Test: Iveco Massif vs. Land Rover Defender - Drsňáci

1/9
Přehled fotografií
Zavřít
  • Iveco Massif
    Iveco Massif| Zdroj: acz
  • Interiéry se výrazně liší jak moderností vzhledu, tak i ergonomií uspořádání ovládacích prvků
    Interiéry se výrazně liší jak moderností vzhledu, tak i ergonomií uspořádání ovládacích prvků| Zdroj: acz
  • Iveco Massif
    Iveco Massif| Zdroj: acz
  • Zvýšené sání Safari Snorkel zvyšuje broditelnost
    Zvýšené sání Safari Snorkel zvyšuje broditelnost| Zdroj: acz
  • Střešní nosič ARB lze obdržet v délkách 100, 220 a 300 cm
    Střešní nosič ARB lze obdržet v délkách 100, 220 a 300 cm| Zdroj: acz
  • Turbodieselové čtyřválce na drsný terén zcela stačily
    Turbodieselové čtyřválce na drsný terén zcela stačily| Zdroj: acz
  • Iveco Massif
    Iveco Massif| Zdroj: acz
  • Naviják v pevnostním nárazníku ARB jsme nepotřebovali. K jeho využití však chybělo jen málo.
    Naviják v pevnostním nárazníku ARB jsme nepotřebovali. K jeho využití však chybělo jen málo.| Zdroj: acz
  • Hranaté tvary, rámová konstrukce a silně zkosené čelní sklo patří ke klasice off-roadů
    Hranaté tvary, rámová konstrukce a silně zkosené čelní sklo patří ke klasice off-roadů| Zdroj: acz
Iveco Massif
Interiéry se výrazně liší jak moderností vzhledu, tak i ergonomií uspořádání ovládacích prvků
Iveco Massif
Zvýšené sání Safari Snorkel zvyšuje broditelnost
Střešní nosič ARB lze obdržet v délkách 100, 220 a 300 cm
Turbodieselové čtyřválce na drsný terén zcela stačily
Iveco Massif
Naviják v pevnostním nárazníku ARB jsme nepotřebovali. K jeho využití však chybělo jen málo.
Hranaté tvary, rámová konstrukce a silně zkosené čelní sklo patří ke klasice off-roadů