Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG – Umělecký dress code

7/91
Zavřít
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG – Umělecký dress code
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG – Umělecký dress code| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG
    Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG| Zdroj: acz
  • Oba modely mají páté dveře vykrojené hodně do střechy, takže nepřesahují obrys vozu a nepraštíte se o ně do hlavy. Peugeot má na nich šikovně zavěšené plato a také o centimetr nižší nákladovou hranu.
    Oba modely mají páté dveře vykrojené hodně do střechy, takže nepřesahují obrys vozu a nepraštíte se o ně do hlavy. Peugeot má na nich šikovně zavěšené plato a také o centimetr nižší nákladovou hranu.| Zdroj: acz
  • V peugeotu klasické přístroje nenajdete ani v základní výbavě Active. Možnosti zobrazení na displeji nejsou tak bohaté jako u arteonu, nám ale stejně nejvíc vyhovoval klasický styl.
    V peugeotu klasické přístroje nenajdete ani v základní výbavě Active. Možnosti zobrazení na displeji nejsou tak bohaté jako u arteonu, nám ale stejně nejvíc vyhovoval klasický styl.| Zdroj: acz
  • Peugeot 508
    Peugeot 508| Zdroj: acz
  • Peugeot 508
    Peugeot 508| Zdroj: acz
  • Peugeot 508
    Peugeot 508| Zdroj: acz
  • Peugeot 508
    Peugeot 508| Zdroj: acz
  • Zajímavý koncept s plovoucím displejem uprostřed palubní desky se nám líbí, navíc jsou obrazovka a tlačítka pod ní dobře po ruce. Chválíme i hodně odkládacích míst, schránka pod loketní opěrkou se otevírá na dvě části jako u BMW či Mercedesu.
    Zajímavý koncept s plovoucím displejem uprostřed palubní desky se nám líbí, navíc jsou obrazovka a tlačítka pod ní dobře po ruce. Chválíme i hodně odkládacích míst, schránka pod loketní opěrkou se otevírá na dvě části jako u BMW či Mercedesu.| Zdroj: acz
  • Peugeot 508
    Peugeot 508| Zdroj: acz
  • Peugeot 508
    Peugeot 508| Zdroj: acz
  • Peugeot 508
    Peugeot 508| Zdroj: acz
  • Peugeot 508
    Peugeot 508| Zdroj: acz
  • Peugeot 508
    Peugeot 508| Zdroj: acz
  • Peugeot 508
    Peugeot 508| Zdroj: acz
  • Peugeot 508
    Peugeot 508| Zdroj: acz
  • Peugeot 508
    Peugeot 508| Zdroj: acz
  • Peugeot 508
    Peugeot 508| Zdroj: acz
  • Dveřní výplně obou vozů pojmou velkou láhev, u volkswagenu je to dávno samozřejmost, u peugeotu příklon k praktičnosti chválíme.
    Dveřní výplně obou vozů pojmou velkou láhev, u volkswagenu je to dávno samozřejmost, u peugeotu příklon k praktičnosti chválíme.| Zdroj: acz
  • Podlouhlé „klávesy“ pod displejem peugeotu vypadají efektně a zjednodušují ovládání.
    Podlouhlé „klávesy“ pod displejem peugeotu vypadají efektně a zjednodušují ovládání.| Zdroj: acz
  • Bezrámová okna vypadají u obou vozů velmi efektně, u peugeotu však není dojem stoprocentní, neboť přední okna se nespouštějí zcela dolů. Vzadu to čekat nelze, však zde sjíždějí níže než ve volkswagenu.
    Bezrámová okna vypadají u obou vozů velmi efektně, u peugeotu však není dojem stoprocentní, neboť přední okna se nespouštějí zcela dolů. Vzadu to čekat nelze, však zde sjíždějí níže než ve volkswagenu.| Zdroj: acz
  • Vyšší jedinci nemají s hledáním vhodné pozice problém, chtělo by to jen výše výsuvnou opěrku hlavy. Průměrně vzrostlí lidé se však natrápí s tím, aby jim volant nezakrýval přístroje v horní části.
    Vyšší jedinci nemají s hledáním vhodné pozice problém, chtělo by to jen výše výsuvnou opěrku hlavy. Průměrně vzrostlí lidé se však natrápí s tím, aby jim volant nezakrýval přístroje v horní části.| Zdroj: acz
  • Sedadla v peugeotu jsou měkčí a výrazněji tvarovaná než ta ve volkswagenu. Ne každému však vyhoví. Celkově totiž působí stísněnějším dojmem a mají kratší opěradlo.
    Sedadla v peugeotu jsou měkčí a výrazněji tvarovaná než ta ve volkswagenu. Ne každému však vyhoví. Celkově totiž působí stísněnějším dojmem a mají kratší opěradlo.| Zdroj: acz
  • Peugeot 508
    Peugeot 508| Zdroj: acz
  • Nejslabší stránkou peugeotu je komfort vzadu, sedí se hodně s přizvednutými koleny a nárty nelze podsunout pod sedák. Pro kolena bychom si také rozhodně představovali více místa. Na delší cestě si zde moc pohodlí neužijete.
    Nejslabší stránkou peugeotu je komfort vzadu, sedí se hodně s přizvednutými koleny a nárty nelze podsunout pod sedák. Pro kolena bychom si také rozhodně představovali více místa. Na delší cestě si zde moc pohodlí neužijete.| Zdroj: acz
  • Peugeot 508
    Peugeot 508| Zdroj: acz
  • Peugeot zatáčí ochotně, projevuje se jen mírnou nedotáčivostí a chová se nezáludně. Stabilizace však zasahuje méně účinně a řidič má při vyhýbacím manévru problém vrátit se do původního směru.
    Peugeot zatáčí ochotně, projevuje se jen mírnou nedotáčivostí a chová se nezáludně. Stabilizace však zasahuje méně účinně a řidič má při vyhýbacím manévru problém vrátit se do původního směru.| Zdroj: acz
  • Peugeot 508
    Peugeot 508| Zdroj: acz
  • Peugeot 508
    Peugeot 508| Zdroj: acz
  • Peugeot 508
    Peugeot 508| Zdroj: acz
  • Peugeot 508
    Peugeot 508| Zdroj: acz
  • Peugeot 508
    Peugeot 508| Zdroj: acz
  • Peugeot 508
    Peugeot 508| Zdroj: acz
  • Peugeot 508
    Peugeot 508| Zdroj: acz
  • Peugeot 508
    Peugeot 508| Zdroj: acz
  • Peugeot 508
    Peugeot 508| Zdroj: acz
  • Peugeot 508
    Peugeot 508| Zdroj: acz
  • Prostor v peugeotu je příjemně široký, avšak o poznání kratší než ve volkswagenu. Chybí průvlak na lyže a pod podlahou může být jen lepicí sada, nebo dojezdové kolo. Méně praktický je také malý a napevno uchycený háček na tašky.
    Prostor v peugeotu je příjemně široký, avšak o poznání kratší než ve volkswagenu. Chybí průvlak na lyže a pod podlahou může být jen lepicí sada, nebo dojezdové kolo. Méně praktický je také malý a napevno uchycený háček na tašky.| Zdroj: acz
  • Motor v 508 potěší silným zátahem, tichým chodem i nízkou spotřebou pod šest litrů. Verze 120 kW plně postačí, v pružném zrychlení se silnější, 130kW jednotce vyrovná a má příjemnější nástup točivého momentu.
    Motor v 508 potěší silným zátahem, tichým chodem i nízkou spotřebou pod šest litrů. Verze 120 kW plně postačí, v pružném zrychlení se silnější, 130kW jednotce vyrovná a má příjemnější nástup točivého momentu.| Zdroj: acz
  • Peugeot 508
    Peugeot 508| Zdroj: acz
  • Peugeot 508
    Peugeot 508| Zdroj: acz
  • Pneumatiky v testu: Uniroyal MS Plus 77 215/55 R17
    Pneumatiky v testu: Uniroyal MS Plus 77 215/55 R17| Zdroj: acz
  • Peugeot 508
    Peugeot 508| Zdroj: acz
  • Displej místo přístrojů je standardem od prostřední výbavy Elegance a umožňuje zobrazení řady informací, tradičních i méně tradičních
    Displej místo přístrojů je standardem od prostřední výbavy Elegance a umožňuje zobrazení řady informací, tradičních i méně tradičních| Zdroj: acz
  • Volkswagen Arteon
    Volkswagen Arteon| Zdroj: acz
  • Volkswagen Arteon
    Volkswagen Arteon| Zdroj: acz
  • Volkswagen Arteon
    Volkswagen Arteon| Zdroj: acz
  • Volkswagen sází na tradiční tvary a rozložení ovladačů blízké passatu či octavii. Zorientujete se tu v mžiku, ale originalita chybí. Oproti peugeotu je více plastů tvrdých a odkládací prostory menší.
    Volkswagen sází na tradiční tvary a rozložení ovladačů blízké passatu či octavii. Zorientujete se tu v mžiku, ale originalita chybí. Oproti peugeotu je více plastů tvrdých a odkládací prostory menší.| Zdroj: acz
  • Volkswagen Arteon
    Volkswagen Arteon| Zdroj: acz
  • Volkswagen Arteon
    Volkswagen Arteon| Zdroj: acz
  • Volkswagen Arteon
    Volkswagen Arteon| Zdroj: acz
  • Volkswagen Arteon
    Volkswagen Arteon| Zdroj: acz
  • Volkswagen Arteon
    Volkswagen Arteon| Zdroj: acz
  • Základní 8“ navigace v arteonu si zachovává otočná tlačítka a funguje intuitivně.
    Základní 8“ navigace v arteonu si zachovává otočná tlačítka a funguje intuitivně.| Zdroj: acz
  • Volkswagen Arteon
    Volkswagen Arteon| Zdroj: acz
  • Dveřní výplně obou vozů pojmou velkou láhev, u volkswagenu je to dávno samozřejmost, u peugeotu příklon k praktičnosti chválíme.
    Dveřní výplně obou vozů pojmou velkou láhev, u volkswagenu je to dávno samozřejmost, u peugeotu příklon k praktičnosti chválíme.| Zdroj: acz
  • Plošší křesla v arteonu oceníte při delší jízdě, v zatáčkách tolik nepodrží. Univerzální kontury nicméně pojmou každou postavu.
    Plošší křesla v arteonu oceníte při delší jízdě, v zatáčkách tolik nepodrží. Univerzální kontury nicméně pojmou každou postavu.| Zdroj: acz
  • Volkswagen Arteon
    Volkswagen Arteon| Zdroj: acz
  • Subtilnější interiér volkswagenu vás neobklopuje jako ten v peugeotu. Díky konvenčním tvarům a všestranným možnostem nastavování se tu rychle uvelebí každý.
    Subtilnější interiér volkswagenu vás neobklopuje jako ten v peugeotu. Díky konvenčním tvarům a všestranným možnostem nastavování se tu rychle uvelebí každý.| Zdroj: acz
  • Arteon se v druhé řadě tváří jako o dvě třídy větší auto, rezerva před koleny láme rekordy. Na výšku však omezuje stejně jako v peugeotu střecha a většina lidí musí sklonit hlavu.
    Arteon se v druhé řadě tváří jako o dvě třídy větší auto, rezerva před koleny láme rekordy. Na výšku však omezuje stejně jako v peugeotu střecha a většina lidí musí sklonit hlavu.| Zdroj: acz
  • Volkswagen Arteon
    Volkswagen Arteon| Zdroj: acz
  • Volkswagen Arteon
    Volkswagen Arteon| Zdroj: acz
  • Volkswagen umí razantně zatočit, více se však naklání a těžká záď má tendenci rychle ustřelovat do smyku. Stabilizace přetáčivost sice následně zkrotí, avšak nedokáže ji eliminovat již v počáteční fázi.
    Volkswagen umí razantně zatočit, více se však naklání a těžká záď má tendenci rychle ustřelovat do smyku. Stabilizace přetáčivost sice následně zkrotí, avšak nedokáže ji eliminovat již v počáteční fázi.| Zdroj: acz
  • Volkswagen Arteon
    Volkswagen Arteon| Zdroj: acz
  • Volkswagen Arteon
    Volkswagen Arteon| Zdroj: acz
  • Volkswagen Arteon
    Volkswagen Arteon| Zdroj: acz
  • Volkswagen Arteon
    Volkswagen Arteon| Zdroj: acz
  • Volkswagen Arteon
    Volkswagen Arteon| Zdroj: acz
  • Volkswagen Arteon
    Volkswagen Arteon| Zdroj: acz
  • Volkswagen Arteon
    Volkswagen Arteon| Zdroj: acz
  • Volkswagen Arteon
    Volkswagen Arteon| Zdroj: acz
  • Volkswagen Arteon
    Volkswagen Arteon| Zdroj: acz
  • Volkswagen Arteon
    Volkswagen Arteon| Zdroj: acz
  • Volkswagen Arteon
    Volkswagen Arteon| Zdroj: acz
  • Volkswagen Arteon
    Volkswagen Arteon| Zdroj: acz
  • Zavazadelník volkswagenu rozměry nadchne, testovaný vůz měl plnohodnotnou rezervu, jinak by mohla být výška ještě větší. Potěší i šikovný výklopný háček na boku a možnost prostrčit dlouhé předměty loketní opěrkou.
    Zavazadelník volkswagenu rozměry nadchne, testovaný vůz měl plnohodnotnou rezervu, jinak by mohla být výška ještě větší. Potěší i šikovný výklopný háček na boku a možnost prostrčit dlouhé předměty loketní opěrkou.| Zdroj: acz
  • Volkswagen Arteon
    Volkswagen Arteon| Zdroj: acz
  • Základní dvoulitr ve volkswagenu nabízí 110 kW, má hrubší chod než agregát od PSA a také vyšší spotřebu. Dynamicky postačí, při častější jízdách po dálnici se však vyplatí uvažovat nad silnějšími verzemi 140 nebo 176 kW.
    Základní dvoulitr ve volkswagenu nabízí 110 kW, má hrubší chod než agregát od PSA a také vyšší spotřebu. Dynamicky postačí, při častější jízdách po dálnici se však vyplatí uvažovat nad silnějšími verzemi 140 nebo 176 kW.| Zdroj: acz
  • Volkswagen Arteon
    Volkswagen Arteon| Zdroj: acz
  • Volkswagen Arteon
    Volkswagen Arteon| Zdroj: acz
  • Volkswagen Arteon
    Volkswagen Arteon| Zdroj: acz
  • Pneumatiky v testu: Continental EcoContact 5 245/45 R18
    Pneumatiky v testu: Continental EcoContact 5 245/45 R18| Zdroj: acz
Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG – Umělecký dress code
Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG
Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG
Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG
Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG
Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG
Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG
Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG
Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG
Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG
Peugeot 508 2.0 BlueHDi EAT8 vs. VW Arteon 2.0 TDI DSG
Oba modely mají páté dveře vykrojené hodně do střechy, takže nepřesahují obrys vozu a nepraštíte se o ně do hlavy. Peugeot má na nich šikovně zavěšené plato a také o centimetr nižší nákladovou hranu.
V peugeotu klasické přístroje nenajdete ani v základní výbavě Active. Možnosti zobrazení na displeji nejsou tak bohaté jako u arteonu, nám ale stejně nejvíc vyhovoval klasický styl.
Peugeot 508
Peugeot 508
Peugeot 508
Peugeot 508
Zajímavý koncept s plovoucím displejem uprostřed palubní desky se nám líbí, navíc jsou obrazovka a tlačítka pod ní dobře po ruce. Chválíme i hodně odkládacích míst, schránka pod loketní opěrkou se otevírá na dvě části jako u BMW či Mercedesu.
Peugeot 508
Peugeot 508
Peugeot 508
Peugeot 508
Peugeot 508
Peugeot 508
Peugeot 508
Peugeot 508
Peugeot 508
Dveřní výplně obou vozů pojmou velkou láhev, u volkswagenu je to dávno samozřejmost, u peugeotu příklon k praktičnosti chválíme.
Podlouhlé „klávesy“ pod displejem peugeotu vypadají efektně a zjednodušují ovládání.
Bezrámová okna vypadají u obou vozů velmi efektně, u peugeotu však není dojem stoprocentní, neboť přední okna se nespouštějí zcela dolů. Vzadu to čekat nelze, však zde sjíždějí níže než ve volkswagenu.
Vyšší jedinci nemají s hledáním vhodné pozice problém, chtělo by to jen výše výsuvnou opěrku hlavy. Průměrně vzrostlí lidé se však natrápí s tím, aby jim volant nezakrýval přístroje v horní části.
Sedadla v peugeotu jsou měkčí a výrazněji tvarovaná než ta ve volkswagenu. Ne každému však vyhoví. Celkově totiž působí stísněnějším dojmem a mají kratší opěradlo.
Peugeot 508
Nejslabší stránkou peugeotu je komfort vzadu, sedí se hodně s přizvednutými koleny a nárty nelze podsunout pod sedák. Pro kolena bychom si také rozhodně představovali více místa. Na delší cestě si zde moc pohodlí neužijete.
Peugeot 508
Peugeot zatáčí ochotně, projevuje se jen mírnou nedotáčivostí a chová se nezáludně. Stabilizace však zasahuje méně účinně a řidič má při vyhýbacím manévru problém vrátit se do původního směru.
Peugeot 508
Peugeot 508
Peugeot 508
Peugeot 508
Peugeot 508
Peugeot 508
Peugeot 508
Peugeot 508
Peugeot 508
Peugeot 508
Prostor v peugeotu je příjemně široký, avšak o poznání kratší než ve volkswagenu. Chybí průvlak na lyže a pod podlahou může být jen lepicí sada, nebo dojezdové kolo. Méně praktický je také malý a napevno uchycený háček na tašky.
Motor v 508 potěší silným zátahem, tichým chodem i nízkou spotřebou pod šest litrů. Verze 120 kW plně postačí, v pružném zrychlení se silnější, 130kW jednotce vyrovná a má příjemnější nástup točivého momentu.
Peugeot 508
Peugeot 508
Pneumatiky v testu: Uniroyal MS Plus 77 215/55 R17
Peugeot 508
Displej místo přístrojů je standardem od prostřední výbavy Elegance a umožňuje zobrazení řady informací, tradičních i méně tradičních
Volkswagen Arteon
Volkswagen Arteon
Volkswagen Arteon
Volkswagen sází na tradiční tvary a rozložení ovladačů blízké passatu či octavii. Zorientujete se tu v mžiku, ale originalita chybí. Oproti peugeotu je více plastů tvrdých a odkládací prostory menší.
Volkswagen Arteon
Volkswagen Arteon
Volkswagen Arteon
Volkswagen Arteon
Volkswagen Arteon
Základní 8“ navigace v arteonu si zachovává otočná tlačítka a funguje intuitivně.
Volkswagen Arteon
Dveřní výplně obou vozů pojmou velkou láhev, u volkswagenu je to dávno samozřejmost, u peugeotu příklon k praktičnosti chválíme.
Plošší křesla v arteonu oceníte při delší jízdě, v zatáčkách tolik nepodrží. Univerzální kontury nicméně pojmou každou postavu.
Volkswagen Arteon
Subtilnější interiér volkswagenu vás neobklopuje jako ten v peugeotu. Díky konvenčním tvarům a všestranným možnostem nastavování se tu rychle uvelebí každý.
Arteon se v druhé řadě tváří jako o dvě třídy větší auto, rezerva před koleny láme rekordy. Na výšku však omezuje stejně jako v peugeotu střecha a většina lidí musí sklonit hlavu.
Volkswagen Arteon
Volkswagen Arteon
Volkswagen umí razantně zatočit, více se však naklání a těžká záď má tendenci rychle ustřelovat do smyku. Stabilizace přetáčivost sice následně zkrotí, avšak nedokáže ji eliminovat již v počáteční fázi.
Volkswagen Arteon
Volkswagen Arteon
Volkswagen Arteon
Volkswagen Arteon
Volkswagen Arteon
Volkswagen Arteon
Volkswagen Arteon
Volkswagen Arteon
Volkswagen Arteon
Volkswagen Arteon
Volkswagen Arteon
Volkswagen Arteon
Zavazadelník volkswagenu rozměry nadchne, testovaný vůz měl plnohodnotnou rezervu, jinak by mohla být výška ještě větší. Potěší i šikovný výklopný háček na boku a možnost prostrčit dlouhé předměty loketní opěrkou.
Volkswagen Arteon
Základní dvoulitr ve volkswagenu nabízí 110 kW, má hrubší chod než agregát od PSA a také vyšší spotřebu. Dynamicky postačí, při častější jízdách po dálnici se však vyplatí uvažovat nad silnějšími verzemi 140 nebo 176 kW.
Volkswagen Arteon
Volkswagen Arteon
Volkswagen Arteon
Pneumatiky v testu: Continental EcoContact 5 245/45 R18