I takhle jsme jeli s fiorinem.|
Zdroj: Svět motorů
Interiér módní varianty Bipper Outdoor připomíná spíše stylové MPV, vrtošivou robotizovanou převodovku však nedoporučujeme. Z ojetin nabízených aktuálně v Česku se však žádného kusu netýká.|
Zdroj: Svět motorů
Při prezentaci před patnácti lety Peugeot svoji novinku představil dokonce v závodních barvách a neváhal ji porovnávat s prototypem 908 HDi FAP z Le Mans 2008|
Zdroj: Svět motorů
Terénně naladěná specifi kace Adventure se zvýšenou světlostí byla už z továrny vybavena celoročními pneumatikami|
Zdroj: Svět motorů
Motor 1.4 8V TU|
Zdroj: Svět motorů
Motor 1.3 JTD Multijet 16V|
Zdroj: Svět motorů
Motor 1.4 HDi|
Zdroj: Svět motorů
Motor Electric Micro-Vett|
Zdroj: Svět motorů
Vznětová třináctistovka může být vybavena elektricky vyhřívaným palivovým filtrem|
Zdroj: Svět motorů
Fiat Fiorino/Qubo|
Zdroj: Svět motorů
Při pohledu na jeden z prvotních výstavních konceptů je nad mořské vlny jasné, kde Citroën Nemo ke svému jménu přišel…|
Zdroj: Svět motorů
Vzácný elektromobil prozrazuje přípojka k zásuvce v pravém předním blatníku a údaje na displeji v přístrojovém štítu|
Zdroj: Svět motorů
Plasty mají slušnou úpravu, po vystavení dešti se však vytvoří nevzhledné mapy. Zůstanou zde až do řádného vyčistění.|
Zdroj: Svět motorů
Po modernizaci v roce 2016 se Fiat Fiorino/Qubo osamostatnil. Mezi nenápadné pozdní změny patří například u posuvných dveří odstranění vodicího bovdenového lanka.|
Zdroj: Svět motorů
Po modernizaci v roce 2016 se Fiat Fiorino/Qubo osamostatnil. Mezi nenápadné pozdní změny patří například u posuvných dveří odstranění vodicího bovdenového lanka.|
Zdroj: Svět motorů
Velkou výhodou vozu byla možnost objednání dvojice posuvných bočních dveří. Vnější kliky jsou společné s pozdějším Doblem II.|
Zdroj: Svět motorů
Fiat Fiorino/Qubo|
Zdroj: Svět motorů
Fiat Fiorino/Qubo|
Zdroj: Svět motorů
Fiat Fiorino/Qubo|
Zdroj: Svět motorů
Fiat Fiorino/Qubo|
Zdroj: Svět motorů
Fiat Fiorino/Qubo|
Zdroj: Svět motorů
Fiat Fiorino/Qubo|
Zdroj: Svět motorů
Fiat Fiorino/Qubo|
Zdroj: Svět motorů
Fiat Fiorino/Qubo|
Zdroj: Svět motorů
Fiat Fiorino/Qubo|
Zdroj: Svět motorů
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Dělenou zadní lavicí disponují pětimístné verze, sklopená sedadla vytvoří prakticky rovnou nakládací plochu|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Jízdně je malý Turek příjemné auto, do něhož se snadno nastupuje i hůře pohyblivým. Bohužel však většinou nedisponuje parkovacími senzory ani kamerou.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Qubo rozeznáte od fiorina pětimístnou kabinou a vzhůru výklopnými dveřmi na zádi s jednodílným oknem. Mezi bonusy konkrétní ojetiny patří tažné zařízení.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Na rozdíl od kompaktních kombi se dveře zavazadelníku vyklápějí jen kousek nad pravý úhel. Výše netřeba, jsou pod nimi téměř dva metry výšky.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Motor 1.4 8V FIRE|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Víko motorové kapoty se obejde bez hydraulických vzpěr i podpěrné tyčky. Odjišťuje se povolením pojistky mechanismu. Víko pak spadne jak dekl od kanálu.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Auto s českým původem má dodnes k dispozici veškerou dokumentaci včetně servisní knihy a listu COC, o posledním datu údržby však svědčí starý štítek s rok přesluhujícím motorovým olejem|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Zatímco současné Doblo III vzadu nabízí výškové stahování oken, fiorino se musí spokojit s jejich podélným vyklápěním|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Ačkoliv to tak na fotografiích nevypadá, lak karoserie zřejmě dlouhodobým venkovním stáním výrazně zmatněl. Pro nárazníky a další plastové díly to však neplatí.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Fiat Qubo 1.4|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Rezerva umístěná zespodu vozu patří mezi díly, na nichž se povrchová koroze podepisuje nejvíc. Přesto buďte rádi, pokud ji máte.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Bubnové brzdy na zadní nápravu dlouhodobé doporučujeme jako bezproblémové řešení. Povrchová koroze není nic estetického, ale funkčně ničemu nevadí.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák