TEST Renault Mégane GrandCoupé – Starý známý

1/39
Přehled fotografií
Zavřít
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Tvar interiéru nezapře datum vzniku před deseti lety. Nyní již jsou palubní desky štíhlejší a displeje z nich vystupují. Na druhou stranu, vnitřku renaultu nechybí bytelnost a kvalita zpracování.
    Tvar interiéru nezapře datum vzniku před deseti lety. Nyní již jsou palubní desky štíhlejší a displeje z nich vystupují. Na druhou stranu, vnitřku renaultu nechybí bytelnost a kvalita zpracování.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přeplňovaná třináctistovka s výkonem 103 kW si výborně rozumí se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem. Vytvářejí harmonickou dvojici, která při jízdě posádku neotravuje zbytečným rykem a uděluje vozu příjemnou dynamiku při zachování slušné spotřeby.
    Přeplňovaná třináctistovka s výkonem 103 kW si výborně rozumí se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem. Vytvářejí harmonickou dvojici, která při jízdě posádku neotravuje zbytečným rykem a uděluje vozu příjemnou dynamiku při zachování slušné spotřeby.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Standardní verze má 7“ displeje, ale příplatkový paket Comfort za 20 000 Kč přináší větší obrazovky. Jemně zobrazující přístroje mají úhlopříčku 10“, multimediální systém s navigací 9,3“.
    Standardní verze má 7“ displeje, ale příplatkový paket Comfort za 20 000 Kč přináší větší obrazovky. Jemně zobrazující přístroje mají úhlopříčku 10“, multimediální systém s navigací 9,3“.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hezky postaru. Otočnými ovladači se nastavuje teplota klimatizace, tlačítky se spíná vyhřívání sedadel nebo vypíná stop-start systém.
    Hezky postaru. Otočnými ovladači se nastavuje teplota klimatizace, tlačítky se spíná vyhřívání sedadel nebo vypíná stop-start systém.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pohodu při cestování zajišťují pohodlná sedadla, která mají vpředu výraznější boční vedení – pro někoho mohou být pocitově užší.
    Pohodu při cestování zajišťují pohodlná sedadla, která mají vpředu výraznější boční vedení – pro někoho mohou být pocitově užší.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kabina Mégane Grandcoupé poskytuje posádce dostatek prostoru v podélném směru i na šířku. Jen vzadu nad hlavami cestujících by mohlo být vyšším osobám těsno.
    Kabina Mégane Grandcoupé poskytuje posádce dostatek prostoru v podélném směru i na šířku. Jen vzadu nad hlavami cestujících by mohlo být vyšším osobám těsno.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vlevo pod volantem jednoduše nastavíte intenzitu podsvícení přístrojů nebo vypnete asistenty řízení. Ovladač rádia najdete tradičně na sloupku řízení.
    Vlevo pod volantem jednoduše nastavíte intenzitu podsvícení přístrojů nebo vypnete asistenty řízení. Ovladač rádia najdete tradičně na sloupku řízení.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Na hranici přilnavosti při vyhýbacím manévru je grandcoupé stabilnější. V kombinaci s 18“ úzkoprofi lovými pneumatikami ale lehce zaostává v komfortu odpružení.
    Na hranici přilnavosti při vyhýbacím manévru je grandcoupé stabilnější. V kombinaci s 18“ úzkoprofi lovými pneumatikami ale lehce zaostává v komfortu odpružení.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nízkým vstupním otvorem do kufru renaultu rozměrné krabice nenaložíte, což je nevýhoda všech sedanů. Objem 503 litrů je přitom velmi slušný a vzpěry výklopného mechanismu jsou schované.
    Nízkým vstupním otvorem do kufru renaultu rozměrné krabice nenaložíte, což je nevýhoda všech sedanů. Objem 503 litrů je přitom velmi slušný a vzpěry výklopného mechanismu jsou schované.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Rezerva pod podlahou vyjde na 5000 Kč.
    Rezerva pod podlahou vyjde na 5000 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přeplňovaná třináctistovka s výkonem 103 kW si výborně rozumí se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem. Vytvářejí harmonickou dvojici, která při jízdě posádku neotravuje zbytečným rykem a uděluje vozu příjemnou dynamiku při zachování slušné spotřeby.
    Přeplňovaná třináctistovka s výkonem 103 kW si výborně rozumí se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem. Vytvářejí harmonickou dvojici, která při jízdě posádku neotravuje zbytečným rykem a uděluje vozu příjemnou dynamiku při zachování slušné spotřeby.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS870P 225/40 R18
    Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS870P 225/40 R18| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Tvar interiéru nezapře datum vzniku před deseti lety. Nyní již jsou palubní desky štíhlejší a displeje z nich vystupují. Na druhou stranu, vnitřku renaultu nechybí bytelnost a kvalita zpracování.
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Přeplňovaná třináctistovka s výkonem 103 kW si výborně rozumí se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem. Vytvářejí harmonickou dvojici, která při jízdě posádku neotravuje zbytečným rykem a uděluje vozu příjemnou dynamiku při zachování slušné spotřeby.
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Standardní verze má 7“ displeje, ale příplatkový paket Comfort za 20 000 Kč přináší větší obrazovky. Jemně zobrazující přístroje mají úhlopříčku 10“, multimediální systém s navigací 9,3“.
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Hezky postaru. Otočnými ovladači se nastavuje teplota klimatizace, tlačítky se spíná vyhřívání sedadel nebo vypíná stop-start systém.
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Pohodu při cestování zajišťují pohodlná sedadla, která mají vpředu výraznější boční vedení – pro někoho mohou být pocitově užší.
Kabina Mégane Grandcoupé poskytuje posádce dostatek prostoru v podélném směru i na šířku. Jen vzadu nad hlavami cestujících by mohlo být vyšším osobám těsno.
Vlevo pod volantem jednoduše nastavíte intenzitu podsvícení přístrojů nebo vypnete asistenty řízení. Ovladač rádia najdete tradičně na sloupku řízení.
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Na hranici přilnavosti při vyhýbacím manévru je grandcoupé stabilnější. V kombinaci s 18“ úzkoprofi lovými pneumatikami ale lehce zaostává v komfortu odpružení.
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Nízkým vstupním otvorem do kufru renaultu rozměrné krabice nenaložíte, což je nevýhoda všech sedanů. Objem 503 litrů je přitom velmi slušný a vzpěry výklopného mechanismu jsou schované.
Rezerva pod podlahou vyjde na 5000 Kč.
Přeplňovaná třináctistovka s výkonem 103 kW si výborně rozumí se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem. Vytvářejí harmonickou dvojici, která při jízdě posádku neotravuje zbytečným rykem a uděluje vozu příjemnou dynamiku při zachování slušné spotřeby.
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS870P 225/40 R18
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC