Test Moto Guzzi V85 TT: Inovátor tradic

11/27
Přehled fotografií
Zavřít
  • Moto Guzzi V85 TT
    Moto Guzzi V85 TT| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Displej zobrazuje vše podstatné, barevné schéma se mění podle okolního světla. Na přímém slunci jsme toho chvílemi moc neviděli.
    Displej zobrazuje vše podstatné, barevné schéma se mění podle okolního světla. Na přímém slunci jsme toho chvílemi moc neviděli.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Moto Guzzi V85 TT
    Moto Guzzi V85 TT| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Moto Guzzi V85 TT
    Moto Guzzi V85 TT| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Moto Guzzi V85 TT
    Moto Guzzi V85 TT| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Moto Guzzi V85 TT
    Moto Guzzi V85 TT| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Moto Guzzi V85 TT
    Moto Guzzi V85 TT| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Moto Guzzi V85 TT
    Moto Guzzi V85 TT| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Moto Guzzi V85 TT
    Moto Guzzi V85 TT| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Základní šedá, modrá nebo červená guzzi s černým rámem stojí 299 900 Kč. Za dvacet tisíc navrch dostanete verzi Evocative. Ta má parádní rudé trubky, dvoubarevný lak bílá/žlutá nebo bílá/červená, semišové sedlo s vyšitým logem, lehce terénní pneumatiky s hrubším vzorkem a kryty přední vidlice lakované shodně s nádrží.
    Základní šedá, modrá nebo červená guzzi s černým rámem stojí 299 900 Kč. Za dvacet tisíc navrch dostanete verzi Evocative. Ta má parádní rudé trubky, dvoubarevný lak bílá/žlutá nebo bílá/červená, semišové sedlo s vyšitým logem, lehce terénní pneumatiky s hrubším vzorkem a kryty přední vidlice lakované shodně s nádrží.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Moto Guzzi V85 TT
    Moto Guzzi V85 TT| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Moto Guzzi V85 TT
    Moto Guzzi V85 TT| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Moto Guzzi V85 TT
    Moto Guzzi V85 TT| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Moto Guzzi V85 TT
    Moto Guzzi V85 TT| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Nový dvouválec je do čtyř tisíc otáček kliďas, teprve pak se odváže. Díky velké nádrži a spotřebě 4,5 až 5,5 l/100 km se můžete těšit na dojezd přes 400 km.
    Nový dvouválec je do čtyř tisíc otáček kliďas, teprve pak se odváže. Díky velké nádrži a spotřebě 4,5 až 5,5 l/100 km se můžete těšit na dojezd přes 400 km.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Moto Guzzi V85 TT
    Moto Guzzi V85 TT| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Moto Guzzi V85 TT
    Moto Guzzi V85 TT| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Moto Guzzi V85 TT
    Moto Guzzi V85 TT| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Moto Guzzi V85 TT
    Moto Guzzi V85 TT| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Sedlo je velmi pohodlné, o schůdek s polštářkem se můžete hezky opřít. Standardně leží 830 mm nad zemí, dokoupit lze nižší i vyšší.
    Sedlo je velmi pohodlné, o schůdek s polštářkem se můžete hezky opřít. Standardně leží 830 mm nad zemí, dokoupit lze nižší i vyšší.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Moto Guzzi V85 TT
    Moto Guzzi V85 TT| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Moto Guzzi V85 TT
    Moto Guzzi V85 TT| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Moto Guzzi V85 TT
    Moto Guzzi V85 TT| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Zadní lampy zase připomínají rozžhavené tryskové motory stíhačky. Design V85 TT je prostě jedna velká paráda.
    Zadní lampy zase připomínají rozžhavené tryskové motory stíhačky. Design V85 TT je prostě jedna velká paráda.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Diodové denní svícení kreslí siluetu letícího orla, tedy logo značky.
    Diodové denní svícení kreslí siluetu letícího orla, tedy logo značky.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Moto Guzzi V85 TT
    Moto Guzzi V85 TT| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Moto Guzzi V85 TT
    Moto Guzzi V85 TT| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
Displej zobrazuje vše podstatné, barevné schéma se mění podle okolního světla. Na přímém slunci jsme toho chvílemi moc neviděli.
Moto Guzzi V85 TT
Moto Guzzi V85 TT
Moto Guzzi V85 TT
Moto Guzzi V85 TT
Moto Guzzi V85 TT
Moto Guzzi V85 TT
Moto Guzzi V85 TT
Základní šedá, modrá nebo červená guzzi s černým rámem stojí 299 900 Kč. Za dvacet tisíc navrch dostanete verzi Evocative. Ta má parádní rudé trubky, dvoubarevný lak bílá/žlutá nebo bílá/červená, semišové sedlo s vyšitým logem, lehce terénní pneumatiky s hrubším vzorkem a kryty přední vidlice lakované shodně s nádrží.
Moto Guzzi V85 TT
Moto Guzzi V85 TT
Moto Guzzi V85 TT
Moto Guzzi V85 TT
Nový dvouválec je do čtyř tisíc otáček kliďas, teprve pak se odváže. Díky velké nádrži a spotřebě 4,5 až 5,5 l/100 km se můžete těšit na dojezd přes 400 km.
Moto Guzzi V85 TT
Moto Guzzi V85 TT
Moto Guzzi V85 TT
Moto Guzzi V85 TT
Sedlo je velmi pohodlné, o schůdek s polštářkem se můžete hezky opřít. Standardně leží 830 mm nad zemí, dokoupit lze nižší i vyšší.
Moto Guzzi V85 TT
Moto Guzzi V85 TT
Moto Guzzi V85 TT
Zadní lampy zase připomínají rozžhavené tryskové motory stíhačky. Design V85 TT je prostě jedna velká paráda.
Diodové denní svícení kreslí siluetu letícího orla, tedy logo značky.
Moto Guzzi V85 TT
Moto Guzzi V85 TT