Test Piaggio Beverly 400: Město mu nestačí!

6/28
Přehled fotografií
Zavřít
  • Piaggio Beverly 400
    Piaggio Beverly 400| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio Beverly 400
    Piaggio Beverly 400| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio Beverly 400
    Piaggio Beverly 400| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio Beverly 400
    Piaggio Beverly 400| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio Beverly 400
    Piaggio Beverly 400| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Novinkou je bezklíčkové startování. Stroj oživíte otočením spínače, nádrž či sedlo můžete odjistit dálkově nebo tlačítky na řídítkách, kde najdete i vypínač protiprokluzu.
    Novinkou je bezklíčkové startování. Stroj oživíte otočením spínače, nádrž či sedlo můžete odjistit dálkově nebo tlačítky na řídítkách, kde najdete i vypínač protiprokluzu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Novinkou je bezklíčkové startování. Stroj oživíte otočením spínače, nádrž či sedlo můžete odjistit dálkově nebo tlačítky na řídítkách, kde najdete i vypínač protiprokluzu.
    Novinkou je bezklíčkové startování. Stroj oživíte otočením spínače, nádrž či sedlo můžete odjistit dálkově nebo tlačítky na řídítkách, kde najdete i vypínač protiprokluzu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio Beverly 400
    Piaggio Beverly 400| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Do schránky před koleny můžete vysypat kapsy, nechybí zde zásuvka USB
    Do schránky před koleny můžete vysypat kapsy, nechybí zde zásuvka USB| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio Beverly 400
    Piaggio Beverly 400| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Design štítku elegantně splývá s omlazeným vzhledem beverly, vítr zvedá účinně nad posádku
    Design štítku elegantně splývá s omlazeným vzhledem beverly, vítr zvedá účinně nad posádku| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio Beverly 400
    Piaggio Beverly 400| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio Beverly 400
    Piaggio Beverly 400| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Beverly má dlouhý rozvor 1550 mm, který přispívá k výborné stabilitě při vysokých rychlostech, současně ale nebrání hbitému kličkování městem. Standardem je boční i centrální stojan.
    Beverly má dlouhý rozvor 1550 mm, který přispívá k výborné stabilitě při vysokých rychlostech, současně ale nebrání hbitému kličkování městem. Standardem je boční i centrální stojan.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio Beverly 400
    Piaggio Beverly 400| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio Beverly 400
    Piaggio Beverly 400| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio Beverly 400
    Piaggio Beverly 400| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio Beverly 400
    Piaggio Beverly 400| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio Beverly 400
    Piaggio Beverly 400| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio Beverly 400
    Piaggio Beverly 400| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zadní kolo má průměr jen 14 palců, takže zbývá místo i pro zavazadla. Pod sedlo se pohodlně vejdou dvě přilby, nebo batoh s notebookem.
    Zadní kolo má průměr jen 14 palců, takže zbývá místo i pro zavazadla. Pod sedlo se pohodlně vejdou dvě přilby, nebo batoh s notebookem.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Sedlo je přepracované, a když přivyknete opěrkou diktované pozici dost vpředu, pak i pohodlné. Na delších cestách bychom se ale rádi posunuli vzad a ulevili celému tělu, které je nuceno sedět vzpřímeně blízko řídítek s hodně skrčenýma nohama.
    Sedlo je přepracované, a když přivyknete opěrkou diktované pozici dost vpředu, pak i pohodlné. Na delších cestách bychom se ale rádi posunuli vzad a ulevili celému tělu, které je nuceno sedět vzpřímeně blízko řídítek s hodně skrčenýma nohama.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio Beverly 400
    Piaggio Beverly 400| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Velké, 16palcové přední kolo je zárukou pohodlí a jistoty v zatáčkách i při brzdění. Brzdy mají tužší ovládání, ale výborný účinek i dávkovatelnost.
    Velké, 16palcové přední kolo je zárukou pohodlí a jistoty v zatáčkách i při brzdění. Brzdy mají tužší ovládání, ale výborný účinek i dávkovatelnost.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio Beverly 400
    Piaggio Beverly 400| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio Beverly 400
    Piaggio Beverly 400| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio Beverly 400
    Piaggio Beverly 400| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio Beverly 400
    Piaggio Beverly 400| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
Piaggio Beverly 400
Piaggio Beverly 400
Piaggio Beverly 400
Piaggio Beverly 400
Novinkou je bezklíčkové startování. Stroj oživíte otočením spínače, nádrž či sedlo můžete odjistit dálkově nebo tlačítky na řídítkách, kde najdete i vypínač protiprokluzu.
Novinkou je bezklíčkové startování. Stroj oživíte otočením spínače, nádrž či sedlo můžete odjistit dálkově nebo tlačítky na řídítkách, kde najdete i vypínač protiprokluzu.
Piaggio Beverly 400
Do schránky před koleny můžete vysypat kapsy, nechybí zde zásuvka USB
Piaggio Beverly 400
Design štítku elegantně splývá s omlazeným vzhledem beverly, vítr zvedá účinně nad posádku
Piaggio Beverly 400
Piaggio Beverly 400
Beverly má dlouhý rozvor 1550 mm, který přispívá k výborné stabilitě při vysokých rychlostech, současně ale nebrání hbitému kličkování městem. Standardem je boční i centrální stojan.
Piaggio Beverly 400
Piaggio Beverly 400
Piaggio Beverly 400
Piaggio Beverly 400
Piaggio Beverly 400
Piaggio Beverly 400
Zadní kolo má průměr jen 14 palců, takže zbývá místo i pro zavazadla. Pod sedlo se pohodlně vejdou dvě přilby, nebo batoh s notebookem.
Sedlo je přepracované, a když přivyknete opěrkou diktované pozici dost vpředu, pak i pohodlné. Na delších cestách bychom se ale rádi posunuli vzad a ulevili celému tělu, které je nuceno sedět vzpřímeně blízko řídítek s hodně skrčenýma nohama.
Piaggio Beverly 400
Velké, 16palcové přední kolo je zárukou pohodlí a jistoty v zatáčkách i při brzdění. Brzdy mají tužší ovládání, ale výborný účinek i dávkovatelnost.
Piaggio Beverly 400
Piaggio Beverly 400
Piaggio Beverly 400
Piaggio Beverly 400