Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI – Další úroveň přiblížení
70
/
114
Prohlédnout znovu
Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI – Další úroveň přiblížení
Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Interiér je z větší části sdílený s dalšími třemi sourozenci, liší se pouze design volantu, který odkazuje na jiné modely Opelu a analogový přístrojový štít s malým displejem, který je velmi přehledný. Ovládání světel otočným ovladačem pod volantem se dá používat i poslepu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Multimediální systém je stejný napříč všemi vozy od PSA a začíná už působit zastarale, jak grafi kou a rychlostí, tak nabídkou funkcí.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Combu především při jízdě na dálnici schází šestý rychlostní stupeň, který by snížil hlučnost i spotřebu při vyšších rychlostech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Výhodou comba je panel s fyzickými tlačítky klimatizace, která se tedy nemusí řešit zbytečně přes menu na displeji. I zde se už ale většina asistentů vypíná přes hluboko schované menu. Combo stále využívá staré USB typu A, a navíc si vpředu u spolujezdce vozí standardní 230V zásuvku.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Velmi se nám zamlouvá také rozměrná skříňka nad volantem.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Combo má před spolujezdcem hned dvě odkládací skříňky, navíc dost velké, plus přihrádku a na palubce také místo pro nápoj.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pozice za volantem je zvýšená a spolu s vysoko posazenou převodovkou působí dodávkově, výhled ven je skvělý i přes širší sloupky.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Všechna tři místa vzadu jsou plnohodnotná a ani osoba cestující uprostřed nebude na dlouhých trasách strádat, středový tunel do nohou vůbec nezasahuje.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Druhá řada sedaček jde sklopit do téměř vodorovné polohy, výsledná plocha je skoro beze schodu, úplně vymontovat sedačky však nejde.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Samozřejmostí je odkládací prostor pod stropem vpředu, který ale neomezuje prostor na hlavu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
O něco měkčí nastavení podvozku znamená větší náklony do zatáček, řízení zde není tak přesné jako u caddy, stále ale velmi blízké osobním vozům
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Fortune Snowfun FSR901 205/60 R16
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
V pětimístném provedení má kufr comba objem 597 litrů, pravidelný tvar bez zasahujících podběhů a po stranách zůstávají odkládací přihrádky pro případnou třetí řadu sedaček.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kapota je u comba velmi krátká a motor utopený hluboko v prostoru, který je zepředu ohrazen vysokým nárazníkem
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přístrojový štít je v základní verzi analogový s malým displejem a velmi přehledný, ovládání světel už je řešeno dotykovou ploškou.
|
Svět motorů/Petr Homolka
V caddy pokračuje přístrojová deska trend z osobních modelů, displej multimediálního systému schovává pod matný plast protáhlý až k oknu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Multimediální systém caddy působí moderně i v menší obrazovce o úhlopříčce 6,5“ a je zde velmi rychlý i po nastartování, což bývá problém u mnoha vozů koncernu VW.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Klimatizace i například vyhřívání sedaček se už řeší pouze přes displej, díky rychlosti systému to zde ale není až takový problém. Stejně jako další vozy koncernu už i caddy přešel pouze na konektory USB typu C.
|
Svět motorů/Petr Homolka
U caddy je šest stupňů standardem už od úplného základu, i přes totožný výkon umožňuje převodovka autem jezdit dynamičtěji, než to zvládá konkurent
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vpředu nám pozice za volantem více připomíná osobní vozy, výhled ven je ale také díky nižší přídi skvělý.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vzadu se sedí citelněji výše, také zde jsou všechna tři místa plnohodnotná a prostoru dostatek i pro vyšší osoby.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Také zde jsou další prostory pod stropem, avšak už trochu omezují místo na hlavu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Caddy si musí vystačit s jednou velkou skříňkou před spolujezdcem a několika šikovnými odkládacími prostory na vrchu palubky, praktičtější nám ale přijde combo.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Navzdory výšce se caddy moc nenaklání, drží stopu a přesností řízení se blíží osobním vozům. Stabilizační systém zasahuje ve správný čas i míře.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Continental ContiWinterContact 205/60 R16
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Také caddy se v pětimístné konfi guraci chlubí obrovským kufrem o kapacitě 760 litrů a kolmými stěnami s odkládacími přihrádkami. Sedačky ve druhé řadě ale umožňují dvě konfi gurace zvětšující objem. Lze totiž buď překlopit sedáky dopředu, nebo úplně vyjmout ven. V případě dvojité lavice na levé straně vozu je to už ale spíše operace pro dvě osoby.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Motorový prostor je podstatně lépe přístupný v caddy, které má velkou kapotu zasahující až po světla a samotná jednotka není tak hluboko v prostoru
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1