Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 – Introvert/extrovert
51
/
87
Prohlédnout znovu
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 – Introvert/extrovert
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Moderní přístup kie nejde nutně proti tradiční ergonomii, nastavení vozu pomocí rychlého systému na displeji multimediálního systému je nakonec rychlejší než hledání v menu na přístrojovém štítu
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Převodovka se ovládá otočným voličem a k samotnému fungování hydrodynamického měniče nemáme výhrady.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia se snažila spojit moderní minimalismus s funkčností a ve spojeném panelu klimatizace a ovládání multimediálního systému se jí to docela povedlo. Zpočátku může být řidič chvíli zmatený, za chvíli si ale zvykne.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia se snažila spojit moderní minimalismus s funkčností a ve spojeném panelu klimatizace a ovládání multimediálního systému se jí to docela povedlo. Zpočátku může být řidič chvíli zmatený, za chvíli si ale zvykne.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Trochu matoucí je také umístění ruční brzdy vlevo pod volantem.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
U obou vozů je možné si navolit třeba výhřev zadních sedaček. Ale zatímco u kie chybí pouze v základu, u toyoty je pouze v té nejvyšší výbavě.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na prostornost kie má vliv také širší obložení dveří, které zasahuje mnohem výše do oblasti ramen. Platí to zejména vzadu. Pocitově je tak posezení o trochu stísněnější, neznamená to však, že by nás nějak omezovalo.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na sedačkách má kia užitečné detaily, například velká ramínka na kabáty na záhlavníku nebo nabíjecí konektor USB zabudovaný přímo do opěrky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na sedačkách má kia užitečné detaily, například velká ramínka na kabáty na záhlavníku nebo nabíjecí konektor USB zabudovaný přímo do opěrky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia se mezi kuželkami dokáže proplést zdatně a elektronická stabilizace se nesnaží řidiči příliš odporovat, zaznamenáváme však sklony k nedotáčivosti
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ze všech elektrifikovaných variant má full-hybrid největší kufr, dle tabulky výrobce 587 litrů. Je však jasné, že k tomuto číslu si Korejci při měření pomohli každým možným záhybem, působí totiž podstatně menší.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
První hybrid pod kapotou sportage je velmi dobře vyladěný, má však vyšší spotřebu, než bychom očekávali.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Hankook Winter i*cept Evo3 x 235/55 R18
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pracoviště řidiče je v toyotě vystaveno dle tradičních zvyklostí, což můžeme brát za výhodu. Pouze displej multimediálního systému působí, jako by jej dodělávali na poslední chvíli. Systém nahrazený už u novějších toyot podstatně modernějším softwarem dává najevo věk.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Výhrady nemáme ani k práci převodovky CVT, ve srovnání s předchozími generacemi je rychlejší a dokáže se slušně poprat i se sportovnější jízdou.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Klimatizační panel RAV4 je klasika, kterou v jednoduchosti asi nejde nahradit, což vlastně platí i pro tlačítka na očekávaných místech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přední sedačky toyoty mají stejně jako u kie slušné boční vedení, příjemné rozměry a zůstávají pohodlné i při delším sezení.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vzadu se dokáže usadit i třetí osoba uprostřed a nebude narážet hlavou do stropu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Klimatizační panel RAV4 je klasika, kterou v jednoduchosti asi nejde nahradit, což vlastně platí i pro tlačítka na očekávaných místech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hybridní toyota s pohonem všech kol je ve vyhýbacím manévru velmi dobře ovladatelná, elektronická stabilizace řidiči pomáhá dokončit manévr a auto nemá sklony k nedotáčivosti ani přetáčivosti
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
U toyoty je kufr rozhodně větší, ačkoliv tabulkový údaj 580 litrů za kií zaostává. Je příjemně vysoký, má pravidelný tvar, velký vstupní otvor a nízkou nakládací hranu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Má sice podstatně větší objem, ve spolupráci s dvěma výkonnějšími elektromotory ale čtvrtá generace systému Hybrid Synergy Drive umí být úspornější než kia.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Nokian WR SUV4 225/55 R19
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
|
Svět motorů/Petr Homolka
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid