Test ojeté Dacie Logan Arctica 1.2 (55 kW, 87.473 km, 156.000 Kč): Deset let ještě vydrží
12
/
17
Prohlédnout znovu
Test ojeté Dacie Logan Arctica 1.2 (55 kW, 87.473 km, 156.000 Kč): Deset let ještě vydrží
Dacia Logan II
|
Svět motorů
Teploměr chladicí kapaliny tu není, dokonce ani ta ubohá modrá kontrolka studeného motoru. Palubní počítač měly až verze Arctica a vyšší, s výjimkou továrních vestaveb LPG (tam nebyl). Spotřeba je u všech benzinových verzí přibližně stejná – s lehkou nohou se jezdí za 6 l, vyšší zátěž a dálnice přidají 1,5 až 2 l.
|
Svět motorů
Hlavní světlomety jsou sice vždy jen halogenové, ale svítí velice dobře: Dálková světla
|
Svět motorů
Hlavní světlomety jsou sice vždy jen halogenové, ale svítí velice dobře: Potkávací světla
|
Svět motorů
Dacia Logan II
|
Svět motorů
Dacia Logan II
|
Svět motorů
Líbí se nám, že motorový prostor je odspodu zakrytovaný, takže jeho špinění je minimální. Škoda že dvanáctistovky neměly na rozdíl od tříválců a dieselů protihlukovou izolaci kapoty a dělicí stěny, krátce zpřevodovaný motor by to potřeboval ze všech nejvíc. Baterie je ještě originální, tyhle varianty nemívaly stop-start.
|
Svět motorů
Dacia Logan II
|
Svět motorů
Dacia Logan II
|
Svět motorů
Dacia Logan II
|
Svět motorů
Dacia Logan II
|
Svět motorů
Dacia Logan II
|
Svět motorů
Dacia Logan II
|
Svět motorů
Dacia Logan II
|
Svět motorů
Koroze výfuku je jen povrchová, byť na pohled vypadá hrozně. U ochranného nástřiku podlahy se spíše spěchalo, než přemýšlelo, ale dostatečně kvalitní plech karoserie to jistí.
|
Svět motorů
Dacia Logan II
|
Svět motorů
Servisní knížka je prázdná, u bazarových loganů žádná vzácnost. Tento kus ale nebyl příliš zanedbávaný, nadcházející investice jsou jen decentní.
|
Svět motorů
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel