TEST Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD – Letos něco nevšedního, Santo!
2
/
75
Prohlédnout znovu
TEST Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD – Letos něco nevšedního, Santo!
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Palubní deska santa cruzu se od běžného evropského tusconu prakticky neliší, radikální změnu přinese až aktuální modernizace. Panel vyhřívání a odvětrávání sedadel i vytápění věnce volantu je umístěn vtipně pod středovou loketní opěrkou.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Specialitou amerického pick-upu je standardní osmipalcový dotykový displej s obrazovkou kamery ve vysokém rozlišení
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Temnota vnitřního prostředí vynikne zvláště v testované specifikaci Night, dodávané výhradně v černém laku Phantom
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zadní cestující si připadají jako v běžném osobním modelu, celkové pohodlí ani čalounění sedadel nákladní pick-up vůbec ničím nepřipomínají
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ani pohled zadních cestujících dopředu nepřináší po přesednutí z SUV do pick-upu vůbec nic nového…
|
Svět motorů/Michal Kollert
Za zadními cestujícími se rozprostírá široké a přimhouřené okno, mezi jehož boční skla se dokonce podařilo vtěsnat posuvné okénko. Chválíme skutečnost, že všem třem dílům je dopřána možnost vyhřívání.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nedostatek odkládacích prostor v kabině vyřešila automobilka velmi jednoduše
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jestliže jsme doteď považovali za krále pohodlné jízdy mezi pick-upy minulou generaci amaroku, pak ho u nás právě vystřídal Hyundai Santa Cruz. Aby ne, podvozek má osobní geny: vpředu McPherson, vzadu víceprvková náprava, na všech kolech teleskopické tlumiče.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Korbu si můžete na přání opatřit dovozovým krytem s roletou, chválíme i dvojitou podlahu s uzavíratelným zavazadlovým prostorem a plastovou vanu
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nejdůležitější rozdíl: dveře kufru SUV se vyklápějí vzhůru, víko korby dolů. Využitelné objemy kryté bočními plechy se kupodivu tolik neliší: 577 vs. 765 litrů.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Majitele santa cruzu Petra Lašáka jsme tak dlouho otravovali dotěrnými otázkami ohledně případného odkoupení pick-upu, až nám málem kývl. Stejně je nám ale jasné, že by se atraktivního americko-korejského klenotu jen tak nevzdal…
|
Svět motorů/Michal Kollert
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu