Test Moto Guzzi V85 TT: Inovátor tradic
14
/
27
Prohlédnout znovu
Test Moto Guzzi V85 TT: Inovátor tradic
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Displej zobrazuje vše podstatné, barevné schéma se mění podle okolního světla. Na přímém slunci jsme toho chvílemi moc neviděli.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Základní šedá, modrá nebo červená guzzi s černým rámem stojí 299 900 Kč. Za dvacet tisíc navrch dostanete verzi Evocative. Ta má parádní rudé trubky, dvoubarevný lak bílá/žlutá nebo bílá/červená, semišové sedlo s vyšitým logem, lehce terénní pneumatiky s hrubším vzorkem a kryty přední vidlice lakované shodně s nádrží.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Nový dvouválec je do čtyř tisíc otáček kliďas, teprve pak se odváže. Díky velké nádrži a spotřebě 4,5 až 5,5 l/100 km se můžete těšit na dojezd přes 400 km.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Sedlo je velmi pohodlné, o schůdek s polštářkem se můžete hezky opřít. Standardně leží 830 mm nad zemí, dokoupit lze nižší i vyšší.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Zadní lampy zase připomínají rozžhavené tryskové motory stíhačky. Design V85 TT je prostě jedna velká paráda.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Diodové denní svícení kreslí siluetu letícího orla, tedy logo značky.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší