Test ojeté Dacie Logan Arctica 1.2 (55 kW, 87.473 km, 156.000 Kč): Deset let ještě vydrží

1/17
Přehled fotografií
Zavřít
  • Dacia Logan II
    Dacia Logan II| Zdroj: Svět motorů
  • Teploměr chladicí kapaliny tu není, dokonce ani ta ubohá modrá kontrolka studeného motoru. Palubní počítač měly až verze Arctica a vyšší, s výjimkou továrních vestaveb LPG (tam nebyl). Spotřeba je u všech benzinových verzí přibližně stejná – s lehkou nohou se jezdí za 6 l, vyšší zátěž a dálnice přidají 1,5 až 2 l.
    Teploměr chladicí kapaliny tu není, dokonce ani ta ubohá modrá kontrolka studeného motoru. Palubní počítač měly až verze Arctica a vyšší, s výjimkou továrních vestaveb LPG (tam nebyl). Spotřeba je u všech benzinových verzí přibližně stejná – s lehkou nohou se jezdí za 6 l, vyšší zátěž a dálnice přidají 1,5 až 2 l.| Zdroj: Svět motorů
  • Hlavní světlomety jsou sice vždy jen halogenové, ale svítí velice dobře: Dálková světla
    Hlavní světlomety jsou sice vždy jen halogenové, ale svítí velice dobře: Dálková světla| Zdroj: Svět motorů
  • Hlavní světlomety jsou sice vždy jen halogenové, ale svítí velice dobře: Potkávací světla
    Hlavní světlomety jsou sice vždy jen halogenové, ale svítí velice dobře: Potkávací světla| Zdroj: Svět motorů
  • Dacia Logan II
    Dacia Logan II| Zdroj: Svět motorů
  • Dacia Logan II
    Dacia Logan II| Zdroj: Svět motorů
  • Líbí se nám, že motorový prostor je odspodu zakrytovaný, takže jeho špinění je minimální. Škoda že dvanáctistovky neměly na rozdíl od tříválců a dieselů protihlukovou izolaci kapoty a dělicí stěny, krátce zpřevodovaný motor by to potřeboval ze všech nejvíc. Baterie je ještě originální, tyhle varianty nemívaly stop-start.
    Líbí se nám, že motorový prostor je odspodu zakrytovaný, takže jeho špinění je minimální. Škoda že dvanáctistovky neměly na rozdíl od tříválců a dieselů protihlukovou izolaci kapoty a dělicí stěny, krátce zpřevodovaný motor by to potřeboval ze všech nejvíc. Baterie je ještě originální, tyhle varianty nemívaly stop-start.| Zdroj: Svět motorů
  • Dacia Logan II
    Dacia Logan II| Zdroj: Svět motorů
  • Dacia Logan II
    Dacia Logan II| Zdroj: Svět motorů
  • Dacia Logan II
    Dacia Logan II| Zdroj: Svět motorů
  • Dacia Logan II
    Dacia Logan II| Zdroj: Svět motorů
  • Dacia Logan II
    Dacia Logan II| Zdroj: Svět motorů
  • Dacia Logan II
    Dacia Logan II| Zdroj: Svět motorů
  • Dacia Logan II
    Dacia Logan II| Zdroj: Svět motorů
  • Koroze výfuku je jen povrchová, byť na pohled vypadá hrozně. U ochranného nástřiku podlahy se spíše spěchalo, než přemýšlelo, ale dostatečně kvalitní plech karoserie to jistí.
    Koroze výfuku je jen povrchová, byť na pohled vypadá hrozně. U ochranného nástřiku podlahy se spíše spěchalo, než přemýšlelo, ale dostatečně kvalitní plech karoserie to jistí.| Zdroj: Svět motorů
  • Dacia Logan II
    Dacia Logan II| Zdroj: Svět motorů
  • Servisní knížka je prázdná, u bazarových loganů žádná vzácnost. Tento kus ale nebyl příliš zanedbávaný, nadcházející investice jsou jen decentní.
    Servisní knížka je prázdná, u bazarových loganů žádná vzácnost. Tento kus ale nebyl příliš zanedbávaný, nadcházející investice jsou jen decentní.| Zdroj: Svět motorů
Dacia Logan II
Teploměr chladicí kapaliny tu není, dokonce ani ta ubohá modrá kontrolka studeného motoru. Palubní počítač měly až verze Arctica a vyšší, s výjimkou továrních vestaveb LPG (tam nebyl). Spotřeba je u všech benzinových verzí přibližně stejná – s lehkou nohou se jezdí za 6 l, vyšší zátěž a dálnice přidají 1,5 až 2 l.
Hlavní světlomety jsou sice vždy jen halogenové, ale svítí velice dobře: Dálková světla
Hlavní světlomety jsou sice vždy jen halogenové, ale svítí velice dobře: Potkávací světla
Dacia Logan II
Dacia Logan II
Líbí se nám, že motorový prostor je odspodu zakrytovaný, takže jeho špinění je minimální. Škoda že dvanáctistovky neměly na rozdíl od tříválců a dieselů protihlukovou izolaci kapoty a dělicí stěny, krátce zpřevodovaný motor by to potřeboval ze všech nejvíc. Baterie je ještě originální, tyhle varianty nemívaly stop-start.
Dacia Logan II
Dacia Logan II
Dacia Logan II
Dacia Logan II
Dacia Logan II
Dacia Logan II
Dacia Logan II
Koroze výfuku je jen povrchová, byť na pohled vypadá hrozně. U ochranného nástřiku podlahy se spíše spěchalo, než přemýšlelo, ale dostatečně kvalitní plech karoserie to jistí.
Dacia Logan II
Servisní knížka je prázdná, u bazarových loganů žádná vzácnost. Tento kus ale nebyl příliš zanedbávaný, nadcházející investice jsou jen decentní.