Teploměr chladicí kapaliny tu není, dokonce ani ta ubohá modrá kontrolka studeného motoru. Palubní počítač měly až verze Arctica a vyšší, s výjimkou továrních vestaveb LPG (tam nebyl). Spotřeba je u všech benzinových verzí přibližně stejná – s lehkou nohou se jezdí za 6 l, vyšší zátěž a dálnice přidají 1,5 až 2 l.|
Zdroj: Svět motorů
Hlavní světlomety jsou sice vždy jen halogenové, ale svítí velice dobře: Dálková světla|
Zdroj: Svět motorů
Hlavní světlomety jsou sice vždy jen halogenové, ale svítí velice dobře: Potkávací světla|
Zdroj: Svět motorů
Dacia Logan II|
Zdroj: Svět motorů
Dacia Logan II|
Zdroj: Svět motorů
Líbí se nám, že motorový prostor je odspodu zakrytovaný, takže jeho špinění je minimální. Škoda že dvanáctistovky neměly na rozdíl od tříválců a dieselů protihlukovou izolaci kapoty a dělicí stěny, krátce zpřevodovaný motor by to potřeboval ze všech nejvíc. Baterie je ještě originální, tyhle varianty nemívaly stop-start.|
Zdroj: Svět motorů
Dacia Logan II|
Zdroj: Svět motorů
Dacia Logan II|
Zdroj: Svět motorů
Dacia Logan II|
Zdroj: Svět motorů
Dacia Logan II|
Zdroj: Svět motorů
Dacia Logan II|
Zdroj: Svět motorů
Dacia Logan II|
Zdroj: Svět motorů
Dacia Logan II|
Zdroj: Svět motorů
Koroze výfuku je jen povrchová, byť na pohled vypadá hrozně. U ochranného nástřiku podlahy se spíše spěchalo, než přemýšlelo, ale dostatečně kvalitní plech karoserie to jistí.|
Zdroj: Svět motorů
Dacia Logan II|
Zdroj: Svět motorů
Servisní knížka je prázdná, u bazarových loganů žádná vzácnost. Tento kus ale nebyl příliš zanedbávaný, nadcházející investice jsou jen decentní.|
Zdroj: Svět motorů