Interiér mají všechna Nia téměř totožný. Je minimalistický, ale ne přehnaně, má velmi dobré zpracování a materiály a působí prémiově. Rozhodně oceňujeme, že se nio nezbavilo přístrojového štítu, průhledový displej ovšem neumí.|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Tento kulatý dispej na palubní desce je zosobněním hlasové asistentky Nomi. Při reakci na řidiče se na něj celá kulička otočí, tvář reaguje a umí i pokývat „hlavou“. Má ale i animace na jiné činnosti včetně přehrávání hudby. V autě je za příplatek 15 000 Kč.|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Komfort sedaček je velmi dobrý vepředu i vzadu a místa až nadbytek. Přední sedačky lze sklopit do téměř vodorovné polohy, kdy se vyklopí i spodní část, a dá se takto i spát.|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Všechny čtyři sedačky mohou být vyhřívané, odvětrávané a s masáží, smůlu má jen pátý cestující.|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Malý displej k nastavení komfortních funkcí mají i pasažéři vzadu, ovládat odsud mohou i audio, ale také třeba nastavit polohu sedačky spolujezdce.|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Kufr je s 579 litry podprůměrný, další prostor se ukrývá pod podlážkou vozu. Po sklopení opěradel vznikne rovina, kempování auto podporuje. Na rozdíl od ET5 nemá EL6 přední kufr.|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nio EL6|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Nabíjecí křivky jsme naměřili hned dvě, auto si je mění dle podmínek a možností chlazení baterie, podmínky při měření však byly velmi podobné. Obě křivky jsou velmi dobré, zelená je přímo fenomenální. Umí si totiž držet výkon 170 kW až do 73 %, a do 80 % se tak nabije za 23 minut. Na 400V vůz se 100kWh baterií jde o velmi nadprůměrný výsledek.|
Zdroj: Svět motorů