Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit – Plnotučný mazák
59
/
67
Prohlédnout znovu
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit – Plnotučný mazák
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Digitální přístrojový štít s úhlopříčkou 10,25“ má jemnou grafiku a nabízí řadu zobrazení včetně nočního vidění
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Palubka s dřevěnými obklady vypadá luxusně a zamlouvá se nám i příjemně konvenční ovládání. O prémiové ozvučení se stará audiosystém McIntosh s 19 reproduktory a celkovým výkonem 950 W.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vlevo od voliče automatu se nastavují jízdní režimy, které upravují pohon 4x4 (Automatický, Sport, Sníh, Kamení a Písek/ Bláto). Vpravo lze manuálně upravovat světlou výšku v širokém rozmezí 172 až 278 mm. Samostatným tlačítkem se aktivuje redukce.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Líbí se nám předsunutí displeje a využití jeho horní hrany pro klasická tlačítka – mimochodem se zde vypíná třeba asistent pro vedení v jízdních pruzích, který lze deaktivovat jednou provždy
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Rozměrná přední sedadla mají elektricky prodlužovací sedáky, dlouhány však nepotěší nízko výsuvné opěrky hlav. Jinak výhrady nemáme.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Sedadla ve druhé řadě lze posouvat v širokém rozsahu 180 mm, cestující zde mají kompletní možnost ovládání čtyřzónové klimatizace
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zcela vzadu se sice sedí s více přizvednutými koleny, ale v podélném směru je interiér opravdu prostorný. I díky výdechům umístěným ve sloupcích najdete dostatek místa také nad hlavou.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
U vyšších výbav je praktická možnost elektrického sklápění sedadel v třetí i druhé řadě. Nemáte-li uprostřed trojlavici, je nutné skládat věci do kufru s rozmyslem, aby při jízdě nepropadávaly dopředu. Dojezdová rezerva je zespod vozu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Atmosférický osmiválec potřebuje pro výraznější akceleraci vytočit alespoň do 3500- -4000 min-1. Dokonale fungující převodovka od ZF sama řadí nahoru při 5600 min-1, v manuálním režimu dovolí 6000 min-1 a zůstává viset v omezovači.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Continental Cross Contact LX Sport 275/45 R21 (celoroční)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
TEST Audi SQ8 4.0 TFSI – Ve znamení kacířské myšlenky
TWR se vrací s bláznivým restomodem XJS V12. Přes 600 koní zabalí do karoserie z karbonu
Velký test nosičů jízdních kol, Martin Vaculík v Renaultu a SUV, co není nudné. Sledujte Svět motorů TV!
Šestikolka Toyota Land Cruiser odolá puškám a ujede až 2000 km na nádrž
Čekáte na nové levné Tesly? Možná budete zklamáni, o co půjde
Unikátní Lotus M200 hledá nového majitele. Je dokonce plně funkční