Hyundai Santa Fe – Rodinný ideál s kontroverzní tváří

4/35
Zavřít
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Kombinace displeje a klasických přístrojů působí zvláštně, ale čitelnost je bezproblémová.
    Kombinace displeje a klasických přístrojů působí zvláštně, ale čitelnost je bezproblémová.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Interiér sází na maximální přehlednost a většina funkcí má své tlačítko, což už dnes nebývá zvykem, ale je to ku prospěchu.
    Interiér sází na maximální přehlednost a většina funkcí má své tlačítko, což už dnes nebývá zvykem, ale je to ku prospěchu.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Ovládání klimatizace je velmi intuitivní.
    Ovládání klimatizace je velmi intuitivní.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Osmipalcový displej sice nemá tak jemnou grafiku, přínosem jsou ale klasická tlačítka
    Osmipalcový displej sice nemá tak jemnou grafiku, přínosem jsou ale klasická tlačítka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Spotřebu se daří v průměru držet pod velmi slušnými 7,5 l/100 km a potěší i skvěle fungující osmistupňový automat z vlastního vývoje. Řadí velmi hladce, plynule i dostatečně rychle.
    Spotřebu se daří v průměru držet pod velmi slušnými 7,5 l/100 km a potěší i skvěle fungující osmistupňový automat z vlastního vývoje. Řadí velmi hladce, plynule i dostatečně rychle.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Pozice za volantem je velmi příjemná, obklopuje vás mohutná přístrojová deska a všude panuje dostatek prostoru. Líbí se nám možnost elektrického nastavování volantu v širokém rozsahu.
    Pozice za volantem je velmi příjemná, obklopuje vás mohutná přístrojová deska a všude panuje dostatek prostoru. Líbí se nám možnost elektrického nastavování volantu v širokém rozsahu.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Zadní lavice je posuvná v širokém rozsahu, dokonce ji lze zcela natlačit na přední opěradla.
    Zadní lavice je posuvná v širokém rozsahu, dokonce ji lze zcela natlačit na přední opěradla.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • V opačné pozici zbývá pro kolena královská rezerva a cestující ocení i dostatek prostoru na šířku.
    V opačné pozici zbývá pro kolena královská rezerva a cestující ocení i dostatek prostoru na šířku.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Sedadla vzadu jsou rozumně velká, ale sedí se s koleny až u brady. Místa je zde sice o něco více než ve škodovce, přesto pokud vezete někoho zcela vzadu, musí se uskromnit i ti ve druhé řadě.
    Sedadla vzadu jsou rozumně velká, ale sedí se s koleny až u brady. Místa je zde sice o něco více než ve škodovce, přesto pokud vezete někoho zcela vzadu, musí se uskromnit i ti ve druhé řadě.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Přední sedadla se pyšní velkorysými rozměry i třeba elektricky prodloužitelnými sedáky, jako známe z luxusní třídy.
    Přední sedadla se pyšní velkorysými rozměry i třeba elektricky prodloužitelnými sedáky, jako známe z luxusní třídy.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Santa fe nemá rádo prudké změny směru. Při vyhýbacím manévru hodně nakloní a má tendenci jet rovně, stabilizace situaci zvládá za cenu výrazného přibrzdění.
    Santa fe nemá rádo prudké změny směru. Při vyhýbacím manévru hodně nakloní a má tendenci jet rovně, stabilizace situaci zvládá za cenu výrazného přibrzdění.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Pneumatiky v testu: Continental Continental Sport Contact 5 235/55 R19
    Pneumatiky v testu: Continental Continental Sport Contact 5 235/55 R19| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Za třetí řadou zbývá méně místa než ve škodovce, v pětimístné konfiguraci je prostor velký, hodila by se však větší výška.
    Za třetí řadou zbývá méně místa než ve škodovce, v pětimístné konfiguraci je prostor velký, hodila by se však větší výška.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Chyběl nám průvlak na lyže a líbila by se nám i větší schránka pod podlahou.
    Chyběl nám průvlak na lyže a líbila by se nám i větší schránka pod podlahou.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Při zatahování rolety se do cesty navíc pletou zadní pásy. Potěší velký vstupní otvor.
    Při zatahování rolety se do cesty navíc pletou zadní pásy. Potěší velký vstupní otvor.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Turbodiesel 2.2 CRDi se pyšní velmi kultivovaným chodem a plynulým nástupem točivého momentu už od nízkých otáček. Rychlým reakcí prospívá i elektricky ovládané turbodmychadlo.
    Turbodiesel 2.2 CRDi se pyšní velmi kultivovaným chodem a plynulým nástupem točivého momentu už od nízkých otáček. Rychlým reakcí prospívá i elektricky ovládané turbodmychadlo.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Kombinace displeje a klasických přístrojů působí zvláštně, ale čitelnost je bezproblémová.
Interiér sází na maximální přehlednost a většina funkcí má své tlačítko, což už dnes nebývá zvykem, ale je to ku prospěchu.
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Ovládání klimatizace je velmi intuitivní.
Osmipalcový displej sice nemá tak jemnou grafiku, přínosem jsou ale klasická tlačítka
Spotřebu se daří v průměru držet pod velmi slušnými 7,5 l/100 km a potěší i skvěle fungující osmistupňový automat z vlastního vývoje. Řadí velmi hladce, plynule i dostatečně rychle.
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Pozice za volantem je velmi příjemná, obklopuje vás mohutná přístrojová deska a všude panuje dostatek prostoru. Líbí se nám možnost elektrického nastavování volantu v širokém rozsahu.
Zadní lavice je posuvná v širokém rozsahu, dokonce ji lze zcela natlačit na přední opěradla.
V opačné pozici zbývá pro kolena královská rezerva a cestující ocení i dostatek prostoru na šířku.
Sedadla vzadu jsou rozumně velká, ale sedí se s koleny až u brady. Místa je zde sice o něco více než ve škodovce, přesto pokud vezete někoho zcela vzadu, musí se uskromnit i ti ve druhé řadě.
Přední sedadla se pyšní velkorysými rozměry i třeba elektricky prodloužitelnými sedáky, jako známe z luxusní třídy.
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Santa fe nemá rádo prudké změny směru. Při vyhýbacím manévru hodně nakloní a má tendenci jet rovně, stabilizace situaci zvládá za cenu výrazného přibrzdění.
Pneumatiky v testu: Continental Continental Sport Contact 5 235/55 R19
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Za třetí řadou zbývá méně místa než ve škodovce, v pětimístné konfiguraci je prostor velký, hodila by se však větší výška.
Chyběl nám průvlak na lyže a líbila by se nám i větší schránka pod podlahou.
Při zatahování rolety se do cesty navíc pletou zadní pásy. Potěší velký vstupní otvor.
Turbodiesel 2.2 CRDi se pyšní velmi kultivovaným chodem a plynulým nástupem točivého momentu už od nízkých otáček. Rychlým reakcí prospívá i elektricky ovládané turbodmychadlo.
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi