Test ojetiny Fiat Fiorino: Když se nechcete prát o malá MPV

1/72
Přehled fotografií
Zavřít
  • I takhle jsme jeli s fiorinem.
    I takhle jsme jeli s fiorinem.| Zdroj: Svět motorů
  • Interiér módní varianty Bipper Outdoor připomíná spíše stylové MPV, vrtošivou robotizovanou převodovku však nedoporučujeme. Z ojetin nabízených aktuálně v Česku se však žádného kusu netýká.
    Interiér módní varianty Bipper Outdoor připomíná spíše stylové MPV, vrtošivou robotizovanou převodovku však nedoporučujeme. Z ojetin nabízených aktuálně v Česku se však žádného kusu netýká.| Zdroj: Svět motorů
  • Při prezentaci před patnácti lety Peugeot svoji novinku představil dokonce v závodních barvách a neváhal ji porovnávat s prototypem 908 HDi FAP z Le Mans 2008
    Při prezentaci před patnácti lety Peugeot svoji novinku představil dokonce v závodních barvách a neváhal ji porovnávat s prototypem 908 HDi FAP z Le Mans 2008| Zdroj: Svět motorů
  • Terénně naladěná specifi kace Adventure se zvýšenou světlostí byla už z továrny vybavena celoročními pneumatikami
    Terénně naladěná specifi kace Adventure se zvýšenou světlostí byla už z továrny vybavena celoročními pneumatikami| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 1.4 8V TU
    Motor 1.4 8V TU| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 1.3 JTD Multijet 16V
    Motor 1.3 JTD Multijet 16V| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 1.4 HDi
    Motor 1.4 HDi| Zdroj: Svět motorů
  • Motor Electric Micro-Vett
    Motor Electric Micro-Vett| Zdroj: Svět motorů
  • Vznětová třináctistovka může být vybavena elektricky vyhřívaným palivovým filtrem
    Vznětová třináctistovka může být vybavena elektricky vyhřívaným palivovým filtrem| Zdroj: Svět motorů
  • Fiat Fiorino/Qubo
    Fiat Fiorino/Qubo| Zdroj: Svět motorů
  • Při pohledu na jeden z prvotních výstavních konceptů je nad mořské vlny jasné, kde Citroën Nemo ke svému jménu přišel…
    Při pohledu na jeden z prvotních výstavních konceptů je nad mořské vlny jasné, kde Citroën Nemo ke svému jménu přišel…| Zdroj: Svět motorů
  • Vzácný elektromobil prozrazuje přípojka k zásuvce v pravém předním blatníku a údaje na displeji v přístrojovém štítu
    Vzácný elektromobil prozrazuje přípojka k zásuvce v pravém předním blatníku a údaje na displeji v přístrojovém štítu| Zdroj: Svět motorů
  • Plasty mají slušnou úpravu, po vystavení dešti se však vytvoří nevzhledné mapy. Zůstanou zde až do řádného vyčistění.
    Plasty mají slušnou úpravu, po vystavení dešti se však vytvoří nevzhledné mapy. Zůstanou zde až do řádného vyčistění.| Zdroj: Svět motorů
  • Po modernizaci v roce 2016 se Fiat Fiorino/Qubo osamostatnil. Mezi nenápadné pozdní změny patří například u posuvných dveří odstranění vodicího bovdenového lanka.
    Po modernizaci v roce 2016 se Fiat Fiorino/Qubo osamostatnil. Mezi nenápadné pozdní změny patří například u posuvných dveří odstranění vodicího bovdenového lanka.| Zdroj: Svět motorů
  • Po modernizaci v roce 2016 se Fiat Fiorino/Qubo osamostatnil. Mezi nenápadné pozdní změny patří například u posuvných dveří odstranění vodicího bovdenového lanka.
    Po modernizaci v roce 2016 se Fiat Fiorino/Qubo osamostatnil. Mezi nenápadné pozdní změny patří například u posuvných dveří odstranění vodicího bovdenového lanka.| Zdroj: Svět motorů
  • Velkou výhodou vozu byla možnost objednání dvojice posuvných bočních dveří. Vnější kliky jsou společné s pozdějším Doblem II.
    Velkou výhodou vozu byla možnost objednání dvojice posuvných bočních dveří. Vnější kliky jsou společné s pozdějším Doblem II.| Zdroj: Svět motorů
  • Fiat Fiorino/Qubo
    Fiat Fiorino/Qubo| Zdroj: Svět motorů
  • Fiat Fiorino/Qubo
    Fiat Fiorino/Qubo| Zdroj: Svět motorů
  • Fiat Fiorino/Qubo
    Fiat Fiorino/Qubo| Zdroj: Svět motorů
  • Fiat Fiorino/Qubo
    Fiat Fiorino/Qubo| Zdroj: Svět motorů
  • Fiat Fiorino/Qubo
    Fiat Fiorino/Qubo| Zdroj: Svět motorů
  • Fiat Fiorino/Qubo
    Fiat Fiorino/Qubo| Zdroj: Svět motorů
  • Fiat Fiorino/Qubo
    Fiat Fiorino/Qubo| Zdroj: Svět motorů
  • Fiat Fiorino/Qubo
    Fiat Fiorino/Qubo| Zdroj: Svět motorů
  • Fiat Fiorino/Qubo
    Fiat Fiorino/Qubo| Zdroj: Svět motorů
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Dělenou zadní lavicí disponují pětimístné verze, sklopená sedadla vytvoří prakticky rovnou nakládací plochu
    Dělenou zadní lavicí disponují pětimístné verze, sklopená sedadla vytvoří prakticky rovnou nakládací plochu| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Jízdně je malý Turek příjemné auto, do něhož se snadno nastupuje i hůře pohyblivým. Bohužel však většinou nedisponuje parkovacími senzory ani kamerou.
    Jízdně je malý Turek příjemné auto, do něhož se snadno nastupuje i hůře pohyblivým. Bohužel však většinou nedisponuje parkovacími senzory ani kamerou.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Qubo rozeznáte od fiorina pětimístnou kabinou a vzhůru výklopnými dveřmi na zádi s jednodílným oknem. Mezi bonusy konkrétní ojetiny patří tažné zařízení.
    Qubo rozeznáte od fiorina pětimístnou kabinou a vzhůru výklopnými dveřmi na zádi s jednodílným oknem. Mezi bonusy konkrétní ojetiny patří tažné zařízení.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Na rozdíl od kompaktních kombi se dveře zavazadelníku vyklápějí jen kousek nad pravý úhel. Výše netřeba, jsou pod nimi téměř dva metry výšky.
    Na rozdíl od kompaktních kombi se dveře zavazadelníku vyklápějí jen kousek nad pravý úhel. Výše netřeba, jsou pod nimi téměř dva metry výšky.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Motor 1.4 8V FIRE
    Motor 1.4 8V FIRE| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Víko motorové kapoty se obejde bez hydraulických vzpěr i podpěrné tyčky. Odjišťuje se povolením pojistky mechanismu. Víko pak spadne jak dekl od kanálu.
    Víko motorové kapoty se obejde bez hydraulických vzpěr i podpěrné tyčky. Odjišťuje se povolením pojistky mechanismu. Víko pak spadne jak dekl od kanálu.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Auto s českým původem má dodnes k dispozici veškerou dokumentaci včetně servisní knihy a listu COC, o posledním datu údržby však svědčí starý štítek s rok přesluhujícím motorovým olejem
    Auto s českým původem má dodnes k dispozici veškerou dokumentaci včetně servisní knihy a listu COC, o posledním datu údržby však svědčí starý štítek s rok přesluhujícím motorovým olejem| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Zatímco současné Doblo III vzadu nabízí výškové stahování oken, fiorino se musí spokojit s jejich podélným vyklápěním
    Zatímco současné Doblo III vzadu nabízí výškové stahování oken, fiorino se musí spokojit s jejich podélným vyklápěním| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Ačkoliv to tak na fotografiích nevypadá, lak karoserie zřejmě dlouhodobým venkovním stáním výrazně zmatněl. Pro nárazníky a další plastové díly to však neplatí.
    Ačkoliv to tak na fotografiích nevypadá, lak karoserie zřejmě dlouhodobým venkovním stáním výrazně zmatněl. Pro nárazníky a další plastové díly to však neplatí.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Fiat Qubo 1.4
    Fiat Qubo 1.4| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Rezerva umístěná zespodu vozu patří mezi díly, na nichž se povrchová koroze podepisuje nejvíc. Přesto buďte rádi, pokud ji máte.
    Rezerva umístěná zespodu vozu patří mezi díly, na nichž se povrchová koroze podepisuje nejvíc. Přesto buďte rádi, pokud ji máte.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Bubnové brzdy na zadní nápravu dlouhodobé doporučujeme jako bezproblémové řešení. Povrchová koroze není nic estetického, ale funkčně ničemu nevadí.
    Bubnové brzdy na zadní nápravu dlouhodobé doporučujeme jako bezproblémové řešení. Povrchová koroze není nic estetického, ale funkčně ničemu nevadí.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
I takhle jsme jeli s fiorinem.
Interiér módní varianty Bipper Outdoor připomíná spíše stylové MPV, vrtošivou robotizovanou převodovku však nedoporučujeme. Z ojetin nabízených aktuálně v Česku se však žádného kusu netýká.
Při prezentaci před patnácti lety Peugeot svoji novinku představil dokonce v závodních barvách a neváhal ji porovnávat s prototypem 908 HDi FAP z Le Mans 2008
Terénně naladěná specifi kace Adventure se zvýšenou světlostí byla už z továrny vybavena celoročními pneumatikami
Motor 1.4 8V TU
Motor 1.3 JTD Multijet 16V
Motor 1.4 HDi
Motor Electric Micro-Vett
Vznětová třináctistovka může být vybavena elektricky vyhřívaným palivovým filtrem
Fiat Fiorino/Qubo
Při pohledu na jeden z prvotních výstavních konceptů je nad mořské vlny jasné, kde Citroën Nemo ke svému jménu přišel…
Vzácný elektromobil prozrazuje přípojka k zásuvce v pravém předním blatníku a údaje na displeji v přístrojovém štítu
Plasty mají slušnou úpravu, po vystavení dešti se však vytvoří nevzhledné mapy. Zůstanou zde až do řádného vyčistění.
Po modernizaci v roce 2016 se Fiat Fiorino/Qubo osamostatnil. Mezi nenápadné pozdní změny patří například u posuvných dveří odstranění vodicího bovdenového lanka.
Po modernizaci v roce 2016 se Fiat Fiorino/Qubo osamostatnil. Mezi nenápadné pozdní změny patří například u posuvných dveří odstranění vodicího bovdenového lanka.
Velkou výhodou vozu byla možnost objednání dvojice posuvných bočních dveří. Vnější kliky jsou společné s pozdějším Doblem II.
Fiat Fiorino/Qubo
Fiat Fiorino/Qubo
Fiat Fiorino/Qubo
Fiat Fiorino/Qubo
Fiat Fiorino/Qubo
Fiat Fiorino/Qubo
Fiat Fiorino/Qubo
Fiat Fiorino/Qubo
Fiat Fiorino/Qubo
Fiat Qubo 1.4
Fiat Qubo 1.4
Fiat Qubo 1.4
Fiat Qubo 1.4
Fiat Qubo 1.4
Dělenou zadní lavicí disponují pětimístné verze, sklopená sedadla vytvoří prakticky rovnou nakládací plochu
Fiat Qubo 1.4
Fiat Qubo 1.4
Fiat Qubo 1.4
Fiat Qubo 1.4
Fiat Qubo 1.4
Fiat Qubo 1.4
Fiat Qubo 1.4
Fiat Qubo 1.4
Fiat Qubo 1.4
Fiat Qubo 1.4
Jízdně je malý Turek příjemné auto, do něhož se snadno nastupuje i hůře pohyblivým. Bohužel však většinou nedisponuje parkovacími senzory ani kamerou.
Fiat Qubo 1.4
Fiat Qubo 1.4
Fiat Qubo 1.4
Fiat Qubo 1.4
Qubo rozeznáte od fiorina pětimístnou kabinou a vzhůru výklopnými dveřmi na zádi s jednodílným oknem. Mezi bonusy konkrétní ojetiny patří tažné zařízení.
Fiat Qubo 1.4
Fiat Qubo 1.4
Fiat Qubo 1.4
Fiat Qubo 1.4
Na rozdíl od kompaktních kombi se dveře zavazadelníku vyklápějí jen kousek nad pravý úhel. Výše netřeba, jsou pod nimi téměř dva metry výšky.
Motor 1.4 8V FIRE
Fiat Qubo 1.4
Víko motorové kapoty se obejde bez hydraulických vzpěr i podpěrné tyčky. Odjišťuje se povolením pojistky mechanismu. Víko pak spadne jak dekl od kanálu.
Fiat Qubo 1.4
Auto s českým původem má dodnes k dispozici veškerou dokumentaci včetně servisní knihy a listu COC, o posledním datu údržby však svědčí starý štítek s rok přesluhujícím motorovým olejem
Fiat Qubo 1.4
Fiat Qubo 1.4
Fiat Qubo 1.4
Fiat Qubo 1.4
Fiat Qubo 1.4
Zatímco současné Doblo III vzadu nabízí výškové stahování oken, fiorino se musí spokojit s jejich podélným vyklápěním
Fiat Qubo 1.4
Fiat Qubo 1.4
Fiat Qubo 1.4
Fiat Qubo 1.4
Fiat Qubo 1.4
Ačkoliv to tak na fotografiích nevypadá, lak karoserie zřejmě dlouhodobým venkovním stáním výrazně zmatněl. Pro nárazníky a další plastové díly to však neplatí.
Fiat Qubo 1.4
Rezerva umístěná zespodu vozu patří mezi díly, na nichž se povrchová koroze podepisuje nejvíc. Přesto buďte rádi, pokud ji máte.
Bubnové brzdy na zadní nápravu dlouhodobé doporučujeme jako bezproblémové řešení. Povrchová koroze není nic estetického, ale funkčně ničemu nevadí.