Test letošní motonovinky: Honda NT1100 DCT. Je to dálniční expres!
15
/
30
Prohlédnout znovu
Test letošní motonovinky: Honda NT1100 DCT. Je to dálniční expres!
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Barevný displej je dobře čitelný a můžete si navolit různé zobrazované údaje. Systém standardně spolupracuje i s Android Auto a Apple CarPlay, takže můžete využít aplikace z mobilu, který dobíjí vstup USB.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Listování v palubních systémech má na starosti levý ovladač.
|
Svět motorů/Petr Homolka
V jeho spodní části jsou i dvě páčky na manuální řazení pro palec a ukazovák.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kromě startování je na pravé rukojeti důležitý také blok pro řazení. Tlačítko tempomatu je od rukojeti příliš daleko, takže si ho zapněte před jízdou.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Řadový dvouválec s výkonem 75 kW pochází z endura CRF1100L Africa Twin a z nízkých otáček táhne bravurně. U cestovní motorky bychom ale chtěli větší kultivovanost.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kromě klasického nastavitelného štítu má NT i drobné aerodynamické deflektory po stranách, které odvádějí vzduch kolem rukojetí
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Bohatou základní výbavu prezentují i standardní kufry. Levý má objem 33, pravý 32 litrů, protože je pod ním výfuk.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků