Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI – Ještě nevymřeli

83/88
Zavřít
  • Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI – Ještě nevymřeli
    Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI – Ještě nevymřeli| Zdroj: acz
  • Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI
    Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI
    Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI
    Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI
    Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI
    Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI
    Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Originální motivy u hlavních přístrojů jí dodávají francouzsky jemný nádech, aniž by omezovaly funkčnost. Škoda tradičně chybějícího teploměru motoru.
    Originální motivy u hlavních přístrojů jí dodávají francouzsky jemný nádech, aniž by omezovaly funkčnost. Škoda tradičně chybějícího teploměru motoru.| Zdroj: acz
  • Kabina clia vypadá stále docela svěže a moderně.
    Kabina clia vypadá stále docela svěže a moderně.| Zdroj: acz
  • Renault Clio Grandtour
    Renault Clio Grandtour| Zdroj: acz
  • Svérázně pojaté ovladače topení jsou intuitivní a funkční. Víc nám vadí samočinný režim klimatizace, který nedokáže udržet zvolenou teplotu.
    Svérázně pojaté ovladače topení jsou intuitivní a funkční. Víc nám vadí samočinný režim klimatizace, který nedokáže udržet zvolenou teplotu.| Zdroj: acz
  • Řazení chodí poměrně přesně.
    Řazení chodí poměrně přesně.| Zdroj: acz
  • Clio zůstává u starší a poměrně jednoduché generace komunikačního systému R-Link, i jeho struktura nám ale místy připadá romanticky zašmodrchaná. Třeba k přepnutí hudby z rádia na bluetooth potřebujete čtyři kroky.
    Clio zůstává u starší a poměrně jednoduché generace komunikačního systému R-Link, i jeho struktura nám ale místy připadá romanticky zašmodrchaná. Třeba k přepnutí hudby z rádia na bluetooth potřebujete čtyři kroky.| Zdroj: acz
  • Renault Clio Grandtour
    Renault Clio Grandtour| Zdroj: acz
  • Tvarově zajímavá výplň dotváří atmosféru salonku, našim ramenům ji ale přibližuje až příliš těsně
    Tvarově zajímavá výplň dotváří atmosféru salonku, našim ramenům ji ale přibližuje až příliš těsně| Zdroj: acz
  • Renault Clio Grandtour
    Renault Clio Grandtour| Zdroj: acz
  • Renault Clio Grandtour
    Renault Clio Grandtour| Zdroj: acz
  • Renault Clio Grandtour
    Renault Clio Grandtour| Zdroj: acz
  • Modrá je dobrá. Jsme rádi, že ji najdeme i jinde než v elektromobilech.
    Modrá je dobrá. Jsme rádi, že ji najdeme i jinde než v elektromobilech.| Zdroj: acz
  • Renault Clio Grandtour
    Renault Clio Grandtour| Zdroj: acz
  • Sedadla z paketu GT Line mají jiný potah, ale tvarově odpovídají těm z Clia RS. Skvěle drží v ramenou, pro někoho jsou ale úzká.
    Sedadla z paketu GT Line mají jiný potah, ale tvarově odpovídají těm z Clia RS. Skvěle drží v ramenou, pro někoho jsou ale úzká.| Zdroj: acz
  • Renault Clio Grandtour
    Renault Clio Grandtour| Zdroj: acz
  • Kouzlo obýváku: čelní sklo je výrazně skloněné, přesto sedíme ještě daleko za ním. Nízká pozice za volantem je řidičsky správná, i když trochu omezuje výhled přes příď vozu.
    Kouzlo obýváku: čelní sklo je výrazně skloněné, přesto sedíme ještě daleko za ním. Nízká pozice za volantem je řidičsky správná, i když trochu omezuje výhled přes příď vozu.| Zdroj: acz
  • Na cestu k moři bychom hledali něco většího, tady nemáme kam s koleny ani s chodidly. Že se tu s dospělými návštěvami moc nepočítá, potvrzují i dílensky odbytá záda opěradel.
    Na cestu k moři bychom hledali něco většího, tady nemáme kam s koleny ani s chodidly. Že se tu s dospělými návštěvami moc nepočítá, potvrzují i dílensky odbytá záda opěradel.| Zdroj: acz
  • Renault Clio Grandtour
    Renault Clio Grandtour| Zdroj: acz
  • Renault Clio Grandtour
    Renault Clio Grandtour| Zdroj: acz
  • Renault Clio Grandtour
    Renault Clio Grandtour| Zdroj: acz
  • Renault Clio Grandtour
    Renault Clio Grandtour| Zdroj: acz
  • O pět centimetrů širší zadní rozchod, rekordně dlouhý rozvor a krátký převis dodávají cliu královskou stabilitu. Třešničkou je výborně naladěný sportovní podvozek GT Line Full.
    O pět centimetrů širší zadní rozchod, rekordně dlouhý rozvor a krátký převis dodávají cliu královskou stabilitu. Třešničkou je výborně naladěný sportovní podvozek GT Line Full.| Zdroj: acz
  • Renault Clio Grandtour
    Renault Clio Grandtour| Zdroj: acz
  • Renault Clio Grandtour
    Renault Clio Grandtour| Zdroj: acz
  • Renault Clio Grandtour
    Renault Clio Grandtour| Zdroj: acz
  • Renault Clio Grandtour
    Renault Clio Grandtour| Zdroj: acz
  • Renault Clio Grandtour
    Renault Clio Grandtour| Zdroj: acz
  • Kufr je velmi široký, čímž dohání kratší délku k opěradlům i průměrnou hloubku. Příplatková rezerva z objemu neupije, je postaru přichycená zespoda.
    Kufr je velmi široký, čímž dohání kratší délku k opěradlům i průměrnou hloubku. Příplatková rezerva z objemu neupije, je postaru přichycená zespoda.| Zdroj: acz
  • Devítistovka se vstřikováním MPI je kompromis jak co do účinnosti a jemnosti ovládání, tak po stránce kultury chodu. Reakci na plyn prodlužuje dlouhá cesta od turba umístěného vzadu do chladiče v přídi.
    Devítistovka se vstřikováním MPI je kompromis jak co do účinnosti a jemnosti ovládání, tak po stránce kultury chodu. Reakci na plyn prodlužuje dlouhá cesta od turba umístěného vzadu do chladiče v přídi.| Zdroj: acz
  • Renault Clio Grandtour
    Renault Clio Grandtour| Zdroj: acz
  • Renault Clio Grandtour
    Renault Clio Grandtour| Zdroj: acz
  • Pneumatiky v testu: Nokian WR A3 205/45 R17
    Pneumatiky v testu: Nokian WR A3 205/45 R17| Zdroj: acz
  • Renault Clio Grandtour
    Renault Clio Grandtour| Zdroj: acz
  • Renault Clio Grandtour
    Renault Clio Grandtour| Zdroj: acz
  • Renault Clio Grandtour
    Renault Clio Grandtour| Zdroj: acz
  • Diody přišly s faceliftem z roku 2016, kdy technologie ještě nedosahovala dnešních kvalit. Výkon do dálky je jen průměrný.
    Diody přišly s faceliftem z roku 2016, kdy technologie ještě nedosahovala dnešních kvalit. Výkon do dálky je jen průměrný.| Zdroj: acz
  • Renault Clio Grandtour
    Renault Clio Grandtour| Zdroj: acz
  • Fabia nehoní krasoduchy, její prostá elegance vychází z funkcí bez příkras.
    Fabia nehoní krasoduchy, její prostá elegance vychází z funkcí bez příkras.| Zdroj: acz
  • Jednodušší tvary dávají víc vyznít šedým plastům. Generačně starší základy neumožňují umístit obrazovku až nad výdechy topení.
    Jednodušší tvary dávají víc vyznít šedým plastům. Generačně starší základy neumožňují umístit obrazovku až nad výdechy topení.| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Ve škodovce stačí dva. Její menu je přehlednější a všechny základní položky mají mechanická tlačítka pro okamžitý přístup.
    Ve škodovce stačí dva. Její menu je přehlednější a všechny základní položky mají mechanická tlačítka pro okamžitý přístup.| Zdroj: acz
  • Žádné fantazírování, knofl ík je přece knofl ík. Však i samotná klimatizace pracuje méně kreativně.
    Žádné fantazírování, knofl ík je přece knofl ík. Však i samotná klimatizace pracuje méně kreativně.| Zdroj: acz
  • Jak je dnes zvykem, řazení má trochu volnější mravy.
    Jak je dnes zvykem, řazení má trochu volnější mravy.| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Soutěžní Fabie R5 bývají zelené, Monte Carlo zůstává u emotivnější rudé
    Soutěžní Fabie R5 bývají zelené, Monte Carlo zůstává u emotivnější rudé| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Za volantem bychom raději seděli o něco níž. Zvýšená pozice ale stejně jako v minulé generaci příspívá k využití podélného prostoru.
    Za volantem bychom raději seděli o něco níž. Zvýšená pozice ale stejně jako v minulé generaci příspívá k využití podélného prostoru.| Zdroj: acz
  • V Boleslavi vědí, že fabia musí odvézt celou rodinu. Místa je dost přesně tam, kde má být, a sedí se pohodlně vzpřímeně. Centimetry přibývají i díky vybrání v opěradlech.
    V Boleslavi vědí, že fabia musí odvézt celou rodinu. Místa je dost přesně tam, kde má být, a sedí se pohodlně vzpřímeně. Centimetry přibývají i díky vybrání v opěradlech.| Zdroj: acz
  • Tvar není tolik odlišný od standardu, potěší ale tužší čalounění. Hlavová opěrka bez nastavení možná nevyhoví všem.
    Tvar není tolik odlišný od standardu, potěší ale tužší čalounění. Hlavová opěrka bez nastavení možná nevyhoví všem.| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Jednoduchá výplň tolik krásy nepobrala, ale v úrovni ramen rozšiřuje kabinu o neuvěřitelných sedm centimetrů
    Jednoduchá výplň tolik krásy nepobrala, ale v úrovni ramen rozšiřuje kabinu o neuvěřitelných sedm centimetrů| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Fabia má rozvor z celé třídy nejkratší. S dlouhým převisem a měkkým pérováním má sklon se rozhoupat. Když záď na spáře mezi panely uskočí, ESP čeká, až zašlápnete brzdu.
    Fabia má rozvor z celé třídy nejkratší. S dlouhým převisem a měkkým pérováním má sklon se rozhoupat. Když záď na spáře mezi panely uskočí, ESP čeká, až zašlápnete brzdu.| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • To, co vidíte, je 494 litrů. Zbývajících 36 získáte, jen pokud se zřeknete rezervy. Základní tvar je užší, hranatá karoserie ale dovolí převoz vyšších předmětů.
    To, co vidíte, je 494 litrů. Zbývajících 36 získáte, jen pokud se zřeknete rezervy. Základní tvar je užší, hranatá karoserie ale dovolí převoz vyšších předmětů.| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Tříválec 1.0 TSI pohání i octavie nebo Golfy Sportsvan, čímž si vydělává na pokročilejší techniku. Vibrací a hluku nadělá méně, dynamikou a spotřebou hraje o ligu výš. Vpředu je vidět vodní výměník chladící vzduch z turba.
    Tříválec 1.0 TSI pohání i octavie nebo Golfy Sportsvan, čímž si vydělává na pokročilejší techniku. Vibrací a hluku nadělá méně, dynamikou a spotřebou hraje o ligu výš. Vpředu je vidět vodní výměník chladící vzduch z turba.| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia Combi
    Škoda Fabia Combi| Zdroj: acz
  • Pneumatiky v testu: Conti Wintercontact TS 860 215/45 R16
    Pneumatiky v testu: Conti Wintercontact TS 860 215/45 R16| Zdroj: acz
  • Fabia přezbrojia na LED na podzim. Těší nás vidět, kam se vývoj za dva roky posunul, světlo je jasnější a kužel širší.
    Fabia přezbrojia na LED na podzim. Těší nás vidět, kam se vývoj za dva roky posunul, světlo je jasnější a kužel širší.| Zdroj: acz
Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI – Ještě nevymřeli
Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI
Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI
Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI
Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI
Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI
Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI
Originální motivy u hlavních přístrojů jí dodávají francouzsky jemný nádech, aniž by omezovaly funkčnost. Škoda tradičně chybějícího teploměru motoru.
Kabina clia vypadá stále docela svěže a moderně.
Renault Clio Grandtour
Svérázně pojaté ovladače topení jsou intuitivní a funkční. Víc nám vadí samočinný režim klimatizace, který nedokáže udržet zvolenou teplotu.
Řazení chodí poměrně přesně.
Clio zůstává u starší a poměrně jednoduché generace komunikačního systému R-Link, i jeho struktura nám ale místy připadá romanticky zašmodrchaná. Třeba k přepnutí hudby z rádia na bluetooth potřebujete čtyři kroky.
Renault Clio Grandtour
Tvarově zajímavá výplň dotváří atmosféru salonku, našim ramenům ji ale přibližuje až příliš těsně
Renault Clio Grandtour
Renault Clio Grandtour
Renault Clio Grandtour
Modrá je dobrá. Jsme rádi, že ji najdeme i jinde než v elektromobilech.
Renault Clio Grandtour
Sedadla z paketu GT Line mají jiný potah, ale tvarově odpovídají těm z Clia RS. Skvěle drží v ramenou, pro někoho jsou ale úzká.
Renault Clio Grandtour
Kouzlo obýváku: čelní sklo je výrazně skloněné, přesto sedíme ještě daleko za ním. Nízká pozice za volantem je řidičsky správná, i když trochu omezuje výhled přes příď vozu.
Na cestu k moři bychom hledali něco většího, tady nemáme kam s koleny ani s chodidly. Že se tu s dospělými návštěvami moc nepočítá, potvrzují i dílensky odbytá záda opěradel.
Renault Clio Grandtour
Renault Clio Grandtour
Renault Clio Grandtour
Renault Clio Grandtour
O pět centimetrů širší zadní rozchod, rekordně dlouhý rozvor a krátký převis dodávají cliu královskou stabilitu. Třešničkou je výborně naladěný sportovní podvozek GT Line Full.
Renault Clio Grandtour
Renault Clio Grandtour
Renault Clio Grandtour
Renault Clio Grandtour
Renault Clio Grandtour
Kufr je velmi široký, čímž dohání kratší délku k opěradlům i průměrnou hloubku. Příplatková rezerva z objemu neupije, je postaru přichycená zespoda.
Devítistovka se vstřikováním MPI je kompromis jak co do účinnosti a jemnosti ovládání, tak po stránce kultury chodu. Reakci na plyn prodlužuje dlouhá cesta od turba umístěného vzadu do chladiče v přídi.
Renault Clio Grandtour
Renault Clio Grandtour
Pneumatiky v testu: Nokian WR A3 205/45 R17
Renault Clio Grandtour
Renault Clio Grandtour
Renault Clio Grandtour
Diody přišly s faceliftem z roku 2016, kdy technologie ještě nedosahovala dnešních kvalit. Výkon do dálky je jen průměrný.
Renault Clio Grandtour
Fabia nehoní krasoduchy, její prostá elegance vychází z funkcí bez příkras.
Jednodušší tvary dávají víc vyznít šedým plastům. Generačně starší základy neumožňují umístit obrazovku až nad výdechy topení.
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Ve škodovce stačí dva. Její menu je přehlednější a všechny základní položky mají mechanická tlačítka pro okamžitý přístup.
Žádné fantazírování, knofl ík je přece knofl ík. Však i samotná klimatizace pracuje méně kreativně.
Jak je dnes zvykem, řazení má trochu volnější mravy.
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Soutěžní Fabie R5 bývají zelené, Monte Carlo zůstává u emotivnější rudé
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Za volantem bychom raději seděli o něco níž. Zvýšená pozice ale stejně jako v minulé generaci příspívá k využití podélného prostoru.
V Boleslavi vědí, že fabia musí odvézt celou rodinu. Místa je dost přesně tam, kde má být, a sedí se pohodlně vzpřímeně. Centimetry přibývají i díky vybrání v opěradlech.
Tvar není tolik odlišný od standardu, potěší ale tužší čalounění. Hlavová opěrka bez nastavení možná nevyhoví všem.
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Jednoduchá výplň tolik krásy nepobrala, ale v úrovni ramen rozšiřuje kabinu o neuvěřitelných sedm centimetrů
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Fabia má rozvor z celé třídy nejkratší. S dlouhým převisem a měkkým pérováním má sklon se rozhoupat. Když záď na spáře mezi panely uskočí, ESP čeká, až zašlápnete brzdu.
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
To, co vidíte, je 494 litrů. Zbývajících 36 získáte, jen pokud se zřeknete rezervy. Základní tvar je užší, hranatá karoserie ale dovolí převoz vyšších předmětů.
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Tříválec 1.0 TSI pohání i octavie nebo Golfy Sportsvan, čímž si vydělává na pokročilejší techniku. Vibrací a hluku nadělá méně, dynamikou a spotřebou hraje o ligu výš. Vpředu je vidět vodní výměník chladící vzduch z turba.
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Škoda Fabia Combi
Pneumatiky v testu: Conti Wintercontact TS 860 215/45 R16
Fabia přezbrojia na LED na podzim. Těší nás vidět, kam se vývoj za dva roky posunul, světlo je jasnější a kužel širší.