Test: Iveco Massif - Obojživelník
5
/
17
Prohlédnout znovu
Test: Iveco Massif - Obojživelník
Iveco Massif
|
acz
K pracovnímu stroji patří spartánská přístrojová deska
|
acz
Řadicí páka se nachází blíže řidiči, volič pohonů je však také dobře na dosah
|
acz
Auto jsme dostali v syrovém stavu, mělo najeto necelé dvě stovky kilometrů
|
acz
Páčky stěračů a osvětlení včetně tlačítka varovných světel připomínají prvky z Transitu
|
acz
Výrazné boční vedení sedadel přišlo v terénu vhod
|
acz
Madlo před spolujezdcem se stane v terénu často používaným prvkem
|
acz
Lavice a dostatek místa před ní poskytují slušný komfort trojici cestujících
|
acz
Po odklopení lavice získáte další úložný prostor s praktickým dnem
|
acz
Uchycení zadní lavice pomocí dvojice malých křídlových matic překvapí
|
acz
Podélně uložený čtyřválec poskytoval dostatek síly
|
acz
Víčko nádrže není kryté před špínou
|
acz
Otevírání pátých dveří směrem k chodníku známe spíše z japonských vozidel
|
acz
Dvojí kotvení zavřené polohy pátých dveří je výjimečné a v náročných podmínkách na krut velmi praktické
|
acz
Před vjezdem do nejtěžšího terénu jsme zapnuli volnoběžky předních kol
|
acz
Iveco Massif
|
acz
Náspy a příkopy massif zvládá s přehledem
|
acz
Zkoušeli jsme alkoholtestery: Jistota stojí tisíce, představa pár korun
Tipy na výlet: Škoda Muzeum láká na nové výstavy. K vidění budou skutečné legendy
Volva dostanou funkci, kterou již dlouho nabízejí třeba Waze či Google mapy
Kdy se mění čas v roce 2024? Dejte si pozor na zvýšené riziko nehody
Před startem Safari rallye: Udrží Toyota africkou neporazitelnost?
Světové Auto roku 2024 je Kia EV9. Cenu za design získala Toyota Prius