Test legendárního skútru Vespa Sprint 125 Racing Sixties: Zlatá šedesátá

1/38
Přehled fotografií
Zavřít
  • Vespa Sprint 125 Racing Sixties
    Vespa Sprint 125 Racing Sixties| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vespa je drahá, ale při pohledu na precizně zpracovaný přístrojový panel nebo hlubokou metalízu víte, za co platíte
    Vespa je drahá, ale při pohledu na precizně zpracovaný přístrojový panel nebo hlubokou metalízu víte, za co platíte| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Museli jsme si zvyknout na přepínač blinkrů, zpočátku jsme párkrát omylem přepnuli světla. A zase skvělé zpracování…
    Museli jsme si zvyknout na přepínač blinkrů, zpočátku jsme párkrát omylem přepnuli světla. A zase skvělé zpracování…| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vespa Sprint 125 Racing Sixties
    Vespa Sprint 125 Racing Sixties| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vespa Sprint 125 Racing Sixties
    Vespa Sprint 125 Racing Sixties| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vespa Sprint 125 Racing Sixties
    Vespa Sprint 125 Racing Sixties| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vespa Sprint 125 Racing Sixties
    Vespa Sprint 125 Racing Sixties| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vespa Sprint 125 Racing Sixties
    Vespa Sprint 125 Racing Sixties| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vespa Sprint 125 Racing Sixties
    Vespa Sprint 125 Racing Sixties| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vespa Sprint 125 Racing Sixties
    Vespa Sprint 125 Racing Sixties| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vespa Sprint 125 Racing Sixties
    Vespa Sprint 125 Racing Sixties| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vespa Sprint 125 Racing Sixties
    Vespa Sprint 125 Racing Sixties| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vespa Sprint 125 Racing Sixties
    Vespa Sprint 125 Racing Sixties| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vespa Sprint 125 Racing Sixties
    Vespa Sprint 125 Racing Sixties| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vespa Sprint 125 Racing Sixties
    Vespa Sprint 125 Racing Sixties| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vespa Sprint 125 Racing Sixties
    Vespa Sprint 125 Racing Sixties| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vespa Sprint 125 Racing Sixties
    Vespa Sprint 125 Racing Sixties| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vespa Sprint 125 Racing Sixties
    Vespa Sprint 125 Racing Sixties| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vespa Sprint 125 Racing Sixties
    Vespa Sprint 125 Racing Sixties| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vespa Sprint 125 Racing Sixties
    Vespa Sprint 125 Racing Sixties| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vespa Sprint 125 Racing Sixties
    Vespa Sprint 125 Racing Sixties| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vzduchem chlazený jednoválec s tříventilovým rozvodem je příjemně kultivovaný a živý. V pohodě s ním budete jezdit za 2,5 l/100 km.
    Vzduchem chlazený jednoválec s tříventilovým rozvodem je příjemně kultivovaný a živý. V pohodě s ním budete jezdit za 2,5 l/100 km.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Hranaté světlo s malým kšiltem odkazuje na první Vespu Sprint z roku 1966 a dává skútru nezaměnitelnou tvář
    Hranaté světlo s malým kšiltem odkazuje na první Vespu Sprint z roku 1966 a dává skútru nezaměnitelnou tvář| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vespa Sprint 125 Racing Sixties
    Vespa Sprint 125 Racing Sixties| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Před šesti lety byl sprint s dvanáctipalcovými ráfky za borce. Na dnešní poměry už je to ale málo. Sice jste v provozu mrštní jak úhoř, ale cítíte každý hrbol. Jinak krásný letmo uložený zlatý ráfek by si člověk nejradši vystavil v obýváku…
    Před šesti lety byl sprint s dvanáctipalcovými ráfky za borce. Na dnešní poměry už je to ale málo. Sice jste v provozu mrštní jak úhoř, ale cítíte každý hrbol. Jinak krásný letmo uložený zlatý ráfek by si člověk nejradši vystavil v obýváku…| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vespa Sprint 125 Racing Sixties
    Vespa Sprint 125 Racing Sixties| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Sedlo je velké, pohodlné a čalouněné nesmírně příjemnou kůží. Madla spolujezdce jsou u speciální edice černá.
    Sedlo je velké, pohodlné a čalouněné nesmírně příjemnou kůží. Madla spolujezdce jsou u speciální edice černá.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vespa Sprint 125 Racing Sixties
    Vespa Sprint 125 Racing Sixties| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Podsedlový prostor se otevírá pohodlně tlačítkem před koleny jezdce. Pojme otevřenou přilbu, nebo menší nákup.
    Podsedlový prostor se otevírá pohodlně tlačítkem před koleny jezdce. Pojme otevřenou přilbu, nebo menší nákup.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vespa Sprint 125 Racing Sixties
    Vespa Sprint 125 Racing Sixties| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vespa Sprint 125 Racing Sixties
    Vespa Sprint 125 Racing Sixties| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vespa Sprint 125 Racing Sixties
    Vespa Sprint 125 Racing Sixties| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vespa Sprint 125 Racing Sixties
    Vespa Sprint 125 Racing Sixties| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vespa Sprint 125 Racing Sixties
    Vespa Sprint 125 Racing Sixties| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vespa Sprint 125 Racing Sixties
    Vespa Sprint 125 Racing Sixties| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vespa Sprint 125 Racing Sixties
    Vespa Sprint 125 Racing Sixties| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • V krku před nohama je schránka s konektorem USB pro odložení a dobíjení mobilu. Vejdou se sem i doklady.
    V krku před nohama je schránka s konektorem USB pro odložení a dobíjení mobilu. Vejdou se sem i doklady.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vespa Sprint 125 Racing Sixties
    Vespa Sprint 125 Racing Sixties| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
Vespa je drahá, ale při pohledu na precizně zpracovaný přístrojový panel nebo hlubokou metalízu víte, za co platíte
Museli jsme si zvyknout na přepínač blinkrů, zpočátku jsme párkrát omylem přepnuli světla. A zase skvělé zpracování…
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
Vzduchem chlazený jednoválec s tříventilovým rozvodem je příjemně kultivovaný a živý. V pohodě s ním budete jezdit za 2,5 l/100 km.
Hranaté světlo s malým kšiltem odkazuje na první Vespu Sprint z roku 1966 a dává skútru nezaměnitelnou tvář
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
Před šesti lety byl sprint s dvanáctipalcovými ráfky za borce. Na dnešní poměry už je to ale málo. Sice jste v provozu mrštní jak úhoř, ale cítíte každý hrbol. Jinak krásný letmo uložený zlatý ráfek by si člověk nejradši vystavil v obýváku…
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
Sedlo je velké, pohodlné a čalouněné nesmírně příjemnou kůží. Madla spolujezdce jsou u speciální edice černá.
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
Podsedlový prostor se otevírá pohodlně tlačítkem před koleny jezdce. Pojme otevřenou přilbu, nebo menší nákup.
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
V krku před nohama je schránka s konektorem USB pro odložení a dobíjení mobilu. Vejdou se sem i doklady.
Vespa Sprint 125 Racing Sixties