Test letošní motonovinky: Honda NT1100 DCT. Je to dálniční expres!

1/30
Přehled fotografií
Zavřít
  • Honda NT1100 DCT
    Honda NT1100 DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Barevný displej je dobře čitelný a můžete si navolit různé zobrazované údaje. Systém standardně spolupracuje i s Android Auto a Apple CarPlay, takže můžete využít aplikace z mobilu, který dobíjí vstup USB.
    Barevný displej je dobře čitelný a můžete si navolit různé zobrazované údaje. Systém standardně spolupracuje i s Android Auto a Apple CarPlay, takže můžete využít aplikace z mobilu, který dobíjí vstup USB.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda NT1100 DCT
    Honda NT1100 DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda NT1100 DCT
    Honda NT1100 DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda NT1100 DCT
    Honda NT1100 DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda NT1100 DCT
    Honda NT1100 DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Listování v palubních systémech má na starosti levý ovladač.
    Listování v palubních systémech má na starosti levý ovladač.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • V jeho spodní části jsou i dvě páčky na manuální řazení pro palec a ukazovák.
    V jeho spodní části jsou i dvě páčky na manuální řazení pro palec a ukazovák.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kromě startování je na pravé rukojeti důležitý také blok pro řazení. Tlačítko tempomatu je od rukojeti příliš daleko, takže si ho zapněte před jízdou.
    Kromě startování je na pravé rukojeti důležitý také blok pro řazení. Tlačítko tempomatu je od rukojeti příliš daleko, takže si ho zapněte před jízdou.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda NT1100 DCT
    Honda NT1100 DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda NT1100 DCT
    Honda NT1100 DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda NT1100 DCT
    Honda NT1100 DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda NT1100 DCT
    Honda NT1100 DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda NT1100 DCT
    Honda NT1100 DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda NT1100 DCT
    Honda NT1100 DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda NT1100 DCT
    Honda NT1100 DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda NT1100 DCT
    Honda NT1100 DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda NT1100 DCT
    Honda NT1100 DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda NT1100 DCT
    Honda NT1100 DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Řadový dvouválec s výkonem 75 kW pochází z endura CRF1100L Africa Twin a z nízkých otáček táhne bravurně. U cestovní motorky bychom ale chtěli větší kultivovanost.
    Řadový dvouválec s výkonem 75 kW pochází z endura CRF1100L Africa Twin a z nízkých otáček táhne bravurně. U cestovní motorky bychom ale chtěli větší kultivovanost.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda NT1100 DCT
    Honda NT1100 DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda NT1100 DCT
    Honda NT1100 DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda NT1100 DCT
    Honda NT1100 DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda NT1100 DCT
    Honda NT1100 DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda NT1100 DCT
    Honda NT1100 DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kromě klasického nastavitelného štítu má NT i drobné aerodynamické deflektory po stranách, které odvádějí vzduch kolem rukojetí
    Kromě klasického nastavitelného štítu má NT i drobné aerodynamické deflektory po stranách, které odvádějí vzduch kolem rukojetí| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda NT1100 DCT
    Honda NT1100 DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda NT1100 DCT
    Honda NT1100 DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda NT1100 DCT
    Honda NT1100 DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Bohatou základní výbavu prezentují i standardní kufry. Levý má objem 33, pravý 32 litrů, protože je pod ním výfuk.
    Bohatou základní výbavu prezentují i standardní kufry. Levý má objem 33, pravý 32 litrů, protože je pod ním výfuk.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
Barevný displej je dobře čitelný a můžete si navolit různé zobrazované údaje. Systém standardně spolupracuje i s Android Auto a Apple CarPlay, takže můžete využít aplikace z mobilu, který dobíjí vstup USB.
Honda NT1100 DCT
Honda NT1100 DCT
Honda NT1100 DCT
Honda NT1100 DCT
Listování v palubních systémech má na starosti levý ovladač.
V jeho spodní části jsou i dvě páčky na manuální řazení pro palec a ukazovák.
Kromě startování je na pravé rukojeti důležitý také blok pro řazení. Tlačítko tempomatu je od rukojeti příliš daleko, takže si ho zapněte před jízdou.
Honda NT1100 DCT
Honda NT1100 DCT
Honda NT1100 DCT
Honda NT1100 DCT
Honda NT1100 DCT
Honda NT1100 DCT
Honda NT1100 DCT
Honda NT1100 DCT
Honda NT1100 DCT
Honda NT1100 DCT
Řadový dvouválec s výkonem 75 kW pochází z endura CRF1100L Africa Twin a z nízkých otáček táhne bravurně. U cestovní motorky bychom ale chtěli větší kultivovanost.
Honda NT1100 DCT
Honda NT1100 DCT
Honda NT1100 DCT
Honda NT1100 DCT
Honda NT1100 DCT
Kromě klasického nastavitelného štítu má NT i drobné aerodynamické deflektory po stranách, které odvádějí vzduch kolem rukojetí
Honda NT1100 DCT
Honda NT1100 DCT
Honda NT1100 DCT
Bohatou základní výbavu prezentují i standardní kufry. Levý má objem 33, pravý 32 litrů, protože je pod ním výfuk.