Test: Iveco Massif - Obojživelník
2
/
17
Přehled fotografií
Zavřít
Iveco Massif
|
Zdroj: acz
K pracovnímu stroji patří spartánská přístrojová deska
|
Zdroj: acz
Řadicí páka se nachází blíže řidiči, volič pohonů je však také dobře na dosah
|
Zdroj: acz
Auto jsme dostali v syrovém stavu, mělo najeto necelé dvě stovky kilometrů
|
Zdroj: acz
Páčky stěračů a osvětlení včetně tlačítka varovných světel připomínají prvky z Transitu
|
Zdroj: acz
Výrazné boční vedení sedadel přišlo v terénu vhod
|
Zdroj: acz
Madlo před spolujezdcem se stane v terénu často používaným prvkem
|
Zdroj: acz
Lavice a dostatek místa před ní poskytují slušný komfort trojici cestujících
|
Zdroj: acz
Po odklopení lavice získáte další úložný prostor s praktickým dnem
|
Zdroj: acz
Uchycení zadní lavice pomocí dvojice malých křídlových matic překvapí
|
Zdroj: acz
Podélně uložený čtyřválec poskytoval dostatek síly
|
Zdroj: acz
Víčko nádrže není kryté před špínou
|
Zdroj: acz
Otevírání pátých dveří směrem k chodníku známe spíše z japonských vozidel
|
Zdroj: acz
Dvojí kotvení zavřené polohy pátých dveří je výjimečné a v náročných podmínkách na krut velmi praktické
|
Zdroj: acz
Před vjezdem do nejtěžšího terénu jsme zapnuli volnoběžky předních kol
|
Zdroj: acz
Iveco Massif
|
Zdroj: acz
Náspy a příkopy massif zvládá s přehledem
|
Zdroj: acz
Zavřít