Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 – Introvert/extrovert
36
/
87
Prohlédnout znovu
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 – Introvert/extrovert
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Moderní přístup kie nejde nutně proti tradiční ergonomii, nastavení vozu pomocí rychlého systému na displeji multimediálního systému je nakonec rychlejší než hledání v menu na přístrojovém štítu
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Převodovka se ovládá otočným voličem a k samotnému fungování hydrodynamického měniče nemáme výhrady.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia se snažila spojit moderní minimalismus s funkčností a ve spojeném panelu klimatizace a ovládání multimediálního systému se jí to docela povedlo. Zpočátku může být řidič chvíli zmatený, za chvíli si ale zvykne.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia se snažila spojit moderní minimalismus s funkčností a ve spojeném panelu klimatizace a ovládání multimediálního systému se jí to docela povedlo. Zpočátku může být řidič chvíli zmatený, za chvíli si ale zvykne.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Trochu matoucí je také umístění ruční brzdy vlevo pod volantem.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
U obou vozů je možné si navolit třeba výhřev zadních sedaček. Ale zatímco u kie chybí pouze v základu, u toyoty je pouze v té nejvyšší výbavě.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na prostornost kie má vliv také širší obložení dveří, které zasahuje mnohem výše do oblasti ramen. Platí to zejména vzadu. Pocitově je tak posezení o trochu stísněnější, neznamená to však, že by nás nějak omezovalo.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na sedačkách má kia užitečné detaily, například velká ramínka na kabáty na záhlavníku nebo nabíjecí konektor USB zabudovaný přímo do opěrky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na sedačkách má kia užitečné detaily, například velká ramínka na kabáty na záhlavníku nebo nabíjecí konektor USB zabudovaný přímo do opěrky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia se mezi kuželkami dokáže proplést zdatně a elektronická stabilizace se nesnaží řidiči příliš odporovat, zaznamenáváme však sklony k nedotáčivosti
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ze všech elektrifikovaných variant má full-hybrid největší kufr, dle tabulky výrobce 587 litrů. Je však jasné, že k tomuto číslu si Korejci při měření pomohli každým možným záhybem, působí totiž podstatně menší.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
První hybrid pod kapotou sportage je velmi dobře vyladěný, má však vyšší spotřebu, než bychom očekávali.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Hankook Winter i*cept Evo3 x 235/55 R18
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pracoviště řidiče je v toyotě vystaveno dle tradičních zvyklostí, což můžeme brát za výhodu. Pouze displej multimediálního systému působí, jako by jej dodělávali na poslední chvíli. Systém nahrazený už u novějších toyot podstatně modernějším softwarem dává najevo věk.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Výhrady nemáme ani k práci převodovky CVT, ve srovnání s předchozími generacemi je rychlejší a dokáže se slušně poprat i se sportovnější jízdou.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Klimatizační panel RAV4 je klasika, kterou v jednoduchosti asi nejde nahradit, což vlastně platí i pro tlačítka na očekávaných místech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přední sedačky toyoty mají stejně jako u kie slušné boční vedení, příjemné rozměry a zůstávají pohodlné i při delším sezení.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vzadu se dokáže usadit i třetí osoba uprostřed a nebude narážet hlavou do stropu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Klimatizační panel RAV4 je klasika, kterou v jednoduchosti asi nejde nahradit, což vlastně platí i pro tlačítka na očekávaných místech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hybridní toyota s pohonem všech kol je ve vyhýbacím manévru velmi dobře ovladatelná, elektronická stabilizace řidiči pomáhá dokončit manévr a auto nemá sklony k nedotáčivosti ani přetáčivosti
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
U toyoty je kufr rozhodně větší, ačkoliv tabulkový údaj 580 litrů za kií zaostává. Je příjemně vysoký, má pravidelný tvar, velký vstupní otvor a nízkou nakládací hranu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Má sice podstatně větší objem, ve spolupráci s dvěma výkonnějšími elektromotory ale čtvrtá generace systému Hybrid Synergy Drive umí být úspornější než kia.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Nokian WR SUV4 225/55 R19
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší