TEST Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD – Letos něco nevšedního, Santo!
5
/
75
Prohlédnout znovu
TEST Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD – Letos něco nevšedního, Santo!
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Palubní deska santa cruzu se od běžného evropského tusconu prakticky neliší, radikální změnu přinese až aktuální modernizace. Panel vyhřívání a odvětrávání sedadel i vytápění věnce volantu je umístěn vtipně pod středovou loketní opěrkou.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Specialitou amerického pick-upu je standardní osmipalcový dotykový displej s obrazovkou kamery ve vysokém rozlišení
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Temnota vnitřního prostředí vynikne zvláště v testované specifikaci Night, dodávané výhradně v černém laku Phantom
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zadní cestující si připadají jako v běžném osobním modelu, celkové pohodlí ani čalounění sedadel nákladní pick-up vůbec ničím nepřipomínají
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ani pohled zadních cestujících dopředu nepřináší po přesednutí z SUV do pick-upu vůbec nic nového…
|
Svět motorů/Michal Kollert
Za zadními cestujícími se rozprostírá široké a přimhouřené okno, mezi jehož boční skla se dokonce podařilo vtěsnat posuvné okénko. Chválíme skutečnost, že všem třem dílům je dopřána možnost vyhřívání.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nedostatek odkládacích prostor v kabině vyřešila automobilka velmi jednoduše
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jestliže jsme doteď považovali za krále pohodlné jízdy mezi pick-upy minulou generaci amaroku, pak ho u nás právě vystřídal Hyundai Santa Cruz. Aby ne, podvozek má osobní geny: vpředu McPherson, vzadu víceprvková náprava, na všech kolech teleskopické tlumiče.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Korbu si můžete na přání opatřit dovozovým krytem s roletou, chválíme i dvojitou podlahu s uzavíratelným zavazadlovým prostorem a plastovou vanu
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nejdůležitější rozdíl: dveře kufru SUV se vyklápějí vzhůru, víko korby dolů. Využitelné objemy kryté bočními plechy se kupodivu tolik neliší: 577 vs. 765 litrů.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Santa Cruz 2.5 T-GDI AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Majitele santa cruzu Petra Lašáka jsme tak dlouho otravovali dotěrnými otázkami ohledně případného odkoupení pick-upu, až nám málem kývl. Stejně je nám ale jasné, že by se atraktivního americko-korejského klenotu jen tak nevzdal…
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní
Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift