdy řidiče.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai má opačný přístup, odkládací místa jsou prostorná a po ruce. Skvělá je přihrádka s USB, kde se dá připojený mobil uzavřít. Nejpraktičtější jsou velké prostory ve středovém tunelu a loketní opěrce.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai spoléhá na tlačítka, na něž se nám zvyká hůře. Méně praktická jsou obzvláště při potřebě rychlého přeřazení ze zpátečky.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vozy si pro ovládání klimatizace a topení ponechávají samostatná fyzická tlačítka. Topení je u obou rychlé a účinné, výhodu kony představuje možnost zapnout proudění vzduchu jen pro řidiče. JAC ani Kona Eco bohužel nemají tepelné čerpadlo, což znamená vyšší spotřebu energie.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Multimediální systém tak je uvolněn například pro zrcadlení mobilních telefonů. Umí ale prozradit také historii jízd a jejich průměrnou spotřebu či čas potřebný k dobití dle typu použité nabíječky. Reaguje na dotyk rychleji, lépe se proto ovládá za jízdy.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vpředu ale kolenem narážíme do příliš širokého středového tunelu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kona boduje trochu širším interiérem a také větším prostorem nad hlavou.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kona má kufr sice menší, pod dvojitou podlahou jsou ale navíc mělké přihrádky plus jedna větší na nabíjecí kabel. Ani k tomuto elektromobilu se rezerva nedodává.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
U kony to vypadá velmi podobně, tato zvládá nabíjet střídavě výkonem 7,2 kW, od modelového roku 2020 už dokonce 11 kW
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Falken Eurowinter HS01 215/55 R17
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zadní světla JAC jsou asijsky protáhlá do boků, logo iEV má velmi zvláštní font. Kona rozděluje světla i na zádi, za příplatek umějí být diodová.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Denní svícení LED je u JAC integrováno do nárazníku k mlhovkám, zatímco u hyundaie dostalo vlastní světlomety na kapotě
|
Svět motorů/Petr Homolka
Stejné konektory jako soupeř má i hyundai, rychlonabíjení reálně zvládá vyšším výkonem, zpomalovat začne kolem 70 %
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Eco Future
|
Svět motorů/Petr Homolka
Displej před řidičem je jednoduchý a zobrazuje jen okamžitou spotřebu a procento nabití baterie, průměr či zbývající dojezd vyčtete pouze z multimediálního systému.
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC dopřává řidiči více prostoru, zejména vertikálně, avšak na úkor odkládacích míst, kterých moc není. Držák nápojů je nelogicky umístěn pod vystupující palubní deskou, což omezuje přístup a například mobil zapojený do USB není kde odložit.
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
K řazení používá JAC výkyvný volič, na kterém ale podobně jako u nového Renaultu Zoe chybí poloha P a zajištění vozu obstarává parkovací brzda.
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vozy si pro ovládání klimatizace a topení ponechávají samostatná fyzická tlačítka. Topení je u obou rychlé a účinné, výhodu kony představuje možnost zapnout proudění vzduchu jen pro řidiče. JAC ani Kona Eco bohužel nemají tepelné čerpadlo, což znamená vyšší spotřebu energie.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Multimediální systém JAC má jednoduchou grafi ku, je pomalejší a pouze v angličtině. Stejně jako třeba auta dovezená individuálně z Ameriky přehrává videa i za jízdy, což běžně automobilky z bezpečnostních důvodů blokují.
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tempomat JAC má jednoduché ovládání na volantu, není adaptivní a nejrychleji umí jet 120 km/h, rychlost navíc nedrží konstantní, ale lehce kolísá
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vpředu nám chybělo podélné nastavení volantu, najít vhodnou pozici je složitější.
|
Svět motorů/Petr Homolka
I přes kratší rozvor je na zadních sedačkách JAC více prostoru na nohy než v koně.
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kufr iEV7S má o 100 litrů větší kapacitu než kona, nevýhodou je ale vyšší nákladová hrana. Pod podlážkou sice najdete místo pro rezervu, importér ji ale k vozu nedodává.
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pod nezvykle těžkou přední kapotou se ukrývá střídavá palubní nabíječka, zvládající výkon 6,6 kW, výkonová elektronika a 12V baterie, napájející palubní systémy
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nokian WR Snowproof 205/55 R16
|
Svět motorů/Petr Homolka
Denní svícení LED je u JAC integrováno do nárazníku k mlhovkám, zatímco u hyundaie dostalo vlastní světlomety na kapotě
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zadní světla JAC jsou asijsky protáhlá do boků, logo iEV má velmi zvláštní font. Kona rozděluje světla i na zádi, za příplatek umějí být diodová.
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nabíjecí konektory Mennekes a CCS Combo se nacházejí pod velkými výklopnými dvířky na přídi. Rychlonabíjení zvládá JAC zhruba do 80 %, kdy začne zpomalovat.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nová Mazda CX-80 oficiálně: Vlajková loď značky je prodloužená CX-60
Kolaps přenosové sítě? V Německu je k tomu i kvůli ekologii blízko
Nissan chce pevný elektrolyt a gigalití. Jde mu o peníze
Martin Vaculík a zadírání motorů 1.9 TDI: Jak zvrátit osud?
Nejprodávanější čínská auta v Evropě: Ofenzíva se zatím nekoná
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh