Peugeot 208 1.2/60 kW – Pozor si dejte hlavně na řazení a podvozek|
Zdroj: acz
V 208 ční kaplička z přístrojové desky a řidič z ní odečítá pohledem nad maličkým volantem. Každý z redaktorů si šteloval volant jinak, kus jeho věnce ale ve výhledu překážel téměř všem.|
Zdroj: acz
Peugeot 208|
Zdroj: acz
Peugeot 208|
Zdroj: acz
Dlouho jsme si zvykali na tvarově roztříštěnou přístrojovku.|
Zdroj: acz
Rádio, budíky i volant z ní nezvykle vyčnívají. Materiály a zpracování jsou na vysoké úrovni, středobodem je velká dotyková obrazovka uprostřed, připomínající módní tablety.|
Zdroj: acz
Peugeot 208|
Zdroj: acz
Peugeot 208|
Zdroj: acz
Peugeot 208|
Zdroj: acz
Peugeot nabízí dostatek místa pro nohy, 172 cm vysokému fi gurantovi zbývá na kolena ještě 13 cm, což je parádní údaj|
Zdroj: acz
Hodí se hned dva vstupy USB, třeba když chcete z jednoho poslouchat hudbu a z druhého dobíjet telefon.|
Zdroj: acz
Slot pro CD se musel odstěhovat do přihrádky před spolujezdce.|
Zdroj: acz
Po roce jsme se dostali na 34 208 kilometrů. S 208 na konci stylový stav tachometru, co říkáte?|
Zdroj: acz
Vyšplhat na české hory: tento cíl plnil peugeot celý rok. I když pojetím městské auto, musel zvládat všechny cesty.|
Zdroj: acz
Téměř žádné z dlouhodobě testovaných aut nechybělo na Velké ceně motocyklů v Brně. Podíval se tam i Peugeot 208.|
Zdroj: acz
Vojenské muzeum v Lešanech a s 208 celá redakce. Přijeli jsme se sem fotit s tankem do silvestrovského vydání.|
Zdroj: acz
Peugeot 208|
Zdroj: acz
Peugeot 208|
Zdroj: acz
Zavazadelník je dobře přístupný a využitelný|
Zdroj: acz
Řádění kun přineslo spíše estetické škody.|
Zdroj: acz
Řádění kun přineslo spíše estetické škody.|
Zdroj: acz
Řádění kun přineslo spíše estetické škody.|
Zdroj: acz
Peugeot 208|
Zdroj: acz
Klíčky jsme přebrali přímo před sídlem Peugeotu ČR od jeho generálního ředitele Joëla Gorina.|
Zdroj: acz