Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG na začátku dlouhodobého testu: Ostrá zkouška v Rumunsku
52
/
97
Prohlédnout znovu
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG na začátku dlouhodobého testu: Ostrá zkouška v Rumunsku
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Začátek testu: najeto 114 km
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Digitální přístrojový štít nabízí několik zobrazení. V noci na dálnici jsme využívali minimalistický mód s nejnutnějšími údaji.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Úsporná architektura interiéru má řadu výhod. Veškeré ovládací prvky jsou přehledně rozmístěné a dobře po ruce, mělká přístrojová deska dělá kabinu vzdušnou a nijak nás neomezuje.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Oceňujeme velké množství praktických odkládacích prostor.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Banát je protkaný polními cestami. Netušíme, proč zrovna tuto navigace zná, ale po hodinách bloudění bylo fajn, když se našla.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Příplatkový systém Beats za 13 500 Kč dokáže při vyšších hlasitostech lehce rozvibrovat dveře, ale jinak hraje příjemně
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Na dva celky dělené zadní sedadlo je posuvné, takže můžete hospodařit s velikostí kufru a interiéru. Dokonce i v přední poloze se dospělý člověk vejde, byť koleny už naráží.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Základní konfigurace sedaček cestující hýčká přebytkem prostoru. Standardem tarraka je třízónová klimatizace s nezávislou regulací teploty vzadu.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rovenský rodák Johan nás vzal na svou salaš. Kam jezdí s malotraktorem po rozbité cestě hodinu, dojeli jsme se seatem za 15 minut. „To pohodlí a toho místa, sem by se mi vešlo brambor,“ liboval si.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kufr pětimístné verze je obrovský. Plastová vložka působí trochu chatrně, ale účel plní. Sedadlo předního spolujezdce lze sklopit a pravou stranou vozu pak protáhnete předměty dlouhé až 216 cm.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat trvá na tom, že bude v Česku prodávat auta s rezervou, a my mu za to tleskáme
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Syrové tarraco dojelo do Rumuska a zpět za 8,8 l/100 km včetně náročných terénních vložek. Při korzování jsme zatím dosáhli nejnižší spotřeby 6,8 l/100 km.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Pneumatiky v testu: Hankook Ventus S1 Evo2 SUV 235/50 R19
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Dává víc, než musí
|
Svět motorů
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid