Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI – Další úroveň přiblížení

2/114
Zavřít
  • Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Interiér je z větší části sdílený s dalšími třemi sourozenci, liší se pouze design volantu, který odkazuje na jiné modely Opelu a analogový přístrojový štít s malým displejem, který je velmi přehledný. Ovládání světel otočným ovladačem pod volantem se dá používat i poslepu.
    Interiér je z větší části sdílený s dalšími třemi sourozenci, liší se pouze design volantu, který odkazuje na jiné modely Opelu a analogový přístrojový štít s malým displejem, který je velmi přehledný. Ovládání světel otočným ovladačem pod volantem se dá používat i poslepu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Multimediální systém je stejný napříč všemi vozy od PSA a začíná už působit zastarale, jak grafi kou a rychlostí, tak nabídkou funkcí.
    Multimediální systém je stejný napříč všemi vozy od PSA a začíná už působit zastarale, jak grafi kou a rychlostí, tak nabídkou funkcí.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Combu především při jízdě na dálnici schází šestý rychlostní stupeň, který by snížil hlučnost i spotřebu při vyšších rychlostech
    Combu především při jízdě na dálnici schází šestý rychlostní stupeň, který by snížil hlučnost i spotřebu při vyšších rychlostech| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Výhodou comba je panel s fyzickými tlačítky klimatizace, která se tedy nemusí řešit zbytečně přes menu na displeji. I zde se už ale většina asistentů vypíná přes hluboko schované menu. Combo stále využívá staré USB typu A, a navíc si vpředu u spolujezdce vozí standardní 230V zásuvku.
    Výhodou comba je panel s fyzickými tlačítky klimatizace, která se tedy nemusí řešit zbytečně přes menu na displeji. I zde se už ale většina asistentů vypíná přes hluboko schované menu. Combo stále využívá staré USB typu A, a navíc si vpředu u spolujezdce vozí standardní 230V zásuvku.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Velmi se nám zamlouvá také rozměrná skříňka nad volantem.
    Velmi se nám zamlouvá také rozměrná skříňka nad volantem.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Combo má před spolujezdcem hned dvě odkládací skříňky, navíc dost velké, plus přihrádku a na palubce také místo pro nápoj.
    Combo má před spolujezdcem hned dvě odkládací skříňky, navíc dost velké, plus přihrádku a na palubce také místo pro nápoj.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pozice za volantem je zvýšená a spolu s vysoko posazenou převodovkou působí dodávkově, výhled ven je skvělý i přes širší sloupky.
    Pozice za volantem je zvýšená a spolu s vysoko posazenou převodovkou působí dodávkově, výhled ven je skvělý i přes širší sloupky.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Všechna tři místa vzadu jsou plnohodnotná a ani osoba cestující uprostřed nebude na dlouhých trasách strádat, středový tunel do nohou vůbec nezasahuje.
    Všechna tři místa vzadu jsou plnohodnotná a ani osoba cestující uprostřed nebude na dlouhých trasách strádat, středový tunel do nohou vůbec nezasahuje.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Druhá řada sedaček jde sklopit do téměř vodorovné polohy, výsledná plocha je skoro beze schodu, úplně vymontovat sedačky však nejde.
    Druhá řada sedaček jde sklopit do téměř vodorovné polohy, výsledná plocha je skoro beze schodu, úplně vymontovat sedačky však nejde.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Samozřejmostí je odkládací prostor pod stropem vpředu, který ale neomezuje prostor na hlavu.
    Samozřejmostí je odkládací prostor pod stropem vpředu, který ale neomezuje prostor na hlavu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • O něco měkčí nastavení podvozku znamená větší náklony do zatáček, řízení zde není tak přesné jako u caddy, stále ale velmi blízké osobním vozům
    O něco měkčí nastavení podvozku znamená větší náklony do zatáček, řízení zde není tak přesné jako u caddy, stále ale velmi blízké osobním vozům| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pneumatiky v testu: Fortune Snowfun FSR901 205/60 R16
    Pneumatiky v testu: Fortune Snowfun FSR901 205/60 R16| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • V pětimístném provedení má kufr comba objem 597 litrů, pravidelný tvar bez zasahujících podběhů a po stranách zůstávají odkládací přihrádky pro případnou třetí řadu sedaček.
    V pětimístném provedení má kufr comba objem 597 litrů, pravidelný tvar bez zasahujících podběhů a po stranách zůstávají odkládací přihrádky pro případnou třetí řadu sedaček.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kapota je u comba velmi krátká a motor utopený hluboko v prostoru, který je zepředu ohrazen vysokým nárazníkem
    Kapota je u comba velmi krátká a motor utopený hluboko v prostoru, který je zepředu ohrazen vysokým nárazníkem| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Combo 1.5 CDTI
    Opel Combo 1.5 CDTI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Přístrojový štít je v základní verzi analogový s malým displejem a velmi přehledný, ovládání světel už je řešeno dotykovou ploškou.
    Přístrojový štít je v základní verzi analogový s malým displejem a velmi přehledný, ovládání světel už je řešeno dotykovou ploškou.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • V caddy pokračuje přístrojová deska trend z osobních modelů, displej multimediálního systému schovává pod matný plast protáhlý až k oknu.
    V caddy pokračuje přístrojová deska trend z osobních modelů, displej multimediálního systému schovává pod matný plast protáhlý až k oknu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Multimediální systém caddy působí moderně i v menší obrazovce o úhlopříčce 6,5“ a je zde velmi rychlý i po nastartování, což bývá problém u mnoha vozů koncernu VW.
    Multimediální systém caddy působí moderně i v menší obrazovce o úhlopříčce 6,5“ a je zde velmi rychlý i po nastartování, což bývá problém u mnoha vozů koncernu VW.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Klimatizace i například vyhřívání sedaček se už řeší pouze přes displej, díky rychlosti systému to zde ale není až takový problém. Stejně jako další vozy koncernu už i caddy přešel pouze na konektory USB typu C.
    Klimatizace i například vyhřívání sedaček se už řeší pouze přes displej, díky rychlosti systému to zde ale není až takový problém. Stejně jako další vozy koncernu už i caddy přešel pouze na konektory USB typu C.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • U caddy je šest stupňů standardem už od úplného základu, i přes totožný výkon umožňuje převodovka autem jezdit dynamičtěji, než to zvládá konkurent
    U caddy je šest stupňů standardem už od úplného základu, i přes totožný výkon umožňuje převodovka autem jezdit dynamičtěji, než to zvládá konkurent| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vpředu nám pozice za volantem více připomíná osobní vozy, výhled ven je ale také díky nižší přídi skvělý.
    Vpředu nám pozice za volantem více připomíná osobní vozy, výhled ven je ale také díky nižší přídi skvělý.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vzadu se sedí citelněji výše, také zde jsou všechna tři místa plnohodnotná a prostoru dostatek i pro vyšší osoby.
    Vzadu se sedí citelněji výše, také zde jsou všechna tři místa plnohodnotná a prostoru dostatek i pro vyšší osoby.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Také zde jsou další prostory pod stropem, avšak už trochu omezují místo na hlavu.
    Také zde jsou další prostory pod stropem, avšak už trochu omezují místo na hlavu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Caddy si musí vystačit s jednou velkou skříňkou před spolujezdcem a několika šikovnými odkládacími prostory na vrchu palubky, praktičtější nám ale přijde combo.
    Caddy si musí vystačit s jednou velkou skříňkou před spolujezdcem a několika šikovnými odkládacími prostory na vrchu palubky, praktičtější nám ale přijde combo.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Navzdory výšce se caddy moc nenaklání, drží stopu a přesností řízení se blíží osobním vozům. Stabilizační systém zasahuje ve správný čas i míře.
    Navzdory výšce se caddy moc nenaklání, drží stopu a přesností řízení se blíží osobním vozům. Stabilizační systém zasahuje ve správný čas i míře.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pneumatiky v testu: Continental ContiWinterContact 205/60 R16
    Pneumatiky v testu: Continental ContiWinterContact 205/60 R16| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Také caddy se v pětimístné konfi guraci chlubí obrovským kufrem o kapacitě 760 litrů a kolmými stěnami s odkládacími přihrádkami. Sedačky ve druhé řadě ale umožňují dvě konfi gurace zvětšující objem. Lze totiž buď překlopit sedáky dopředu, nebo úplně vyjmout ven. V případě dvojité lavice na levé straně vozu je to už ale spíše operace pro dvě osoby.
    Také caddy se v pětimístné konfi guraci chlubí obrovským kufrem o kapacitě 760 litrů a kolmými stěnami s odkládacími přihrádkami. Sedačky ve druhé řadě ale umožňují dvě konfi gurace zvětšující objem. Lze totiž buď překlopit sedáky dopředu, nebo úplně vyjmout ven. V případě dvojité lavice na levé straně vozu je to už ale spíše operace pro dvě osoby.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Motorový prostor je podstatně lépe přístupný v caddy, které má velkou kapotu zasahující až po světla a samotná jednotka není tak hluboko v prostoru
    Motorový prostor je podstatně lépe přístupný v caddy, které má velkou kapotu zasahující až po světla a samotná jednotka není tak hluboko v prostoru| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Caddy 2.0 TDI
    Volkswagen Caddy 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Opel Combo 1.5 CDTI
Opel Combo 1.5 CDTI
Interiér je z větší části sdílený s dalšími třemi sourozenci, liší se pouze design volantu, který odkazuje na jiné modely Opelu a analogový přístrojový štít s malým displejem, který je velmi přehledný. Ovládání světel otočným ovladačem pod volantem se dá používat i poslepu.
Opel Combo 1.5 CDTI
Multimediální systém je stejný napříč všemi vozy od PSA a začíná už působit zastarale, jak grafi kou a rychlostí, tak nabídkou funkcí.
Opel Combo 1.5 CDTI
Combu především při jízdě na dálnici schází šestý rychlostní stupeň, který by snížil hlučnost i spotřebu při vyšších rychlostech
Opel Combo 1.5 CDTI
Výhodou comba je panel s fyzickými tlačítky klimatizace, která se tedy nemusí řešit zbytečně přes menu na displeji. I zde se už ale většina asistentů vypíná přes hluboko schované menu. Combo stále využívá staré USB typu A, a navíc si vpředu u spolujezdce vozí standardní 230V zásuvku.
Opel Combo 1.5 CDTI
Opel Combo 1.5 CDTI
Velmi se nám zamlouvá také rozměrná skříňka nad volantem.
Combo má před spolujezdcem hned dvě odkládací skříňky, navíc dost velké, plus přihrádku a na palubce také místo pro nápoj.
Opel Combo 1.5 CDTI
Pozice za volantem je zvýšená a spolu s vysoko posazenou převodovkou působí dodávkově, výhled ven je skvělý i přes širší sloupky.
Všechna tři místa vzadu jsou plnohodnotná a ani osoba cestující uprostřed nebude na dlouhých trasách strádat, středový tunel do nohou vůbec nezasahuje.
Opel Combo 1.5 CDTI
Opel Combo 1.5 CDTI
Druhá řada sedaček jde sklopit do téměř vodorovné polohy, výsledná plocha je skoro beze schodu, úplně vymontovat sedačky však nejde.
Opel Combo 1.5 CDTI
Samozřejmostí je odkládací prostor pod stropem vpředu, který ale neomezuje prostor na hlavu.
Opel Combo 1.5 CDTI
Opel Combo 1.5 CDTI
Opel Combo 1.5 CDTI
Opel Combo 1.5 CDTI
Opel Combo 1.5 CDTI
O něco měkčí nastavení podvozku znamená větší náklony do zatáček, řízení zde není tak přesné jako u caddy, stále ale velmi blízké osobním vozům
Opel Combo 1.5 CDTI
Pneumatiky v testu: Fortune Snowfun FSR901 205/60 R16
Opel Combo 1.5 CDTI
Opel Combo 1.5 CDTI
Opel Combo 1.5 CDTI
Opel Combo 1.5 CDTI
Opel Combo 1.5 CDTI
Opel Combo 1.5 CDTI
V pětimístném provedení má kufr comba objem 597 litrů, pravidelný tvar bez zasahujících podběhů a po stranách zůstávají odkládací přihrádky pro případnou třetí řadu sedaček.
Opel Combo 1.5 CDTI
Opel Combo 1.5 CDTI
Opel Combo 1.5 CDTI
Opel Combo 1.5 CDTI
Opel Combo 1.5 CDTI
Kapota je u comba velmi krátká a motor utopený hluboko v prostoru, který je zepředu ohrazen vysokým nárazníkem
Opel Combo 1.5 CDTI
Opel Combo 1.5 CDTI
Opel Combo 1.5 CDTI
Opel Combo 1.5 CDTI
Opel Combo 1.5 CDTI
Opel Combo 1.5 CDTI
Opel Combo 1.5 CDTI
Opel Combo 1.5 CDTI
Přístrojový štít je v základní verzi analogový s malým displejem a velmi přehledný, ovládání světel už je řešeno dotykovou ploškou.
V caddy pokračuje přístrojová deska trend z osobních modelů, displej multimediálního systému schovává pod matný plast protáhlý až k oknu.
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Multimediální systém caddy působí moderně i v menší obrazovce o úhlopříčce 6,5“ a je zde velmi rychlý i po nastartování, což bývá problém u mnoha vozů koncernu VW.
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Klimatizace i například vyhřívání sedaček se už řeší pouze přes displej, díky rychlosti systému to zde ale není až takový problém. Stejně jako další vozy koncernu už i caddy přešel pouze na konektory USB typu C.
U caddy je šest stupňů standardem už od úplného základu, i přes totožný výkon umožňuje převodovka autem jezdit dynamičtěji, než to zvládá konkurent
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Vpředu nám pozice za volantem více připomíná osobní vozy, výhled ven je ale také díky nižší přídi skvělý.
Vzadu se sedí citelněji výše, také zde jsou všechna tři místa plnohodnotná a prostoru dostatek i pro vyšší osoby.
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Také zde jsou další prostory pod stropem, avšak už trochu omezují místo na hlavu.
Caddy si musí vystačit s jednou velkou skříňkou před spolujezdcem a několika šikovnými odkládacími prostory na vrchu palubky, praktičtější nám ale přijde combo.
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Navzdory výšce se caddy moc nenaklání, drží stopu a přesností řízení se blíží osobním vozům. Stabilizační systém zasahuje ve správný čas i míře.
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Pneumatiky v testu: Continental ContiWinterContact 205/60 R16
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Také caddy se v pětimístné konfi guraci chlubí obrovským kufrem o kapacitě 760 litrů a kolmými stěnami s odkládacími přihrádkami. Sedačky ve druhé řadě ale umožňují dvě konfi gurace zvětšující objem. Lze totiž buď překlopit sedáky dopředu, nebo úplně vyjmout ven. V případě dvojité lavice na levé straně vozu je to už ale spíše operace pro dvě osoby.
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Motorový prostor je podstatně lépe přístupný v caddy, které má velkou kapotu zasahující až po světla a samotná jednotka není tak hluboko v prostoru
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
Volkswagen Caddy 2.0 TDI