Test ojetiny Honda CR-Z: Parádní stylovka! S jednou vadou…

40/60
Přehled fotografií
Zavřít
  • Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
    Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda CR-Z
    Honda CR-Z| Zdroj: Svět motorů
  • Palubní deska CR-Z je tvarována originálně a přehledně. Ve vyšších výbavách byl místo rádia k dispozici multimediální systém s dotykovým displejem.
    Palubní deska CR-Z je tvarována originálně a přehledně. Ve vyšších výbavách byl místo rádia k dispozici multimediální systém s dotykovým displejem.| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 1.5 16V i-VTEC IMA
    Motor 1.5 16V i-VTEC IMA| Zdroj: Svět motorů
  • Elektromotor je v hybridním systému IMA integrován přímo mezi spalovací motor a převodovku. Jako samostatný díl vyjde asi na 25 000 Kč, není však známo, že by s ním byly jakékoliv problémy.
    Elektromotor je v hybridním systému IMA integrován přímo mezi spalovací motor a převodovku. Jako samostatný díl vyjde asi na 25 000 Kč, není však známo, že by s ním byly jakékoliv problémy.| Zdroj: Svět motorů
  • Elektromotor je v hybridním systému IMA integrován přímo mezi spalovací motor a převodovku. Jako samostatný díl vyjde asi na 25 000 Kč, není však známo, že by s ním byly jakékoliv problémy.
    Elektromotor je v hybridním systému IMA integrován přímo mezi spalovací motor a převodovku. Jako samostatný díl vyjde asi na 25 000 Kč, není však známo, že by s ním byly jakékoliv problémy.| Zdroj: Svět motorů
  • CR-Z se v Evropě nabízelo pouze s manuální převodovkou, na jiných trzích však byla k dispozici také skříň CVT. Na trhu ojetin se vůbec nevyskytuje.
    CR-Z se v Evropě nabízelo pouze s manuální převodovkou, na jiných trzích však byla k dispozici také skříň CVT. Na trhu ojetin se vůbec nevyskytuje.| Zdroj: Svět motorů
  • CR-Z se v Evropě nabízelo pouze s manuální převodovkou, na jiných trzích však byla k dispozici také skříň CVT. Na trhu ojetin se vůbec nevyskytuje.
    CR-Z se v Evropě nabízelo pouze s manuální převodovkou, na jiných trzích však byla k dispozici také skříň CVT. Na trhu ojetin se vůbec nevyskytuje.| Zdroj: Svět motorů
  • Oranžový kabel slouží hybridnímu systému a i přes umístění na podvozku s ním nebývají problémy
    Oranžový kabel slouží hybridnímu systému a i přes umístění na podvozku s ním nebývají problémy| Zdroj: Svět motorů
  • Trakční akumulátor o váze 22 kg je uložen v zadní části auta pod podlahou kufru
    Trakční akumulátor o váze 22 kg je uložen v zadní části auta pod podlahou kufru| Zdroj: Svět motorů
  • Honda CR-Z
    Honda CR-Z| Zdroj: Svět motorů
  • Silnější verze jsme se nikdy nedočkali, a to ani přes existenci nespočtu konceptů či sportovních verzí. Jedinou výjimku tvořil japonský trh. Sportovní divize Hondy nazvaná Mugen totiž nabídla limitovanou edici 300 kusů CR-Z Mugen RZ s přeplňováním, které zvýšilo výkon spalovacího motoru na 115 kW. Upravený vůz navíc dostal další doplňky včetně přerostlého spoileru na víku kufru.
    Silnější verze jsme se nikdy nedočkali, a to ani přes existenci nespočtu konceptů či sportovních verzí. Jedinou výjimku tvořil japonský trh. Sportovní divize Hondy nazvaná Mugen totiž nabídla limitovanou edici 300 kusů CR-Z Mugen RZ s přeplňováním, které zvýšilo výkon spalovacího motoru na 115 kW. Upravený vůz navíc dostal další doplňky včetně přerostlého spoileru na víku kufru.| Zdroj: Svět motorů
  • Silnější verze jsme se nikdy nedočkali, a to ani přes existenci nespočtu konceptů či sportovních verzí. Jedinou výjimku tvořil japonský trh. Sportovní divize Hondy nazvaná Mugen totiž nabídla limitovanou edici 300 kusů CR-Z Mugen RZ s přeplňováním, které zvýšilo výkon spalovacího motoru na 115 kW. Upravený vůz navíc dostal další doplňky včetně přerostlého spoileru na víku kufru.
    Silnější verze jsme se nikdy nedočkali, a to ani přes existenci nespočtu konceptů či sportovních verzí. Jedinou výjimku tvořil japonský trh. Sportovní divize Hondy nazvaná Mugen totiž nabídla limitovanou edici 300 kusů CR-Z Mugen RZ s přeplňováním, které zvýšilo výkon spalovacího motoru na 115 kW. Upravený vůz navíc dostal další doplňky včetně přerostlého spoileru na víku kufru.| Zdroj: Svět motorů
  • Výhled dozadu je na CR-Z značně ztížen jak tvarem zádě s tlustými sloupky C, tak rozdělením okna na dva kusy příčníkem přesně ve výši očí
    Výhled dozadu je na CR-Z značně ztížen jak tvarem zádě s tlustými sloupky C, tak rozdělením okna na dva kusy příčníkem přesně ve výši očí| Zdroj: Svět motorů
  • Honda CR-Z
    Honda CR-Z| Zdroj: Svět motorů
  • Honda CR-Z
    Honda CR-Z| Zdroj: Svět motorů
  • Honda CR-X první generace (1983–1987)
    Honda CR-X první generace (1983–1987)| Zdroj: Svět motorů
  • Honda CR-X druhé generace (1987-1991)
    Honda CR-X druhé generace (1987-1991)| Zdroj: Svět motorů
  • Honda CR-X del Sol (1992–1998)
    Honda CR-X del Sol (1992–1998)| Zdroj: Svět motorů
  • Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
    Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
    Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
    Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
    Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
    Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Tvrdé plasty a trochu zastaralé tvary mohou dnes působit lacině, rozložení palubní desky nám přijde ergonomické. Ani po devíti letech se zde nestihly projevit žádné neduhy jako vrzání.
    Tvrdé plasty a trochu zastaralé tvary mohou dnes působit lacině, rozložení palubní desky nám přijde ergonomické. Ani po devíti letech se zde nestihly projevit žádné neduhy jako vrzání.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
    Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
    Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
    Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
    Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
    Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
    Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
    Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • V přihrádce před spolujezdcem se nachází zdířka USB, sloužící k připojení mobilu
    V přihrádce před spolujezdcem se nachází zdířka USB, sloužící k připojení mobilu| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Sedačky CR-Z jsou sportovní s příjemným bočním vedením a sedí se v nich pořádně nízko. Ani přes světlé čalounění v testovaném kusu nenesou známky opotřebení.
    Sedačky CR-Z jsou sportovní s příjemným bočním vedením a sedí se v nich pořádně nízko. Ani přes světlé čalounění v testovaném kusu nenesou známky opotřebení.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zadní sedačky jsou v CR-Z jen nouzové a pohodlně se na nich usadí maximálně dítě. V americké verzi dokonce nebyly vůbec.
    Zadní sedačky jsou v CR-Z jen nouzové a pohodlně se na nich usadí maximálně dítě. V americké verzi dokonce nebyly vůbec.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
    Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
    Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
    Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
    Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
    Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
    Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
    Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
    Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
    Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
    Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
    Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
    Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
    Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Základních 225 litrů lze zvýšit sklopením zadních sedaček na 401 litrů.
    Základních 225 litrů lze zvýšit sklopením zadních sedaček na 401 litrů.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Umístění baterie pod podlahou kufru se podepsalo na malém objemu.
    Umístění baterie pod podlahou kufru se podepsalo na malém objemu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pod podlahu se ovšem vměstnala ještě dojezdová rezerva.
    Pod podlahu se ovšem vměstnala ještě dojezdová rezerva.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Motor nepotěší výkonem ani projevem, je ale naprosto spolehlivý. V testovaném kuse se navíc ještě nestihl ani pořádně projet.
    Motor nepotěší výkonem ani projevem, je ale naprosto spolehlivý. V testovaném kuse se navíc ještě nestihl ani pořádně projet.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
    Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
    Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
    Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
    Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
    Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
    Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Brzdy si CR-Z chrání elektromotorem. Ten při každém zpomalování pomáhá brzdit a získanou energii ukládá do baterie. A vzhledem k malému nájezdu nenacházíme opotřebení ani na komponentech zavěšení.
    Brzdy si CR-Z chrání elektromotorem. Ten při každém zpomalování pomáhá brzdit a získanou energii ukládá do baterie. A vzhledem k malému nájezdu nenacházíme opotřebení ani na komponentech zavěšení.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • V servisu jsme auto dali na zvedák a pohled na podvozek nás nepřekvapil. Vše je naprosto čisté a netknuté, nikde ani náznak povrchové koroze.
    V servisu jsme auto dali na zvedák a pohled na podvozek nás nepřekvapil. Vše je naprosto čisté a netknuté, nikde ani náznak povrchové koroze.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
Honda CR-Z
Palubní deska CR-Z je tvarována originálně a přehledně. Ve vyšších výbavách byl místo rádia k dispozici multimediální systém s dotykovým displejem.
Motor 1.5 16V i-VTEC IMA
Elektromotor je v hybridním systému IMA integrován přímo mezi spalovací motor a převodovku. Jako samostatný díl vyjde asi na 25 000 Kč, není však známo, že by s ním byly jakékoliv problémy.
Elektromotor je v hybridním systému IMA integrován přímo mezi spalovací motor a převodovku. Jako samostatný díl vyjde asi na 25 000 Kč, není však známo, že by s ním byly jakékoliv problémy.
CR-Z se v Evropě nabízelo pouze s manuální převodovkou, na jiných trzích však byla k dispozici také skříň CVT. Na trhu ojetin se vůbec nevyskytuje.
CR-Z se v Evropě nabízelo pouze s manuální převodovkou, na jiných trzích však byla k dispozici také skříň CVT. Na trhu ojetin se vůbec nevyskytuje.
Oranžový kabel slouží hybridnímu systému a i přes umístění na podvozku s ním nebývají problémy
Trakční akumulátor o váze 22 kg je uložen v zadní části auta pod podlahou kufru
Honda CR-Z
Silnější verze jsme se nikdy nedočkali, a to ani přes existenci nespočtu konceptů či sportovních verzí. Jedinou výjimku tvořil japonský trh. Sportovní divize Hondy nazvaná Mugen totiž nabídla limitovanou edici 300 kusů CR-Z Mugen RZ s přeplňováním, které zvýšilo výkon spalovacího motoru na 115 kW. Upravený vůz navíc dostal další doplňky včetně přerostlého spoileru na víku kufru.
Silnější verze jsme se nikdy nedočkali, a to ani přes existenci nespočtu konceptů či sportovních verzí. Jedinou výjimku tvořil japonský trh. Sportovní divize Hondy nazvaná Mugen totiž nabídla limitovanou edici 300 kusů CR-Z Mugen RZ s přeplňováním, které zvýšilo výkon spalovacího motoru na 115 kW. Upravený vůz navíc dostal další doplňky včetně přerostlého spoileru na víku kufru.
Výhled dozadu je na CR-Z značně ztížen jak tvarem zádě s tlustými sloupky C, tak rozdělením okna na dva kusy příčníkem přesně ve výši očí
Honda CR-Z
Honda CR-Z
Honda CR-X první generace (1983–1987)
Honda CR-X druhé generace (1987-1991)
Honda CR-X del Sol (1992–1998)
Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
Tvrdé plasty a trochu zastaralé tvary mohou dnes působit lacině, rozložení palubní desky nám přijde ergonomické. Ani po devíti letech se zde nestihly projevit žádné neduhy jako vrzání.
Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
V přihrádce před spolujezdcem se nachází zdířka USB, sloužící k připojení mobilu
Sedačky CR-Z jsou sportovní s příjemným bočním vedením a sedí se v nich pořádně nízko. Ani přes světlé čalounění v testovaném kusu nenesou známky opotřebení.
Zadní sedačky jsou v CR-Z jen nouzové a pohodlně se na nich usadí maximálně dítě. V americké verzi dokonce nebyly vůbec.
Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
Základních 225 litrů lze zvýšit sklopením zadních sedaček na 401 litrů.
Umístění baterie pod podlahou kufru se podepsalo na malém objemu.
Pod podlahu se ovšem vměstnala ještě dojezdová rezerva.
Motor nepotěší výkonem ani projevem, je ale naprosto spolehlivý. V testovaném kuse se navíc ještě nestihl ani pořádně projet.
Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
Honda CR-Z 1.5 IMA (91 kW)
Brzdy si CR-Z chrání elektromotorem. Ten při každém zpomalování pomáhá brzdit a získanou energii ukládá do baterie. A vzhledem k malému nájezdu nenacházíme opotřebení ani na komponentech zavěšení.
V servisu jsme auto dali na zvedák a pohled na podvozek nás nepřekvapil. Vše je naprosto čisté a netknuté, nikde ani náznak povrchové koroze.