Test Moto Guzzi V85 TT: Inovátor tradic
7
/
27
Prohlédnout znovu
Test Moto Guzzi V85 TT: Inovátor tradic
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Displej zobrazuje vše podstatné, barevné schéma se mění podle okolního světla. Na přímém slunci jsme toho chvílemi moc neviděli.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Základní šedá, modrá nebo červená guzzi s černým rámem stojí 299 900 Kč. Za dvacet tisíc navrch dostanete verzi Evocative. Ta má parádní rudé trubky, dvoubarevný lak bílá/žlutá nebo bílá/červená, semišové sedlo s vyšitým logem, lehce terénní pneumatiky s hrubším vzorkem a kryty přední vidlice lakované shodně s nádrží.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Nový dvouválec je do čtyř tisíc otáček kliďas, teprve pak se odváže. Díky velké nádrži a spotřebě 4,5 až 5,5 l/100 km se můžete těšit na dojezd přes 400 km.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Sedlo je velmi pohodlné, o schůdek s polštářkem se můžete hezky opřít. Standardně leží 830 mm nad zemí, dokoupit lze nižší i vyšší.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Zadní lampy zase připomínají rozžhavené tryskové motory stíhačky. Design V85 TT je prostě jedna velká paráda.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Diodové denní svícení kreslí siluetu letícího orla, tedy logo značky.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Moto Guzzi V85 TT
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků