Test legendárního skútru Vespa Sprint 125 Racing Sixties: Zlatá šedesátá
34
/
38
Prohlédnout znovu
Test legendárního skútru Vespa Sprint 125 Racing Sixties: Zlatá šedesátá
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa je drahá, ale při pohledu na precizně zpracovaný přístrojový panel nebo hlubokou metalízu víte, za co platíte
|
Svět motorů/David Rajdl
Museli jsme si zvyknout na přepínač blinkrů, zpočátku jsme párkrát omylem přepnuli světla. A zase skvělé zpracování…
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vzduchem chlazený jednoválec s tříventilovým rozvodem je příjemně kultivovaný a živý. V pohodě s ním budete jezdit za 2,5 l/100 km.
|
Svět motorů/David Rajdl
Hranaté světlo s malým kšiltem odkazuje na první Vespu Sprint z roku 1966 a dává skútru nezaměnitelnou tvář
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Před šesti lety byl sprint s dvanáctipalcovými ráfky za borce. Na dnešní poměry už je to ale málo. Sice jste v provozu mrštní jak úhoř, ale cítíte každý hrbol. Jinak krásný letmo uložený zlatý ráfek by si člověk nejradši vystavil v obýváku…
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Sedlo je velké, pohodlné a čalouněné nesmírně příjemnou kůží. Madla spolujezdce jsou u speciální edice černá.
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Podsedlový prostor se otevírá pohodlně tlačítkem před koleny jezdce. Pojme otevřenou přilbu, nebo menší nákup.
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
V krku před nohama je schránka s konektorem USB pro odložení a dobíjení mobilu. Vejdou se sem i doklady.
|
Svět motorů/David Rajdl
Vespa Sprint 125 Racing Sixties
|
Svět motorů/David Rajdl
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Před startem Chorvatské rallye: Toyota chce ukázat svoji sílu
Nová Mazda CX-80 oficiálně: Vlajková loď značky je prodloužená CX-60
Kolaps přenosové sítě? V Německu je k tomu i kvůli ekologii blízko
Nissan chce pevný elektrolyt a gigalití. Jde mu o peníze
Martin Vaculík a zadírání motorů 1.9 TDI: Jak zvrátit osud?