Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Tvar interiéru nezapře datum vzniku před deseti lety. Nyní již jsou palubní desky štíhlejší a displeje z nich vystupují. Na druhou stranu, vnitřku renaultu nechybí bytelnost a kvalita zpracování.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Přeplňovaná třináctistovka s výkonem 103 kW si výborně rozumí se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem. Vytvářejí harmonickou dvojici, která při jízdě posádku neotravuje zbytečným rykem a uděluje vozu příjemnou dynamiku při zachování slušné spotřeby.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Standardní verze má 7“ displeje, ale příplatkový paket Comfort za 20 000 Kč přináší větší obrazovky. Jemně zobrazující přístroje mají úhlopříčku 10“, multimediální systém s navigací 9,3“.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Hezky postaru. Otočnými ovladači se nastavuje teplota klimatizace, tlačítky se spíná vyhřívání sedadel nebo vypíná stop-start systém.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pohodu při cestování zajišťují pohodlná sedadla, která mají vpředu výraznější boční vedení – pro někoho mohou být pocitově užší.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Kabina Mégane Grandcoupé poskytuje posádce dostatek prostoru v podélném směru i na šířku. Jen vzadu nad hlavami cestujících by mohlo být vyšším osobám těsno.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vlevo pod volantem jednoduše nastavíte intenzitu podsvícení přístrojů nebo vypnete asistenty řízení. Ovladač rádia najdete tradičně na sloupku řízení.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Na hranici přilnavosti při vyhýbacím manévru je grandcoupé stabilnější. V kombinaci s 18“ úzkoprofi lovými pneumatikami ale lehce zaostává v komfortu odpružení.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nízkým vstupním otvorem do kufru renaultu rozměrné krabice nenaložíte, což je nevýhoda všech sedanů. Objem 503 litrů je přitom velmi slušný a vzpěry výklopného mechanismu jsou schované.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Rezerva pod podlahou vyjde na 5000 Kč.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Přeplňovaná třináctistovka s výkonem 103 kW si výborně rozumí se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem. Vytvářejí harmonickou dvojici, která při jízdě posádku neotravuje zbytečným rykem a uděluje vozu příjemnou dynamiku při zachování slušné spotřeby.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS870P 225/40 R18|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert