Test Piaggio Beverly 400: Město mu nestačí!
5
/
28
Prohlédnout znovu
Test Piaggio Beverly 400: Město mu nestačí!
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Novinkou je bezklíčkové startování. Stroj oživíte otočením spínače, nádrž či sedlo můžete odjistit dálkově nebo tlačítky na řídítkách, kde najdete i vypínač protiprokluzu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Novinkou je bezklíčkové startování. Stroj oživíte otočením spínače, nádrž či sedlo můžete odjistit dálkově nebo tlačítky na řídítkách, kde najdete i vypínač protiprokluzu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Do schránky před koleny můžete vysypat kapsy, nechybí zde zásuvka USB
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Design štítku elegantně splývá s omlazeným vzhledem beverly, vítr zvedá účinně nad posádku
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Beverly má dlouhý rozvor 1550 mm, který přispívá k výborné stabilitě při vysokých rychlostech, současně ale nebrání hbitému kličkování městem. Standardem je boční i centrální stojan.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zadní kolo má průměr jen 14 palců, takže zbývá místo i pro zavazadla. Pod sedlo se pohodlně vejdou dvě přilby, nebo batoh s notebookem.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Sedlo je přepracované, a když přivyknete opěrkou diktované pozici dost vpředu, pak i pohodlné. Na delších cestách bychom se ale rádi posunuli vzad a ulevili celému tělu, které je nuceno sedět vzpřímeně blízko řídítek s hodně skrčenýma nohama.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Velké, 16palcové přední kolo je zárukou pohodlí a jistoty v zatáčkách i při brzdění. Brzdy mají tužší ovládání, ale výborný účinek i dávkovatelnost.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Pořád nevíte kam letos na dovolenou? Máme skvělý tip