Hyundai Nexo vs. Kia e-Niro – Elektřina dvakrát jinak
104
/
114
Prohlédnout znovu
Hyundai Nexo vs. Kia e-Niro – Elektřina dvakrát jinak
Hyundai Nexo vs. Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo vs. Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo vs. Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo vs. Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo vs. Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo vs. Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo vs. Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Takovéto tvary interiéru jsou pro Hyundai nezvyklé. Dvouramenný volant s hranatým středem, dva displeje spojené dohromady společným krytím a jednoduché linie. Zpracování i materiály jsou na špičkové úrovni, i když zvolená barevná kombinace nepatří k nejpohlednějším.
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Multimediální systém nexa je stejný jako v jiných vozech Hyundaie, navíc jsou pouze funkce specifi cké pro vodíkový pohon, například statistika pročištěného vzduchu. Na displeji je možné zobrazit také tok energie, usnadňující pochopení funkce celého systému.
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Designéři interiéru se při návrhu středového tunelu řídili jednoduchým pravidlem: vzali všechny funkce a tlačítka prostě naskládali vedle sebe. Zorientovat se už tady zabere trochu času, jakmile si ale zapamatujeme polohu všech funkcí, je ovládání velmi komfortní. Také multimediální systém lze ovládat pomocí otočného ovladače, podobně jako to umějí mazdy nebo BMW.
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Redaktor výšky 187 cm má dostatek místa na hlavu i na nohy, středový tunel je naprosto minimální a přijatelně se usadí i tři lidé vedle sebe.
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Karoserie typu SUV umožňuje nexu lépe zakomponovat velké nádrže na vodík, místo vzadu tak není výrazně omezeno.
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Pohled pod kapotu se příliš neliší od spalovacích vozů. Pod plastovým krytem se ukrývá palivový článek o výkonu 95 kW a váze 89 kg. Klasická 12V baterie je umístěna v kufru a trakční akumulátor pod jeho podlahou.
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Kliky nexa se samy vysunou, když je poblíž klíček, a po rozjezdu se zase zasunou do dveří. Snížení aerodynamického odporu je minimální, zvýšení prémiového dojmu pořádné.
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Po zastavení nexo několik desítek vteřin vypouští za hlasitého hučení vodu z palivového článku, na parkovacím místě tak vždy zůstane loužička.
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hrdlo nádrže se v nexu nachází na typickém místě na levém zadním blatníku a vypadá podobně jako na vozech poháněných plynem. Plaketa na dvířkách upozorňuje na životnost nádrží, která je výrobcem v EU omezena na dvacet let, po nichž je nutná výměna.
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Automatické parkování zvládá nexo i bez přítomnosti řidiče v kabině. Stačí vystoupit a vůz sám zaparkuje. Při nutnosti výjezdu z příliš úzkého místa zase stačí tlačítkem na ovladači auto aktivovat a další klávesou vůz rozjet dozadu nebo dopředu.
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Niro působí normálněji, palubní deska má klasičtější rozložení a displej je plně integrován. Přehlednost je maximální a ani přes poloviční cenu si nemůžeme stěžovat na úroveň zpracování.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Ovládání převodovky je lépe řešeno v niru, které má otočný ovladač. S tím se nám manipuluje snadno bez nutnosti se na něj i dívat. Tlačítkové řešení nexa nám nepřijde příliš ergonomické a vyžaduje více pozornosti.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Niro využívá totožný software multimediálního systému jako hyundai. Je rychlý, přehledný a snadno se proklikáváme k požadovaným funkcím, jen nás irituje absence tlačítka Home na některých menu.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Nabídka místa je zde tedy velmi podobná jako ve větším nexu.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Menší niro stojí na platformě vyvinuté pro hybridy a elektromobil, a má výhodu v jednodušším zakomponování plochého akumulátoru do podvozku.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia e-Niro
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava