Test: Scania R 480 LA4X2MNA Euro 6 - Třináctilitr 480

1/11
Přehled fotografií
Zavřít
  • Test: Scania R 480 LA4X2MNA Euro 6 - Třináctilitr 480
    Test: Scania R 480 LA4X2MNA Euro 6 - Třináctilitr 480| Zdroj: acz
  • Výsledná spotřeba 43,31 1/100 km nás navzdory pěti úplným zastavením příliš nepotěšila
    Výsledná spotřeba 43,31 1/100 km nás navzdory pěti úplným zastavením příliš nepotěšila| Zdroj: acz
  • Celkové hodnocení ekonomického stylu 85 % nebylo příliš, ale výsledek negativně ovlivnilo 67 % za přejíždění byť mírných vrcholů stoupání
    Celkové hodnocení ekonomického stylu 85 % nebylo příliš, ale výsledek negativně ovlivnilo 67 % za přejíždění byť mírných vrcholů stoupání| Zdroj: acz
  • Přístrojový štít Scanie patří k reprezentativním
    Přístrojový štít Scanie patří k reprezentativním| Zdroj: acz
  • Scania
    Scania| Zdroj: acz
  • Scania
    Scania| Zdroj: acz
  • Třináctilitrový šestiválec Euro 6 jsme podrobně představili už v AutoProfi 5/2011. Je schválený až pro osmiprocentní podíl biosložek v naftě.
    Třináctilitrový šestiválec Euro 6 jsme podrobně představili už v AutoProfi 5/2011. Je schválený až pro osmiprocentní podíl biosložek v naftě.| Zdroj: acz
  • Scania
    Scania| Zdroj: acz
  • Scania
    Scania| Zdroj: acz
  • Osazení pneumatikami Michelin X Energy Savergreen na všech kolech mělo příznivý vliv na spotřebu
    Osazení pneumatikami Michelin X Energy Savergreen na všech kolech mělo příznivý vliv na spotřebu| Zdroj: acz
  • Motor DC13 110 vykazuje optimální maximum při 1300 ot./min
    Motor DC13 110 vykazuje optimální maximum při 1300 ot./min| Zdroj: acz
Test: Scania R 480 LA4X2MNA Euro 6 - Třináctilitr 480
Výsledná spotřeba 43,31 1/100 km nás navzdory pěti úplným zastavením příliš nepotěšila
Celkové hodnocení ekonomického stylu 85 % nebylo příliš, ale výsledek negativně ovlivnilo 67 % za přejíždění byť mírných vrcholů stoupání
Přístrojový štít Scanie patří k reprezentativním
Scania
Scania
Třináctilitrový šestiválec Euro 6 jsme podrobně představili už v AutoProfi 5/2011. Je schválený až pro osmiprocentní podíl biosložek v naftě.
Scania
Scania
Osazení pneumatikami Michelin X Energy Savergreen na všech kolech mělo příznivý vliv na spotřebu
Motor DC13 110 vykazuje optimální maximum při 1300 ot./min