Test: Peugeot Boxer dvojkabina 350 L3 2.2 HDi - Valník na béčko
2
/
13
Prohlédnout znovu
Test: Peugeot Boxer dvojkabina 350 L3 2.2 HDi - Valník na béčko
Test: Peugeot Boxer dvojkabina 350 L3 2.2 HDi - Valník na béčko
|
acz
Peugeot Boxer
|
acz
Přístrojová deska se štědrým standardem výbavy včetně ovládání audiosoustavy na volantu vypadala příjemně
|
acz
Šestistupňová převodovka tvoří standard ke všem motorům Boxeru
|
acz
Odkládacích prostor pro přední cestující je spousta, ve druhé řadě sedadel nenajdete žádné
|
acz
Tři místa vpředu jsou u Boxeru plnohodnotná
|
acz
Čtyřmístná lavice nabízela každému cestujícímu příjemné boční vedení
|
acz
Výškově stavitelné sedadlo řidiče včetně bederní opěrky patřilo do základního vybavení
|
acz
Pod sedadlem řidiče jsme našli odkládací prostor
|
acz
Prostor pro hlavy zadních cestujících byl zvenku chráněn mřížkou
|
acz
Peugeot Boxer
|
acz
Nejsilnější verze čtyřválce 2.2 HDI hravě zvládla i 3,4 tuny do táhlého stoupání
|
acz
Stupínek na zadním čele pomáhal, ale kvůli gumovým oporám jeho zatížení působilo velkou silou na panty
|
acz
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším