Test: Peugeot Expert 4x4 Tepee L2H1 - Transport zajištěn

9/11
Zavřít
  • Test: Peugeot Expert 4x4 Tepee L2H1 - Transport zajištěn
    Test: Peugeot Expert 4x4 Tepee L2H1 - Transport zajištěn| Zdroj: acz
  • Přístrojová deska sází na účelnost, zároveň ji nelze upřít vkus
    Přístrojová deska sází na účelnost, zároveň ji nelze upřít vkus| Zdroj: acz
  • Pomocí kolečka bylo možné uzavřít zadní diferenciál
    Pomocí kolečka bylo možné uzavřít zadní diferenciál| Zdroj: acz
  • Dostatek odkládacích prostor je pro transport lidí nezbytný
    Dostatek odkládacích prostor je pro transport lidí nezbytný| Zdroj: acz
  • Trojice sedadel vpředu poslouží k pohodlí i dospělých cestujících
    Trojice sedadel vpředu poslouží k pohodlí i dospělých cestujících| Zdroj: acz
  • Přístup k zadní řadě sedadel zajišťuje to jednoduše sklopné
    Přístup k zadní řadě sedadel zajišťuje to jednoduše sklopné| Zdroj: acz
  • Peugeot Expert
    Peugeot Expert| Zdroj: acz
  • Peugeot Expert
    Peugeot Expert| Zdroj: acz
  • Expert na dlouhém rozvoru dobře zvládá i náklony
    Expert na dlouhém rozvoru dobře zvládá i náklony| Zdroj: acz
  • Turbodiesel 2.0 HDI v jediné výkonové verzi 94 kW (320 N.m) stačil
    Turbodiesel 2.0 HDI v jediné výkonové verzi 94 kW (320 N.m) stačil| Zdroj: acz
  • Verze Extreme chrání i zadní diferenciál a palivovou nádrž
    Verze Extreme chrání i zadní diferenciál a palivovou nádrž| Zdroj: acz
Test: Peugeot Expert 4x4 Tepee L2H1 - Transport zajištěn
Přístrojová deska sází na účelnost, zároveň ji nelze upřít vkus
Pomocí kolečka bylo možné uzavřít zadní diferenciál
Dostatek odkládacích prostor je pro transport lidí nezbytný
Trojice sedadel vpředu poslouží k pohodlí i dospělých cestujících
Přístup k zadní řadě sedadel zajišťuje to jednoduše sklopné
Peugeot Expert
Peugeot Expert
Expert na dlouhém rozvoru dobře zvládá i náklony
Turbodiesel 2.0 HDI v jediné výkonové verzi 94 kW (320 N.m) stačil
Verze Extreme chrání i zadní diferenciál a palivovou nádrž