Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI – Další úroveň přiblížení
82
/
114
Prohlédnout znovu
Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI – Další úroveň přiblížení
Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Interiér je z větší části sdílený s dalšími třemi sourozenci, liší se pouze design volantu, který odkazuje na jiné modely Opelu a analogový přístrojový štít s malým displejem, který je velmi přehledný. Ovládání světel otočným ovladačem pod volantem se dá používat i poslepu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Multimediální systém je stejný napříč všemi vozy od PSA a začíná už působit zastarale, jak grafi kou a rychlostí, tak nabídkou funkcí.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Combu především při jízdě na dálnici schází šestý rychlostní stupeň, který by snížil hlučnost i spotřebu při vyšších rychlostech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Výhodou comba je panel s fyzickými tlačítky klimatizace, která se tedy nemusí řešit zbytečně přes menu na displeji. I zde se už ale většina asistentů vypíná přes hluboko schované menu. Combo stále využívá staré USB typu A, a navíc si vpředu u spolujezdce vozí standardní 230V zásuvku.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Velmi se nám zamlouvá také rozměrná skříňka nad volantem.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Combo má před spolujezdcem hned dvě odkládací skříňky, navíc dost velké, plus přihrádku a na palubce také místo pro nápoj.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pozice za volantem je zvýšená a spolu s vysoko posazenou převodovkou působí dodávkově, výhled ven je skvělý i přes širší sloupky.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Všechna tři místa vzadu jsou plnohodnotná a ani osoba cestující uprostřed nebude na dlouhých trasách strádat, středový tunel do nohou vůbec nezasahuje.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Druhá řada sedaček jde sklopit do téměř vodorovné polohy, výsledná plocha je skoro beze schodu, úplně vymontovat sedačky však nejde.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Samozřejmostí je odkládací prostor pod stropem vpředu, který ale neomezuje prostor na hlavu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
O něco měkčí nastavení podvozku znamená větší náklony do zatáček, řízení zde není tak přesné jako u caddy, stále ale velmi blízké osobním vozům
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Fortune Snowfun FSR901 205/60 R16
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
V pětimístném provedení má kufr comba objem 597 litrů, pravidelný tvar bez zasahujících podběhů a po stranách zůstávají odkládací přihrádky pro případnou třetí řadu sedaček.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kapota je u comba velmi krátká a motor utopený hluboko v prostoru, který je zepředu ohrazen vysokým nárazníkem
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Combo 1.5 CDTI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přístrojový štít je v základní verzi analogový s malým displejem a velmi přehledný, ovládání světel už je řešeno dotykovou ploškou.
|
Svět motorů/Petr Homolka
V caddy pokračuje přístrojová deska trend z osobních modelů, displej multimediálního systému schovává pod matný plast protáhlý až k oknu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Multimediální systém caddy působí moderně i v menší obrazovce o úhlopříčce 6,5“ a je zde velmi rychlý i po nastartování, což bývá problém u mnoha vozů koncernu VW.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Klimatizace i například vyhřívání sedaček se už řeší pouze přes displej, díky rychlosti systému to zde ale není až takový problém. Stejně jako další vozy koncernu už i caddy přešel pouze na konektory USB typu C.
|
Svět motorů/Petr Homolka
U caddy je šest stupňů standardem už od úplného základu, i přes totožný výkon umožňuje převodovka autem jezdit dynamičtěji, než to zvládá konkurent
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vpředu nám pozice za volantem více připomíná osobní vozy, výhled ven je ale také díky nižší přídi skvělý.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vzadu se sedí citelněji výše, také zde jsou všechna tři místa plnohodnotná a prostoru dostatek i pro vyšší osoby.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Také zde jsou další prostory pod stropem, avšak už trochu omezují místo na hlavu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Caddy si musí vystačit s jednou velkou skříňkou před spolujezdcem a několika šikovnými odkládacími prostory na vrchu palubky, praktičtější nám ale přijde combo.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Navzdory výšce se caddy moc nenaklání, drží stopu a přesností řízení se blíží osobním vozům. Stabilizační systém zasahuje ve správný čas i míře.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Continental ContiWinterContact 205/60 R16
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Také caddy se v pětimístné konfi guraci chlubí obrovským kufrem o kapacitě 760 litrů a kolmými stěnami s odkládacími přihrádkami. Sedačky ve druhé řadě ale umožňují dvě konfi gurace zvětšující objem. Lze totiž buď překlopit sedáky dopředu, nebo úplně vyjmout ven. V případě dvojité lavice na levé straně vozu je to už ale spíše operace pro dvě osoby.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Motorový prostor je podstatně lépe přístupný v caddy, které má velkou kapotu zasahující až po světla a samotná jednotka není tak hluboko v prostoru
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu