Barevný displej je dobře čitelný a můžete si navolit různé zobrazované údaje. Systém standardně spolupracuje i s Android Auto a Apple CarPlay, takže můžete využít aplikace z mobilu, který dobíjí vstup USB.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Listování v palubních systémech má na starosti levý ovladač.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
V jeho spodní části jsou i dvě páčky na manuální řazení pro palec a ukazovák.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Kromě startování je na pravé rukojeti důležitý také blok pro řazení. Tlačítko tempomatu je od rukojeti příliš daleko, takže si ho zapněte před jízdou.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Řadový dvouválec s výkonem 75 kW pochází z endura CRF1100L Africa Twin a z nízkých otáček táhne bravurně. U cestovní motorky bychom ale chtěli větší kultivovanost.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Kromě klasického nastavitelného štítu má NT i drobné aerodynamické deflektory po stranách, které odvádějí vzduch kolem rukojetí|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Bohatou základní výbavu prezentují i standardní kufry. Levý má objem 33, pravý 32 litrů, protože je pod ním výfuk.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka